Maastavetotuloksia? Varsinkin naisten

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elma
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi! Onko Suomessa todellakin niin vähän naisia lajin harrastajina vai enkö vaan osaa löytää netistä tuloksia?! Itse olen nyt käynyt parissa raw-maastavetokisassa ja viimeisimmästä tuloksena oli 170kg. :rock: Oma paino oli 68,5kg. Mitäpä muut ovat saaneet? Kisoissa ei paljoa kilpasiskoihin törmää... :wtf:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Moi! Onko Suomessa todellakin niin vähän naisia lajin harrastajina vai enkö vaan osaa löytää netistä tuloksia?! Itse olen nyt käynyt parissa raw-maastavetokisassa ja viimeisimmästä tuloksena oli 170kg. :rock: Oma paino oli 68,5kg. Mitäpä muut ovat saaneet? Kisoissa ei paljoa kilpasiskoihin törmää... :wtf:

Mä enimmäkseen vaan teen salilla kaikkea, aika vähän yleensä silkkaa voimailua. Vyötä en oo vielä ottanu käyttöön. Raw-tulos ilman vyötä (eikä muitakaan varusteita) kisoista on 150 kg ja paino 66,7 kg. :)

Hyvä tulos, Soppaluu! Onneksi sitä voi aina kilpailla kuitenkin itsensä kanssa, vaikka kilpailu olisi mukavampaa, jos olis kilpailijoita.

Hyvä tulos, Soppaluu! Onneksi sitä voi aina kilpailla kuitenkin itsensä kanssa, vaikka kilpailu olisi mukavampaa, jos olis kilpailijoita.

Niinpa. Tosin sun on turha kuvitella saavasi juurikaan kilpailua aikaiseksi kenenkaan kanssa, sen verran kova sun vetotulos.

Niinpa. Tosin sun on turha kuvitella saavasi juurikaan kilpailua aikaiseksi kenenkaan kanssa, sen verran kova sun vetotulos.

Soppis ja funkkeli on kovia chiksejä!!! Luodon Katista puhumataakaan että kyllä varmasti vastuksia löytyy kunhan kaikki tulee kisaamaan.

Kun/jos Gillyanne vielä joskus selviää kisaamaan, niin saa Soppiskin vastusta painoluokkaansa. ;) Eiku ainiin, Soppis ei ole tuota 150 kiloa nostaessaan edes vyötä käyttännyt, mitvit?!? :eek:

Zone-sarja -42%
Kun/jos Gillyanne vielä joskus selviää kisaamaan, niin saa Soppiskin vastusta painoluokkaansa. ;) Eiku ainiin, Soppis ei ole tuota 150 kiloa nostaessaan edes vyötä käyttännyt, mitvit?!? :eek:

Niin. Mulla ei ikinä ole ollut vyötä. Oon miettinyt, että turhaa tasoitusta annan muille naisille. ;) Luodon Kati ei kyllä viimeksikään vetänyt, en sit tiedä kuin hän siinä kisailee. Mulla ei nyt ole mitään kisasuunnitelmia jatkoon. Paitsi voimaleukaa meen kokeilee tän kuun lopussa. Leuat ku on mun vahvin laji. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Kiitos. Tosi kova on toi sunkin veto. Maaret siel jkln kisoissa veti noin sun painoisena 160 kg maaliskuun lopussa. ja kevyesti. Ellet sitten ole sama henkilö. :D

Viimeksikään... olen käynyt tasan yhden penkki kisan, selkää kuntoutan ja varmasti jatkossa myös vedän, kunhan selkä sen sallii :)

Kati Luoto

:) Ois pitäny tuohon laittaa, että viimeksi, en tiedä miksi kirjoitin viimeksikään.

Onneksi kisaat ylemmässä painoluokassa. ;)

Soppaluu: "Maaret siel jkln kisoissa veti noin sun painoisena 160 kg maaliskuun lopussa. ja kevyesti. Ellet sitten ole sama henkilö."

Sama Maaret olen! Nyt vaan meni Nivalan kisassa 10kg:a enemmän.

Soppaluu: "Maaret siel jkln kisoissa veti noin sun painoisena 160 kg maaliskuun lopussa. ja kevyesti. Ellet sitten ole sama henkilö."

Sama Maaret olen! Nyt vaan meni Nivalan kisassa 10kg:a enemmän.

Vähän sellaista tuumailinkin. Hienosti vedetty. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom