iWork osaa exportata kaikki dokumentit win-sopivaan muotoon eli word, powerpoint, excel tai sitten ihan rtf, pdf, html jne.
Vielä rautalangasta. Tuleeko iWork Macbookin mukana vai pitääkö se ostaa erikseen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
iWork osaa exportata kaikki dokumentit win-sopivaan muotoon eli word, powerpoint, excel tai sitten ihan rtf, pdf, html jne.
Vielä rautalangasta. Tuleeko iWork Macbookin mukana vai pitääkö se ostaa erikseen?
Riippuu puhukko nyt eopardista vai tikrusta? Mulla on alkanu tikru tekemään just noita kuvailemias juttuja nyt lähiaikoina.Oonko ainoo jonka macbook on ruvennut "jäätymään" ton viimesimmän osX päivityksen jälkeen? Siis finderi jäätyy tai sit sammuttaessa jää docki pyörimään.. Muutenkin tuntuu että paljon epäluotettavampi kun ennen
Miten pääsen lähettää Applelle vikaraporttia?
Macbook jumittuu välillä wlanista bluetoothiin siirryttäessä? Tehny sitä joku kymmenen kertaa. Ainut keino päästä siitä pois on bootata kone.
Joo, mulla on e65 noksu jolla meen välillä nettiin. Laita privaa tai mailia, molempia seuraan aktiivisesti. Kiitos..ööö Rautaperse. :D
Onko oikeudet korjattu levytyökalulla? Itsellä homma toimii vaikka olen viimesemmät päivitykset ajellut.
Tosin käytössä hippasen vanhempaa rautaa eli Powerbook G4.
Ei voi vaikuttaa itse. Soita Microsoftille.eli tohon ei voi vaikuttaa itse?
Ei voi vaikuttaa itse. Soita Microsoftille.
Kokeilin tota search in this thredia seka perus searchia, mutta en loytanyt vastausta. Eli onko kenellakaan MacBookin kayttajalla ollut ongelmia koneen likaantumisen kanssa? Eli tohon missa pidetaan kasia on tullut varia mika ei lahde pois. Joskus aikaisemmin luin jostain toiselta foorumilta, etta apple ois myontanyt tan ja vaihtaa kuoren takuuseen. Mika mahtaa olla todellisuus?
Kokeilin tota search in this thredia seka perus searchia, mutta en loytanyt vastausta. Eli onko kenellakaan MacBookin kayttajalla ollut ongelmia koneen likaantumisen kanssa? Eli tohon missa pidetaan kasia on tullut varia mika ei lahde pois. Joskus aikaisemmin luin jostain toiselta foorumilta, etta apple ois myontanyt tan ja vaihtaa kuoren takuuseen. Mika mahtaa olla todellisuus?