Maaninen muija kahvitunnilla

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla asuu naapurissa mies jolla on paranoia skitsofrenia. Pari vuotta sitten tuli sälli koputteleen ovelle 0430, selitti ummet ja lammet ja pummas tupakin. Ei siinä mitään kun olin just heränny ja töihin lähdössä. Mut samat tapahtu taas parinviikon päästä niin sanoin sit sille että nyt "sälli" loppuu tuo keskellä yötä ravaaminen perkele. Jos on asiaa niin tuu päivällä käymään. Ei mitään - nykyään hemmo porisee asioitaan ku nähdään esim postilaatikoilla. Hullu se on mutta ei se mua haittaa.

Vahviten mieleen on jäänyt sen jutuista kun kaveri oli yöllä mennyt nukkuun ja just kun oli ollut uni tulossa niin oli makkarin katossa auennut luukku josta sit oli syöksyny erinäköisiä perkeleitä sarvineen lattialle. Ei varmaan kovin hauskaa kun se on niille ihan totta.

Mut elämä on laiffii.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
8Balls, sähän asut näköjään Oulussa. Sanos, missä päin tommosta tapahtuu. Eihän vaan Kaijonharjussa? :)

SniffDaddy sanoi:
8Balls, sähän asut näköjään Oulussa. Sanos, missä päin tommosta tapahtuu. Eihän vaan Kaijonharjussa? :)

Tuommoista ihan varmaan tapahtuu myös kaijonharjussa ;)

Mut itse asun tässä Oulun kyljessä ympäristökunnassa.

8Balls sanoi:
Tuommoista ihan varmaan tapahtuu myös kaijonharjussa ;)

Mut itse asun tässä Oulun kyljessä ympäristökunnassa.

Jaa, Kempele is the place to be, vai?? :D

SniffDaddy sanoi:
Jaa, Kempele is the place to be, vai?? :D

No ei, mut en kehtaa sitä paikkakuntaa tunnustaa koska musta tuntuu et jos sen tekisin ni paikalliset nuorukaiset jotka pakkista lukee tunnistaisivat mut heti :)

Eli kysymys on, uskallatko nähdä enää ventovierasta ihmistä yhden avautumisen jälkeen. Kaikki on nyt kyllä sinusta kiinni. Eli kehtaatko sinä näyttää naamasi tälle naiselle. Eli huomenna vaan takasin kahville.

Onhan tieten mahdollista että kyseessä oli nuori, vähän elämää nähnyt normaali nainen joka oli herkkä, maalainen, avoin ihminen ja jolta oli vedetty matto jalkojen alta. tai sit not ...

Researcher sanoi:
Tyttö aloitti aivan käsittämättömän pälätyksen...

Meillä päin on juuri samanlainen nainen. ero on vaan, että sen vanhemmat on yliopisto professoreita ja kuulemma ovat "tuputtaneet" naiselle koko sen ikänsä kaiken maailman balettitunteja, puheharjotuksia...eliittikasvatusta.

Minulle hän ei sano enään mitään ja nähdessään katsoo minua kuin hullua :)
Sain naisen välttelemään minua kun aikani kuuntelin sen juttuja ja aloin itse keskeyttämään häntä tyyliin "anteeksi...anteeksi...ANTEEKSI saanko minä nyt puhua" ja siteen kerroin itse arinaa ummista ja lammista. Yritin poimia sen jutuista vihjeitä, että mistä hän ei tykkää etc. tuollanen puhekohtauksia saava harmiton ei yleinsä muutenkaan ole tottunut että hänet keskeytetään ja hänelle puhutaan tauotta.

Tätä täktiikkaa ei kyllä kannata sitten kokeilla menttaaleihin, jotka voivat olla agressiivisia. Sellasille on sitten omat taktiikkansa.
Kaikkea sitä oppii kun "hullujen ja juoppojen" seassa asustelee tarpeeksi kauan :D

Yksi sana: Miks et yrittäny pukille? Mä olisin ainakin. Mitään et voi hävitä. Seuraavan kerran ku näät sen, niin ehdota persepanoa. Joko se jättää sut rauhaan tai antaa. Molempi parempi. :D

Minä tunnen erään tuollaisen mielenvikaisen joka saa noita puheripuleita. Siihen tehoaa se, että keskeyttää sen ja kysyy mitä se sanoi. Se nimittäin ei koskaan edes muista mitä on sanonut ja sillä tavalla sen saa monesti hiljaiseksi.

Mutta olisiko kenelläkään neuvoa mitä tehdä patologisen valehtelijan kanssa. Minä tunnen muutaman sellaisen, mutta en tiedä mitä niiden kanssa oikein tekisi. Ja tilanne on sellainen, että niitä on pakko sietää.

mtk77 sanoi:
Mutta olisiko kenelläkään neuvoa mitä tehdä patologisen valehtelijan kanssa. Minä tunnen muutaman sellaisen, mutta en tiedä mitä niiden kanssa oikein tekisi. Ja tilanne on sellainen, että niitä on pakko sietää.
Älä uskoa kaikkea mitä ne puhuu. ;)

jarze sanoi:
Seuraavan kerran ku näät sen, niin ehdota persepanoa.

Tuo on aika hyvä, keskeyttää toisen ja kysyy, että saanko panna sinua perseeseen. Tietenkin, jos vastapuoli on mies ja innostuu asiasta niin silloin voi joutua ojasta perseeseen.

Onneksi minussa on jotain joka saa aikaan sen, että hullut&yms. jättävät rauhaan, täytyisi kai peseytyä useimmin. Viimeksi, kun olimme Talliinnassa porukalla niin täysin sekopäinen narkkari tuli pummaamaan rahaa. Meitä oli viisi ja hän kerjäsi kaikilta paitsi minut hän kiersi kohtalaisen kaukaa...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom