Mulla asuu naapurissa mies jolla on paranoia skitsofrenia. Pari vuotta sitten tuli sälli koputteleen ovelle 0430, selitti ummet ja lammet ja pummas tupakin. Ei siinä mitään kun olin just heränny ja töihin lähdössä. Mut samat tapahtu taas parinviikon päästä niin sanoin sit sille että nyt "sälli" loppuu tuo keskellä yötä ravaaminen perkele. Jos on asiaa niin tuu päivällä käymään. Ei mitään - nykyään hemmo porisee asioitaan ku nähdään esim postilaatikoilla. Hullu se on mutta ei se mua haittaa.
Vahviten mieleen on jäänyt sen jutuista kun kaveri oli yöllä mennyt nukkuun ja just kun oli ollut uni tulossa niin oli makkarin katossa auennut luukku josta sit oli syöksyny erinäköisiä perkeleitä sarvineen lattialle. Ei varmaan kovin hauskaa kun se on niille ihan totta.
Mut elämä on laiffii.
Vahviten mieleen on jäänyt sen jutuista kun kaveri oli yöllä mennyt nukkuun ja just kun oli ollut uni tulossa niin oli makkarin katossa auennut luukku josta sit oli syöksyny erinäköisiä perkeleitä sarvineen lattialle. Ei varmaan kovin hauskaa kun se on niille ihan totta.
Mut elämä on laiffii.