Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
... Safari ei voi avata sivua ”http:/shop.ebay.co.uk/items/jotainshittiäjapitkäurl”. Virhe: ”raakadataa ei voida purkaa” (NSURLErrorDomain:-1015) Valitse Safari-valikosta Raportoi bugeja Applelle, mainitse virhenumero ja kuvaile, mitä teit ennen kun viesti tuli näkyviin.
Safari ei kanssa aukaise kaikkia kuvia, mitkä esimerkiksi aukeaa tuliketulla. Olen muokannut asetuksia, mutta tuloksetta?
Itsekin olen tätä selvitellyt, mutta ilmeisestikin Windows Mobile toimii Macin kanssa vain maksullisten ohjelmien avustuksella, ja niiden hinnat ovat sen verran korkealla, että en ole niitä viitsinyt edes kokeilla.Mites Mäkit pelittää mikrosotin activesyncin kanssa? Joku kertoili ettei esim. HTCn tuotteet oikein tykkää mäkeistä. Kellään kokemuksia? Saako noita naitettua keskenään?
Mites Mäkit pelittää mikrosotin activesyncin kanssa? Joku kertoili ettei esim. HTCn tuotteet oikein tykkää mäkeistä. Kellään kokemuksia? Saako noita naitettua keskenään?
Paras, joskaan ei halvin, on Roxio Toast.Mikä olisi hyvä cd/dvd-polttosofta Macille? Ainoa, mitä olen tästä löytänyt on Disk Utility ja sillä pystyn vain polttelemaan imageja levylle.
Mikä olisi hyvä cd/dvd-polttosofta Macille? Ainoa, mitä olen tästä löytänyt on Disk Utility ja sillä pystyn vain polttelemaan imageja levylle.
Tervehdys!
Tänään sitten päätin astella paikallisen mac-kauppiaan ovesta sisään ja kävin ihastelemassa 24" imäkkiä. Perkl. olin lentää perseelleen ku huomasin miten iso se on verrattuna nykyiseen 17" puuceen näyttöön :D
Pistin sen halvemman mallin 24" imacista tilaukseen, loppuviikosta pitäisi tulla. Mulle heräs vaan kysymys, mitenkäs päivittelen tuon muistin täyteen? Ohjeita ja mahdollisesti linkki/oikean muistipalikan nimi kiitos ^^
Myyjä pelotteli että takuu voi loppua jos asentelen sisään jotain omaa, onko tosiaan näin? Oli miten oli, tungen ne täydet 4gt sinne silti.
Hei pakko kysästä, teinkös kovin tyhmästi? tarjolla oli käyttämätön 2,4ghz 24" malli, myyjä sanoi että saan mukaan ilife08:n. yht. hintaa 1399e.