Moikka. Oon tässä nyt jonkin aikaa salilla harjotellu maastavedon tekniikkaa ja sen löytyessä lisäsin painoja ja sekin alkoi sujumaan. Muihin jalkojen lihaksiin on tullut muotoa (myös muiden liikkeiden kautta), mutta pakarat ei meinaa ollenkaa ottaa muotoa eivätkä ne ole edes kipeät seuraavana päivänä. Mistä voisi johtua? Salilla sarjojen jälkeen pakarat ovat hellinä ja maitohapoilla, mutta seuraavana päivänä ei esiinny lihasten arkuutta sen kummemmin..
Kyykkääminen ja prässi on ollut nyyt tauolla, eikä tällä hetkellä tule kuuloonkaan polven ongelmien vuoksi. Olen siis yrittänyt löytää korvaavia liikkeitä.
Ps. Lisänä vielä se, että tiedän että muotoa ei tule kuukaudessa eikä parissakaan, mut tää on askarruttanu jo jonkin aikaa.
Kyykkääminen ja prässi on ollut nyyt tauolla, eikä tällä hetkellä tule kuuloonkaan polven ongelmien vuoksi. Olen siis yrittänyt löytää korvaavia liikkeitä.
Ps. Lisänä vielä se, että tiedän että muotoa ei tule kuukaudessa eikä parissakaan, mut tää on askarruttanu jo jonkin aikaa.