Maastaveto polviin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oppilas
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
niin ja keskivartalon treenaaminen on tärkeä niin voimanoston kuin vammojen ennaltaehkäisyn kannalta. Kannattaisi varmaan tehdä noi keskivartaloliikkeet ilman vyötä jotta tukilihakset saisivat mahd paljon kyytiä....

Lisää vaan tulemaan jotain voimanostohenkisiä keskivartalon vahvistajia, toi staattinen pitokin oli mulle ihan uusi juttu, voin jo kuvitella sen :urjo: :n tunteet 30s rutistuksen jälkeen

staattisen voiman jutut kerää kuonaa enemmän kuin normaalipumppailut. vaikka ne keskivartalon suhteen on hyvinkin lajinomaisia, ei niitä kannata tehdä kovin pitkinä, ettei mee jumiin. mieluummin paljon rautaa ja lyhyemmät ajat. esim. 3*10-20"/kylki. sen perään dynaamisia kevyempiä pumppailuja esim. 2*20/kylki että saa kuonat liikkeelle.

Mulla jää sumo vedossa myös polviin, ennen se lattiasta irrotus oli vaikein kohta, nyt se tosiaan on siellä polvien kohdalla. Voiskohan mullakin olla lantion heikkoutta tuo, tähän mennessä oon ajatellu että selästä loppuu voima?

jos sumossa rauta jää polviin, kyseessä saattaa olla jälleen tuo pahamaineinen pakaroiden heikkous= ei pysty puristamaan lantiota eteen. näin varsinkin, jos rauta jää polvien alapuolelle. jos taas lopussa on ongelmia, saattaa olla hyvä tarkistaa oteleveys, ettei ole liian kapea. jos loppuveto ei onnistu, on yläselkä heikko.

tulosta parantaa tekniikan parantaminen: ei anneta sen persiin nytkähtää taakse ja polvien suoristua liian aikaisin. tällöin nosto painuu etupainoiseksi ja takapuolella on entisestään hankalampi tehdä työnsä. hyvänä mielikuvana olen markkinoinut sellasta intialaisen norsunsiittäjän roolia :D . parin leka-harkon tulis siis murentua siellä välissä, jos huomaavainen harjoittelukumppani ne sinne asettelee noston alussa :) eli PURISTA SE LANTIO ETEEN. siitä se koko liike on kiinni.

hyvä apuliike on oikein tehty Zercher-kyykky. siinäkään ei saa selkä notkahtaa, vaan sen takapuolen pitää se työ pystyä tekemään ja siellä sen pitää myös tuntua.

hth :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom