maastaveto treeni

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Pystyyköhän tota maastavetoa treenaamaan kunnolla ilman niitä nosto hihnoja? mä oon koko ajan aatellu että pakkohan ne sormetki on treenata kunnolla mutta ei vain meinaa se ote pitää loppu treeneissä. eli käytättekö apu välineitä maastavedossa?

En käytä apuväleinäitä muissa kun punnerrusliikkeissä. (penkki, pystypunnerrus)

Ja hyvin pystyy vedellä maasta ilman remmejä. Toinen käsi toisin päin ja toinen toisin. (u know?)

En käytä apuväleinäitä muissa kun punnerrusliikkeissä. (penkki, pystypunnerrus)

Ja hyvin pystyy vedellä maasta ilman remmejä. Toinen käsi toisin päin ja toinen toisin. (u know?)

juuh, ja muista sitten välillä vaihtaa että kumpi käsi ottaa vastaotteella ja myötäotteella.:)

oon koitellut muitakin otteita siinä. on vaan tullut mieleen että vois saada sitten vedettyä kovemmat treenit jos ei tarvisi keskittyä niihin sormiin niin paljon. joo siitä on käsien vaihtelusta on kyllä aika paljon apua.

Puristusvoima kehittyy kun ei käytä remmejä. Ja eipähän tule selkää paskottua niin herkästi liian isoilla raudoilla jos ei tahdo pysyä näpeissä. Maltillisesti vaan niin hyvä tulee ja joka kerta pysyy enemmän rautaa käsissä.

En mäkään mitään remmejä käytä, koska olen ainakin tähän asti uskotellut itselleni, että painoista täytyy jaksaa pitää omin käsin kiinni. Toisaalta teen kyllä maastavedon yleensä salin upouudella megakarhealla tangolla, joka ei voi liukua käsistä pois tai muuten lähtee nahka irti. Pienemmällä karhennuksella olevat tangot tahtovat kyllä välillä lipsua.

Otteen pitävyyteen vaikuttaa mm.
-Tangon karhennukset...jotkin tangot ovat todella liukkaita.
-Hikiset kädet...tähän auttaa käsiin hinkattava magnesium
-Noston aikana käsillä vastakkaiset otteet...jos molemmilla käsillä on sama ote, niin saa puristusvoimaa olla rutkasti lisää, jotta ote pitää.
-Puristusvoimaan vaikuttavien kyynärvarrenlihasten saama reeni...Mave, selkävedot, hauiskäännöt, olankohauttamiset...ym. rasittavat kaikki puristusvoimaan vaikuttavia lihaksistoja...jos näitä tahkoaa kovaa max-painoilla viikosta toiseen, niin puristusvoima ei kehity, koska se ei saa tarvitsemaansa palautumïsaikaa...tällöin jalkojen nostovoima kehittyy käsien jäädessä junnaamaan paikoilleen.
Jos syynä on kyynärvarren lihasten liika reeni (rasitus), niin kannattaa MAVE nostaa ilman remmejä ja muihin puristusvoimaa kysyviin reeneihin käyttää apuna nostoremmejä kunnes ote alkaa taasen pitämään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ehdottomasti ilman remmejä mavet. Kokeile laittaa magnesiumia kämmeniin niin auttaa melkosesti. Sitten teet ristiotteella (toinen käsi myötäotteella ja toinen vastaotteella) ja vaihdat esim joka toisessa sarjassa otetta.

Itse taas suosin vetoremmejä vedossa. Lämmittelyt menee hyvin ilman remmejä, mutta suuremmissa painoissa joutuu keskittymään liikaa tangon pitämiseen hyppysissä jolloin tekniikka kärsii -> loukkaantumisriski kasvaa. Sitten muut vetävät liikkeet ilman remmejä ja forkutkin saa hyvän treenin

Suositut

Back
Ylös Bottom