Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oo nyt 100% varma mitä tarkotat, mutta siis mun MacBookin mukana kun tuli kaksi tollasta töpselipäätä. Toinen josta lähtee vielä virtalähteestä johto ja toinen joka tulee suoraan virtalähteestä seinään. Noh joskus kun ostin sen 2g iPhonen jenkeistä niin siinähän oli tietty se jenkkipistorasiaan sopiva liitin mukana. Laitoin sen tilalle ton lyhyemmän MacBookin pään kun näytti olevan täysin yhteensopivia ja jätin pidemmän kiinni MacBookiin. Ihan moitteettomasti latailee se iPhone tolla MacBookin mukana tulleella töpselillä jos nyt sitä tarkoitit.MacBookin ja iPhonen molempien mukana tuli tuollainen pieni sovitin virtalähteeseen. Olen menossa reissuun enkä viitsisi ottaa MacBookin pitkää kaapelia mukaan, mutta olen hävittänyt sen pienen sovitinplugin. Ovatko nämä keskenään yhteensopivia, eli voinko käyttää iPhonen mukana tullutta miniplugia MacBookin virtalähteen kanssa?
Eikö ole enää kuin yksi malli Macbookia? Eli alumiini MB on poistunut valikoimista, vai oliko sellaista alunperinkään?
Eiks noi melkein kaikki ole alumiinisia nykyään?
Kaks Vee MacBook Pro rupesi mullittelemaan taannoin ja korjausarvion jälkeen emolevy oli sanonyt OFFS. Propection planiä en omista, kun koin sen rahastamiseksi. Tai rahastusta ja rahastusta, jos emolevyn korjaus maksaa 1000€
Millaisia ongelmia emossa? MacBook Pro -mallistoon pääsi livahtamaan viallisia NVIDIA GeForce 8600M GT -piirejä... jos kyse on tuon piirin aiheuttamasta ongelmasta, takuuaika on silloin 3 vuotta (Apple laajensi takuun jälkikäteen). Viallisia piirejä on toukok. 2007 – syysk. 2008 välillä valmistetuissa koneissa.
Apple Support: MacBook Pro: Distorted video or no video issues
Asensin juuri uusimman security updaten ja safarin päivityksen 4.0.3 - nyt ei Safari enää käynnisty! Kaatuu heti alkuunsa, eikä "avaa uudelleen" edes asetusten nollauksen kanssa auta mitään.
Mikä neuvoksi?
Kun pari kertaa on klikannut "avaa uudelleen", se tarjoaa "nollaa asetukset ja avaa uudelleen". Eli en konkreettisesti itse tee mitään.Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat "asetusten nollauksella"?
Kokeile luoda koneelle uusi käyttäjätunnus ja kokeile Safarin avaamista siellä – jos Safari toimii, softa on OK ja ongelma on tod.näk. joko asetustiedostoissa tai välimuisteissa (voi olla myös plugineissa). Raportoi kuinka käy, ja voin neuvoa sitten eteenpäin...
Kun pari kertaa on klikannut "avaa uudelleen", se tarjoaa "nollaa asetukset ja avaa uudelleen". Eli en konkreettisesti itse tee mitään.
Luin, että nuo addonit/pluginit saattaisivat ongelmat aiheuttaa, mutta en pääse niitä poistamaan, kun safarin asetuksiin ei pääse. Eikä finder niitä löydä. Adblock ja joku muu addon on käytössä. Sitten lisäksi plugineina flip4mac jne.. Ne löytyy kirjastosta.