maastavedosta rintalihaksiin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ramo78
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkohan muilla sellaista ongelmaa maastavedon yhteydessä että rintalihakset salpautuu niin älyttömään jännitystilaan ettei vedosta tule
mitään?
Itsellä tällainen ongelma ollut vuoden ajan. Supistus rintalihaksissa on niin jäätävän kauhea ja kestää melko pitkään.
magnesiumit ja perusvitamiinit pitäisi olla kunnossa, veden puutekaan ei ole ongelma.
Onko muilla tälläista probleemaa?

Välillä on ollut krampin tyylistä repimistä vedossa. Syötkö riittävästi suolaa? Mä olen koittanut lisätä suolaa ja c-vitamiinia ja juonut enemmän vettä. Ainakin toistaseksi tuntuu helpottaneen..

Onkohan muilla sellaista ongelmaa maastavedon yhteydessä että rintalihakset salpautuu niin älyttömään jännitystilaan ettei vedosta tule
mitään?
Itsellä tällainen ongelma ollut vuoden ajan. Supistus rintalihaksissa on niin jäätävän kauhea ja kestää melko pitkään.
magnesiumit ja perusvitamiinit pitäisi olla kunnossa, veden puutekaan ei ole ongelma.
Onko muilla tälläista probleemaa?

Tunnen yhden körmyn kellä oli samanlaisia oireita sit pamahti jotain rinnasta, täytyy kysyä mikä siltä sillon meni.. Kannattaa kyllä yrittää etsiä syytä tuohon ennnen kuin napsahtaa-

Kireät rintalihakset voi ottaa hittiä mavessa. Itsellä venähti pieni rintalihas aikoinaan kun eka kertaa revin 200kg ylös lattialta. Sen jälkeen piti monta kuukautta lämmitellä ja venytellä rintalihakset ennen mavea, mutta se auttoi. Eli wanha wiisaus jälleen, huolellinen lämmittely ennen treeniä ;)

Sama homma täällä. Ei ihan joka kerta, mutta kun mennään sarjapainoissa 150kg+ niin tissit kramppaa. Täytynee alkaa lämmittelemän paremmin.

Nyt kun asiaa miettii niin ongelmaa ei ollut kun tein maven leukojen ja kulmasoudun jälkeen, mutta nyt kun mave on ekana liikkeenä niin jää lämmöt ilmeisesti turhan huonoiksi.

Itellä on kans muutamia kertoja +90% max vedoissa tissit vihlassut, joten nykyään lämmitän ja vähän venyttelen tisuja ennen kovia vetotreenejä/kisoja

Kieltämättä on tullut treenattua tuo rinta kireeksi..viimeisen 9kk aikana 8 penkkikisat ja treenit ovat olleet aina kovia.
Venytelty on ja hierotettu, mutta ei ole auttanut mavessa tulleisiin rinnan supistuksiin. Pitää koettaa ruveta syömään oikeaa suolaa eikä mitään halpakuraa.

Joskus tiedän sattuneen muutaman sellaisia tapauksia, että nostaja valitellut vedossa rintalihasten/etuolkapään vihlonnasta, ja sitten kovassa vedossa katkaisut hauiksen. Sitä en tiedä oliko pelkkää sattumaa, tai löytykö syy yhteyttä tästä, mutta näin tiedän kahdelle nostajalle tapahtuneen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joskus tiedän sattuneen muutaman sellaisia tapauksia, että nostaja valitellut vedossa rintalihasten/etuolkapään vihlonnasta, ja sitten kovassa vedossa katkaisut hauiksen. Sitä en tiedä oliko pelkkää sattumaa, tai löytykö syy yhteyttä tästä, mutta näin tiedän kahdelle nostajalle tapahtuneen.
Ite oon kuullu aivan samaa.

Mullakin kovissa vedoissa kiristää rintaa ja saattaa tulla pieniä verenpurkaumia rintaan.

Eilen ja tänään ollut ihan selkeästi rintalihat hellänä vaikken ole viikkoon tissitreeniä tehnyt. Mavea ja kulmasoutua olen pumpannut pitkää sarjaa viimeiset pari viikkoa päivittäin.

mulla tuntui 300 kg polvistaveto eniten oikean rintalihaksen kohdilla. Oikea olkapää on löysänpuoleinen. Luulen,että lapaluun hallinta nostossa hieman petti ja trapsien voimantuotto oli puutteellinen. Ennen tuota nostoa oli ollut vaan 230 kg käsien varassa.

Mulla katkesi vetoremmi mavessa pari viikkoa sitten, siitä lähtien on pistänyt toisen käden etuolkapäähän. Kaipa vedoissa tulee aikamoinen rasitus etuolkapäillekin.

Suositut

Back
Ylös Bottom