10.4 näytti tuo Griffinin webbi... Joten enpä usko että leopardissa toimii.
Googlettamalla löytyy tieto (tai siis väite) että Griffin on itse todennut toimivaksi Leopardin kanssa muttei vielä vahvista tukea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10.4 näytti tuo Griffinin webbi... Joten enpä usko että leopardissa toimii.
Googlettamalla löytyy tieto (tai siis väite) että Griffin on itse todennut toimivaksi Leopardin kanssa muttei vielä vahvista tukea.
ja 4 tulee se "tähtäin". Tänks Mike.
Nyt jos ois mahdollista löytää softa, joka osaa oikeasti erotella duplikaatit.
Mä siirsin aivan liikaa matskua kovolta toiselle ja sikin sokin tässä koneenvaihdon yhteydessä ja epäilen vahvasti, että joitakin kuvia/tiedostoja on tuplaten, jopa triplaten.
Eli eli... PC:llä on Clonemaster, joka on hyvä duplikaattorien etsintään ja tuhoamiseen, mikä löytyy Mäkkiin ?
Lisäksi jos löytyis joku ohje, millä vois poistaa vaikkapa kaikki .exe päätteiset tiedostot kovalevyltä (XP softia) niin sekin ois OK.
Environmental requirements
* Operating temperature: 32° to 95° F (0° to 35° C)
* Nonoperating temperature: -4° to 113° F (-20° to 45° C)
* Relative humidity: 5% to 95% noncondensing
* Maximum operating altitude: 10,000 feet (3000 m)
Joo on tuo akun kesto aika koominen. Kuuntelen tuntitolkulla musaa salilla, työmatkoilla, kotona ja akku vaan kestää. Tuntuu, ettei tuota tarvitse heittää lataukseen kuin muutamaksi minuutiksi ja taas voi viikon kuunnella.Miten pitkään iPod Shufflessa (2gt) kestää tuo akku musiikinkuuntelussa? Latasin ton pikaisesti kun purin pakkauksesta ja siirsin sinne 2 gigaa musaa, lähdettiin pääsiäiseks reissuun ja kuuntelin tuolla PALJON. Edelleen puuskuttaa mutta akku ei lopu millään....
EDIT: Appelin sivut kertovatkin näköjäs että "up to 12 hours". No ihan ok tuon kokoiseksi laitteeksi...
Tuo alkoi askarruttamaan:
No itse käytin tuota 38 asteessa ja laite oli auringonpaisteessa ja kävi varmasti yli 40-asteisena.
Kosteutta rannalla oli varmasti tuon 95%.
Mutta eikös tuo muka toimi lentokoneessa?
Taidan ostaa tommoisen iPod Classicin ja siirtää koko musakokelman siihen, kulkee paljon näppärämmin mukana kuin n. 900 cd-levyä :D
(No okei, möin noista cd:istä jo varmasti 600 pois)
Juu, tosin ois kiva kun ei tarviis ostaa ohjelmaa, jotta saa maksullisen kapistuksen toimimaan kuten sen pitäis.TLP: kokeile http://www.novamedia.de/e_pages/e_produkte_mac_l2n.html
Mulla ainakin havisi yhteysongelmat nokian kannyn kanssa, kun otin tuon kayttoon.
Nyt tulee kyllä ihan jäätävän tyhmä kysymys, mutta kun nyt olen ihan käsi näiden tietokoneiden kanssa niin pakko se on kysyä. Elikkäs homman nimi on seuraava, työnsin käteni paskaan tuossa vuosi sitten ja ostin HP:n läppärin, se oli sitten 7 kuukautta yhteensä viime vuoden aikana huollossa ja takuun mentyä umpeen kesti pari viikkoa ja kärähti piloille koko kone. No kotivakuutus korvaa ja tarkoituksena ois hommata nyt seuraavaksi tämmönen apple macbook. Käytän tietokonetta vain ja ainoastaan surffailuun, leffojen latailuun, katson striiminä myös paljon sarjoja ja sitten kirjoittelen jotaki. Riittäähän tämän keskimmäisen MacBookin tehot kivuttomasti leffojen katselun sentään ja tämmöseen perus käyttöön.
Appleen nyt kallistuin kun kaikki sitä tuntuvat kehuvan jotka käyttävät ja haluaisin varma toimisen simppelin kannettavan. Kannettava siksi, kun tila ei riitä tulevassa kämpässä pöytäkoneelle, surullista mutta totta.
Keskinmäisen tehot riittävät varsin hyvin tuohon käyttöön. Minulla on halvin macbook, joka ei ole edes uusin. Joten siinä on 2.0 GHz prossu ja riittää noihin kertomaasi juttuihin varsin hyvin.
Jos koneella et oikein muuta tee kuin nuo, niin halvinkin on varteenoteetava vaihtoehto. Vaikkakin ylimääräisistä tehoista ei ikinä ole haittaa.