Mac-aiheisia kysymyksiä ja vastauksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Akun health 98% syklejä 142. Tosin en vähään aikaa oo kaliproinu. Käyttö yleensä sellaista, että lataan akun täyteen, jonka jälkeen kun otan käyttöön koneen niin samalla irti piuhasta. Lataus taas kun on 10-20% jäljellä.

753 sykliä ja 90% health. Koskaan en ole kalibroinut ja noin 2v vanha unibody mackbook. Sais kone jo vaikka hajota niin saisi syyn ostaa uuden:)

Noniin senkin paatuneet pakkiksen applehinurit, kohta aukeaa deittipalsta teille jotka olette kyllästyneet jutustelemaan sokkodeiteillä typerän muron kanssa moniajon tarpeellisuudesta tai windowssin uusista mutta toki turhista ominaisuuksista.

Eli nyt tulee CUPIDTINO jossa pystyy nuoleskelemaan omenaa yhdessä monoajon ja yksinkertaisen thumbvalikkorakenteen tahdissa ilman häiritsevää objektiivisuutta.

splash.jpg

Tietääkö joku, että mistä johtuu sellainen vika, jossa imac (alumiini 2009)heräillessään uniltaan vaihtaa työpöydän kokoa pienemmäksi.
Eli siis palatessaan esim. nukkumasta työpöydän koko on vaihtunut itsestään.

Mistäs johtuu, että koulussa langaton netti alkaa jumittaa ja alkaa taas toimimaan, kun klikkaa sitä langattoman logoa missä on palkit? Ongelma esiintyy vain koulussa ja alla edellisen mallin MacBook Pro.

Onko mitään tehtävissä kun aiemmin moitteettomasti toiminut ulkoinen kovalevy ei näy finderissa? PC:llä kovo löytyy kyllä joten tiedostot on turvassa. Kuolen ennemmin kuin formatoin melkein täyden teran aseman.

Onko mitään tehtävissä kun aiemmin moitteettomasti toiminut ulkoinen kovalevy ei näy finderissa? PC:llä kovo löytyy kyllä joten tiedostot on turvassa. Kuolen ennemmin kuin formatoin melkein täyden teran aseman.

Kait ne tiedostot ovat jossain muuallakin tallessa? Jotain on muuttunut ja tuo voi olla oire kovon hajoamisesta. Itse en ainakaan luottaisi tuollaisessa tapauksessa yhteen levyyn, jos kyseessä olisivat tärkeät tiedostot

Itseäni alkaa pikkuhiljaa vituttamaan Macbookissa(late 2009) esiintyvä vika/ominaisuus. Trackpadia käytettäessä kursori yhtäkki jumittuukin paikoilleen hetkeksi, eikä liiku vaikka kuin hieroisi. Tämä kestää ehkä sekunnin, yleensä toiminta palautuu heti ku irrottaa kosketuksen padilta. Pieni vika mutta aivan perkeleen ärsyttävää. Onko kellään muulla kokemuksia vastaavasta? Meneeköhän takuukorjaukseen?

e: en saa bugia toistettua, se tapahtuu satunnaisesti muutaman minuutin välein.

Itseäni alkaa pikkuhiljaa vituttamaan Macbookissa(late 2009) esiintyvä vika/ominaisuus. Trackpadia käytettäessä kursori yhtäkki jumittuukin paikoilleen hetkeksi, eikä liiku vaikka kuin hieroisi. Tämä kestää ehkä sekunnin, yleensä toiminta palautuu heti ku irrottaa kosketuksen padilta. Pieni vika mutta aivan perkeleen ärsyttävää. Onko kellään muulla kokemuksia vastaavasta? Meneeköhän takuukorjaukseen?

e: en saa bugia toistettua, se tapahtuu satunnaisesti muutaman minuutin välein.

Eihän sulla ole täppää asetuksessa "Älä huomioi tahattomia kosketuksia" tjsp.

Tuo voi olla yksi syy.

Eihän sulla ole täppää asetuksessa "Älä huomioi tahattomia kosketuksia" tjsp.

Tuo voi olla yksi syy.

Tyhmä kysymys, mutta mistä tommoisen asetuksen pitäisi löytyä? Ei vaan osu silmään. Käytössä siis SL

e: itse itselleni vastaten: se on ilmeisesti poistunut versiosta 10.5.x ja uudemmissa.

Kuka ois ihan haka Keynoten käytössä?

Mulla on muokattu teema, jonka asetuksia mun pitäis päästä muuttaa. IHAN VITUN turhauttavaa..

Tyhmä kysymys, mutta mistä tommoisen asetuksen pitäisi löytyä? Ei vaan osu silmään. Käytössä siis SL

e: itse itselleni vastaten: se on ilmeisesti poistunut versiosta 10.5.x ja uudemmissa.

Kyllä se 10.6.3:ssa ainakin on. Et sattumalta katsonut hiiren asetuksista? Hiirellä ja trackpadillä on omat, eli System Preferences -> Trackpad -ikkunan alalaidassa "Ignore accidental trackpad input" (minulla siis englanninkielisenä).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom