Mac-aiheisia kysymyksiä ja vastauksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla toimii kajarit Airport Expressin kautta, miten saan usb-kovon toimimaan myös? Airport-levytyökalu ei löydä levyä vaikka piuha on kiinni.

EDIT: Vittusaatana, eihän sitä saa tuohon Expressiin kiinni. Mikä vitun järki tuossa usb-paikassa on jos se ei tue kovalevyä? Tulostin, ei saatana, pitääkö mun alkaa tulostaa perkele? Ilmeisesti pitää olla sit Extreme tuota kovoa varten, vittu!

EDIT2: Pitääkö mun ostaa usb-taskulamppua vartenkin joku vitun Airport Supreme? Onko tuon systeemin kehittänyt joku vajaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla toimii kajarit Airport Expressin kautta, miten saan usb-kovon toimimaan myös? Airport-levytyökalu ei löydä levyä vaikka piuha on kiinni.

EDIT: Vittusaatana, eihän sitä saa tuohon Expressiin kiinni. Mikä vitun järki tuossa usb-paikassa on jos se ei tue kovalevyä? Tulostin, ei saatana, pitääkö mun alkaa tulostaa perkele? Ilmeisesti pitää olla sit Extreme tuota kovoa varten, vittu!

EDIT2: Pitääkö mun ostaa usb-taskulamppua vartenkin joku vitun Airport Supreme? Onko tuon systeemin kehittänyt joku vajaa?

Express oli ensimmäinen laatuaan tukiasema joka osasi tehdä jotain muuta kuin jakaa nettiä. Myöhemmin keksittiin että jaetun USB tulostuksen (mikä on jo sinällään hieno juttu) lisäksi todennäköisempää on että joku haluaa jakaa jotain USB-kiekkoa.

Joo, pitää alkaa tulostaa asiakirjat mappeihin kun on nyt tuo mahdollisuus, vittu!

Mac Pro:n sisäinen kajari antaa konetta käynnistäessä äänen, joka säikäyttää unisemmalta kavereilta paskat housuun:D Saako tuon ärsyttävän äänen laitettua pois päältä jostain?

Mac Pro:n sisäinen kajari antaa konetta käynnistäessä äänen, joka säikäyttää unisemmalta kavereilta paskat housuun:D Saako tuon ärsyttävän äänen laitettua pois päältä jostain?
Miks sää sammuttelet sun Maccia?

Jotain tonnin luokkaa oli toi malli muistaakseni. Siihen saa vielä subwoofin kiskasta mukaan.

edit: noin 700 rahaan lähtee halvimillaan näköjään.

Pitää varmaan ostaa noi samalla kun noudan uuden Macin ens viikolla. Joku noita irkissäkin suositteli jo aiemmin ja laitoin sille pari biisiä testiin.

http://www.genelec.fi/ht/tuotteet/2-tiekaiuttimet/8040a/

8040 tietokonekajareiks:lol2: 6010A siinä sulle tietokone kajarit.
Itse ostin viime viikolla 3 kpl 8040 ja 900-970€ noista pyydetään suomessa. On muuten sikahyvä ääniset kajarit ja ääntä lähtee!!

Aijaa että olis vähän ylimitotettu? :lol2: leffakäyttöön? pitää olla kunnon purkit kun alkaa kattomaan kaksneloselta HD-kuvaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom