Maastaveto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
minne asti lisään? niin kauan kun menee 2x6?

Eihän nyt treenatessa voi miettiä että mihin asti sitä pääsee, sen näkee sitten kun tulee stoppi vastaan. Eli tee nousujohteisesti niin kauan kun kehitystä tulee. Välillä kannattaa ottaa kevyemminkin vaikka viikko.

kannattaako muka noin paljon? Raution Reijo esimerkiksi (katso googlesta, jos et tiedä) oli kuulemani mukaan luonnostaan kova vetäjä, eikä harjoitellut ollenkaan.

Tää oli varmaan tahatonta komiikkaa, mutta tää ketju piristi kummasti mun päivää. :)

Mun neuvo ois että teet alkuun esim. 5(toistoa) x 5 (sarjaa) x 60kg tai 6x5x55kg.

Moro , mulla on mavessa tekniikka jotain todella kamalaa. Vaikka 40kg vedän ja tekniikkaa yritän saada kuntoon niin silti tuntuu että päin persettä menee. Olisiko kyseessä alaselän heikkous? Miten sitä kannattaisi treenata, että saisin sitä vahvemmaksi?

Moro , mulla on mavessa tekniikka jotain todella kamalaa. Vaikka 40kg vedän ja tekniikkaa yritän saada kuntoon niin silti tuntuu että päin persettä menee. Olisiko kyseessä alaselän heikkous? Miten sitä kannattaisi treenata, että saisin sitä vahvemmaksi?

Mikäs siinä vedossa tuntuu vaikeimmalta? Tangon liikerata,polven kierto,kropan jämäkkä asennon pitäminen? vai joku muu?
Oletan jotta toistoja riittävän pienellä painoilla riittävän paljon=opetellaan oikea liikerata painolla jonka kroppa jaksaa ryhdikkäästi nostaa ja tiukalla ryhdillä tekniikka ehdottomasti kasassa selkä suorana oikealla kulmalla jalat mukana ja sitten vaikkapa hyvää huomenta apuliikkeenä kyykkyjen lisäksi.
Niitä selkä muurahaiskarhun köyryssä vetoja ei kannata opetella>käy nikamiin ja aiheuttaa vammoja, vakaviakin joskus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
veikkaan että se jämäkän asennon pitäminen on mun ongelmana..

Etsi joku hyvä painonnosto/voimannosto seura tai seuran puuhamies läheltä asuinpaikkaasi
ja mene ohjattuun treeniin hänen/heidän opastuksella. Jää virheellisen tekniikan pois opettelut pienemmäksi riesaksi ,kun ei montaa vuotta mutu tyylillä ehdi" väärään tyyliin" kroppaa totutella.>netissä ei tekniikkaa voi korjata, vieressä olis noston aikana otava ja nähtävä mikä mättää ja sitte rautalangasta vääntämään...selkä suorana,lavat taakse,tasapainoalue vedon alussa,katseen kiintopiste,kroppa jämäkkänä,jaloilla lähtee,polvenkierto vaiheen opiskelut jne..
tämä siis jalat kapealla vedolla tyylissä.
Itselläni ollut onni myötä tuon valmentajien osaamisen suhteen, joten monta varmaa vammaa vähemmän heidän vinkeistä johtuen jäi aikoinaan tulematta ja jos hyvin käy pääsen vielä veteraanikisoihin (painonnoston) 50 vuotiaanakin;).

No omalla salilla ei ole ohjaajia kun kuitenkin pienestä kylästä on kyse. Ja ikääkin on plakkarissa 15 niin ei niitä voimannosto kavereita tunnu löytyvän

Pienellä varoituksella, kaikkia ei todellakaan kannata kuunnella noista vanhemmista treenaajista :D

Videota vaan tänne Pakkikselle nii joku osaa varmasti neuvoa. Itekki saanu vinkkejä eri liikkeisiin aika hyvin :)

Ja salilla jos käy kilpailevia voimanostajia nii niiltä saa varmasti hyviä neuvoja.. Ja vaikka ei kilpailis mutta liikuttelee itse isoja rautoja ja on muutenki iso nii varmasti on osannu tehdä jotain oikein. Ei sua kukaan syö jos kysyt neuvoja, imarreltuja vaan ovat :D

Videota vaan tänne Pakkikselle nii joku osaa varmasti neuvoa. Itekki saanu vinkkejä eri liikkeisiin aika hyvin :)

Ja salilla jos käy kilpailevia voimanostajia nii niiltä saa varmasti hyviä neuvoja.. Ja vaikka ei kilpailis mutta liikuttelee itse isoja rautoja ja on muutenki iso nii varmasti on osannu tehdä jotain oikein. Ei sua kukaan syö jos kysyt neuvoja, imarreltuja vaan ovat :D

kyllä siinä salilla ainakin meillä on pari tyyppiä jotka on kilpaillu.

Sanotaanko.. Itse teen 3x6x60-80kiloon sarjaa. Maximista viis, niitä ehtii kyllä vedellä. Toisaalta, uskon että 6x80kg menee hyvin, mutta pienensin painoa alaspäin 65kiloon, koska haluan saada vedon enemmän takareiskaan (nyt tuntuu enemmän alaselässä). Ja ei tä nyt voi vaikeeta olla pentele, kokeile miltä tuntuu vedellä esim. vitonen 60kilolla. Jos on liian raskasta, painoa alas, jos kevyttä niin painoa vaikka vitonen lisää. Helppoa, eikö?

Tuo video on loistava keksintö jota kannattaa hyödyntää tekniikkaharjoittelussa. Saa mm. paremman käsityksen, kun näkee itsensä suorituksen omin silmin. Tuohon tekniikan opetteluun oikein tarvitaan valmentaja reaaliajassa kertomaan mitä tehdään ja miten.
Toki noita luonnonlahjakkaitakin voi olla jotka itse oivaltaa miten menee ja oppivat kerran nähtyään koko vetotekniikan salaisuudet?
(en tosin vielä tavannut) Ja vaikka olis 60- 70kg äijjä ja veto 200-300kg ,niin kandee sen treenin jälkeen kysästä pukkarissa mahdollisuutta
tekniikan hiomiseen;).>(jannu ilmeisesti se kisoissa käyvä voimannostaja/painonnostaja.)
Mikäs se kylä olikaan missä treenaat? Tai lähin kaupunki jos et kylää halua mainostaa?

Tuo video on loistava keksintö jota kannattaa hyödyntää tekniikkaharjoittelussa. Saa mm. paremman käsityksen, kun näkee itsensä suorituksen omin silmin. Tuohon tekniikan opetteluun oikein tarvitaan valmentaja reaaliajassa kertomaan mitä tehdään ja miten.
Toki noita luonnonlahjakkaitakin voi olla jotka itse oivaltaa miten menee ja oppivat kerran nähtyään koko vetotekniikan salaisuudet?
(en tosin vielä tavannut) Ja vaikka olis 60- 70kg äijjä ja veto 200-300kg ,niin kandee sen treenin jälkeen kysästä pukkarissa mahdollisuutta
tekniikan hiomiseen;).>(jannu ilmeisesti se kisoissa käyvä voimannostaja/painonnostaja.)
Mikäs se kylä olikaan missä treenaat? Tai lähin kaupunki jos et kylää halua mainostaa?

multako kyselet kylää? no kuitenkin itse otan aina vetoa videolle että nään tekniikan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom