- Ikä
- 38
Eli siis kone tulee ensisijaisesti kotikäyttöön sillä varauksella, että kouluhommia voisi tehdä kuitenkin myös muualla. Siksi lähinnä kannettava, eikä iMac. Ainut huoli on vain tosiaan se, että riittääkö MB:ssa rauta verrattuna MBP? Suurin asia, mikä mua tietokoneissa on tähän asti kyllästyttänyt, ja oikeastaan ainut (Windowsin huonouden lisäksi), on se, että koneesta loppuu tehot kesken. Onko siis MB:lla ja MBP:lla merkittävää eroa sen suhteen? Vai johtuuko noiden hintaero juuri näyttiksestä ja muista sekoista, jotka eivät tässä suhteessa paina niin paljon? En jaksaisi päivittää konetta uuteen vuoden välein, vaan mieluummin ostan vähän kalliimmalla parempaa, ja nautin siitä esim kolme vuotta.Asiaa
Mä en todellakaan ole mikään ammattilainen näissä jutuissa, ja mua ei niin edes kiinnosta tekninen puoli, vaan enemmänkin käyttöön ja käyttöjärjestelmään liittyvät seikat ja ulkonäkö. Olen tässä viimeiset puoli vuotta käyttänyt tyttöystävän 17" MBP:ta, eikä Macbookista ole oikeastaan kokemuksia.