Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itelle ainakin vaikeinta vedossa se kun pitää nollavastuksella lähteä aluks ja yhtäkkiä se hyppää maksimiin.
Siis vetää lattialta kun paino on "dead"? Eikös tällöin juuri tule raskain harjoitus? Itse teen ainakin sarjoja sekä "jännityksellä" että joka toiston "tyhjästä" aloittaen.
Jep, jos maastaveto on yliarvostettu, niin mitä penkki sitten on? :D
Aliarvostettu? :jahas: Joskus nimittäin tuntuu että porukka treenaa kaikkee muuta mutta hauista ja rintaa. Ollaan niin ammattilaisia että tehdään jalat ja selkä 2krt/vko ja rinta/hauis kerran vko:ssa. Nähty ja tehty.
Aliarvostettu? :jahas: Joskus nimittäin tuntuu että porukka treenaa kaikkee muuta mutta hauista ja rintaa. Ollaan niin ammattilaisia että tehdään jalat ja selkä 2krt/vko ja rinta/hauis kerran vko:ssa. Nähty ja tehty.
Niin siis tarkoitus sillä kulma-asteella oli tehdä pointti, että kyykky jää ihmisillä aika vajaaksi, yleensä.Hullupaviaani sanoi:No kannattaako sitä ihan pohjaan ast kyykkyäkään tehdä? Eikös voimanosto kyykky ole jotain 85 asteen kulmassa?
Niin siis tarkoitus sillä kulma-asteella oli tehdä pointti, että kyykky jää ihmisillä aika vajaaksi, yleensä.
Itse olen joskus miettinyt tuota hauiksen teon poisjättöä, mutta miksipä sitä ei kerran viikossa vetäisisi pari sarjaa?
Noh, eristysliikkeitähän hauisliikkeet yleensä ovat ja moni ei esim. epäkkäille (suurempi vielä kuin hauis) tai kyynärvarsille tee eristävää liikettä. Todellisuudessa hauiksella et kyllä tee minun mielestäni mitään, kuin ihan minimaalisesti vedoissa.
Mutta mielipiteeni on lopulta tämä: jos kerran treenaa ojentajiakin erikseen, niin silloin kannattaisi hauistakin.
Lonkkanivel alempana kuin polven yläpinta. Heittäkää vittuun noi kulmat.
En tiedä mikä on järkevää, mutta mä meen niin alas kuin voin. Niin että takareiskat ottaa pohkeisiin kiinni.Hullupaviaani sanoi: