maastopyörän ostin, renkaat tyhjensin... Nyt ei saa pumpattua...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tape80
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No just... arvatkaa vaan paljon tälle threadille naurettais fillarifoorumeilla jos pasteisin tän linkin johonki niistä. Jätkät ei siis erota edes Presta ja Schrader -venttiileitä. Ei vittu mitä nuubseja!!11 :arvi:

No just... arvatkaa vaan paljon tälle threadille naurettais fillarifoorumeilla jos pasteisin tän linkin johonki niistä. Jätkät ei siis erota edes Presta ja Schrader -venttiileitä. Ei vittu mitä nuubseja!!11 :arvi:

Tuo oli jo niin siistiä et oli pakko tehdä siitä sigu :lol2:

:rock: :rock: No en heti ensimmäisenä olisi uskonut kun ensimmäistä kysymystä kirjoitin, että asia näin paljon leviää:rolleyes: Pitäisikös tästä olla imarreltu vai mitä...

Ei nyt voinu olla noin hauska vitsi. :D

Jätkät ei siis erota edes Presta ja Schrader -venttiileitä. :D

Tuo kohta kyllä oli, kuulostaa siltä, että pitäisi olla lajista enemmän kiinnostunut jotta tietäisi tollasista.

Muilla foorumeilla naureskellaan teidän kustannuksella...

No jos rehellisiä ollaan ni kyllä muakin huvitti ku ekalla sivulla jokanen jako ohjeita autoventtiilin täyttämiseen :) Presta on ohukainen ja schrader paksukainen ;)

Presta on huippu, mutta tarvii omanlaisensa pumpun...

Höpö höpö. Itse olen ainakin ihan tavallisella mustalla joka marketista löytyvällä pyöränpumpulla ihan normaalisti pumpannut prestaventtiileistä kummit täyteen omassa maastopyörässäni jo pari vuotta.
Ilman mitään adaptereita.

Höpö höpö. Itse olen ainakin ihan tavallisella mustalla joka marketista löytyvällä pyöränpumpulla ihan normaalisti pumpannut prestaventtiileistä kummit täyteen omassa maastopyörässäni jo pari vuotta.

Pyöräpumpullahan se presta justiinsa pumpataan, sehän on pyöräventtiili.

Enpä usko että olisin itsekkään heti muutamalla ensimmäisellä kerralla osannut ilmaa renkaaseen laittaa tuollaisen venttiilin kautta.

Biltemasta sellainen minipumppu, menee kaikkiin kolmeen näppärästi ja maksaa euron kaks. Kulkee huomaamatta pienessäkin laukussa mukana. Samaan syssyyn sitten bilteman pyörätyökalusetti, sellanen pieni "lompakko".

Varmasti ikinä parhaat ostamani osat hinta/laatusuhteessa pyöräilyyn liittyen. Kulkevat aina mukana ja ovat pelastaneet monesti tilanteen.

Höpö, höpö ittelles :)

Toi "tarvitsee" oli ehkä turhan vahva ilmaus, saahan sinne apinanraivolla jonkun verran ilmaa marketin lelupumpullakin. Se vaan on varsin vammasta hommaa. Käy joskus kokeilemassa lattiapumppua, sen jälkeen ei marketin pyöränpumpulla tee mieli kuin viskoa naapureita ... :D

Höpö, höpö ittelles :)

Toi "tarvitsee" oli ehkä turhan vahva ilmaus, saahan sinne apinanraivolla jonkun verran ilmaa marketin lelupumpullakin. Se vaan on varsin vammasta hommaa. Käy joskus kokeilemassa lattiapumppua, sen jälkeen ei marketin pyöränpumpulla tee mieli kuin viskoa naapureita ... :D

Tarkoitit sanoa, että tarttee lattiapumpun saadakseen prestaan kunnon paineet? :) Ite oon käytelly adapteria ja pistäny kompuralla ilmaa.

Biltemasta sellainen minipumppu, menee kaikkiin kolmeen näppärästi ja maksaa euron kaks. Kulkee huomaamatta pienessäkin laukussa mukana. Samaan syssyyn sitten bilteman pyörätyökalusetti, sellanen pieni "lompakko".

Varmasti ikinä parhaat ostamani osat hinta/laatusuhteessa pyöräilyyn liittyen. Kulkevat aina mukana ja ovat pelastaneet monesti tilanteen.

Hätätilanteessa ihan jees mutta ei sillä kahdeksaa kiloa ilmaa renkaaseen saa. Kaikki paras on kompura ja adapteri kuten Snowbe:lla.

Suositut

Back
Ylös Bottom