Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites noi päivitykset saa automaattisiksi niin, että ne vaan asentuu tuolla taustalla, ilman, että pitää kliksutella kaiken maailman hyväksyn juttuja?
Just... Näähän onkin sitten tosi automaattisia... :curs:Jos kyse on standalone-asennuksesta, ei mitenkään.
eikö iSync hoida hommaa iCalin kanssa?
Kokeilin tuota iSyncia muttei se tuntunut saavan yhteyttä kännykkään. Applen sivuilta kun tarkistaa nii k800(meikäläisestä vanhempi malli) löytyy kyllä tuettujen mallien listalta mutta tätä k810:tä ei.
Onko siis jotain muuta vastavaa kalenteri/syncronointi ohjelmaa jolla tuon saisi hoidettua, vai pitääkö säästää rahat iphoneen?
Mäkin ongelma ratkesi kun asensin uudet ajurit Samsungin sivulta ja buuttasin(!) mäkin.Mulla onkin nyt oikein tietotekninen viikko!
Eli ostin tulostimen Samsung ML-1630 ja kytkin sen Airport Expressiin. Mäkkiin se asentui ongelmitta mutta PC:llä ongelmia on asennuksen jälkeen, eli tulostus ei toimi.
PC:lle asensin sen näillä ohjeilla:
http://www.macosxhints.com/article.php?story=2003072510530643
Tulostus kaatuu erroriin, pc ei kerro mikä errori, se vain ei tulosta.
Korvaa. Mulla poika tiputti Macbookin lattialle ja sain takuuseen uuden topcasen koneeseen.Korvaako takuu rungon murtumiset? Mulla on palanen lohjennut tosta ala-kulmasta ja näyttää lisää lohkeilevan.
Vasemmasta nuoli-näppäimestä alas päin, samalla tasolla kulmassa, "ei kiiltävää". Sieltä toi palanen lohjennut.
Korvaako takuu rungon murtumiset? Mulla on palanen lohjennut tosta ala-kulmasta ja näyttää lisää lohkeilevan.
Vasemmasta nuoli-näppäimestä alas päin, samalla tasolla kulmassa, "ei kiiltävää". Sieltä toi palanen lohjennut.
Jos vemppaatte asetuksia (albumin nimi, albumin kuvitus manuaalisesti tmv.) iTunesissa levylliselle kappaleita niin kuuluuko tunesin ruksuttaa tapahtumaa hetken, ehkä 5 sekuntia?
Noin 6h taisi kestää. Topcase tilattiin valmiiksi MacHuoltoon ja soittivat kun se oli tullut. Vein koneen aamulla työmatkalla huoltoon ja iltapäivällä soitettiin, että kone olisi valmis noudettavaksi.Valkonen macbook. Miten kauan kesti ennenkun saitte koneen takasin?
Juu tosiaan ämppärin iconissahan näkyy kansikuva. Mulla ei kopio musiikkeja iTunes, kun otin sen pois.
En näe mitään hyötyä tiedostojen kopioimisesta samalle levylle, tai sitten tuon takana on joku ovela ajatus mikä ei ole ikinä valjennut.
Hyvä juttua ettei oo koneen hitaudesta kiinni tuo ruksuttaminen sitten.