Maailmankatsomusthread (uskontokeskustelut kaikki tänne)

no toi nyt on mun näkemys asiasta, niinkuin sanoinkin. en koe mitään tarvetta alkaa sitä selittelemään/puollustelemaan. en tullut tästä asiasta väittelemään, ainoastaan kertomaan näkemykseni. teillä saa myös olla just sellanen näkemys mitä teillä on, mitä ikinä se sitten onkaan. en ala niitä tuomitsemaan tai kritisoimaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no toi nyt on mun näkemys asiasta, niinkuin sanoinkin. en koe mitään tarvetta alkaa sitä selittelemään/puollustelemaan. en tullut tästä asiasta väittelemään, ainoastaan kertomaan näkemykseni. teillä saa myös olla just sellanen näkemys mitä teillä on, mitä ikinä se sitten onkaan. en ala niitä tuomitsemaan tai kritisoimaan.
Tuomitsit jo, väitit että ateistit on kaiken pahan takana. Etkö edes huomaa miten fleimaat muita? Ei sun tarvi väitellä, eikä varsinkaan kannata. Faktat eivät ole sun puolella, tai siis sulla ei ole faktoja olet vain oman henkilökohtaisen uskon varassa, ihan samoin kuin kaikki skitsofreenikot, ei toi ole yhtään sen parempaa. Toivottavasti joskus paranet.

Tuomitsit jo, väitit että ateistit on kaiken pahan takana. Etkö edes huomaa miten fleimaat muita? Ei sun tarvi väitellä, eikä varsinkaan kannata. Faktat eivät ole sun puolella, tai siis sulla ei ole faktoja olet vain oman henkilökohtaisen uskon varassa, ihan samoin kuin kaikki skitsofreenikot, ei toi ole yhtään sen parempaa. Toivottavasti joskus paranet.

juuust juuuust :D

Mäkin kohtasin kerran vaaleanpunaisen kirahvin henkilökohtaisella tasolla. Sitä oli kiva katsoa.

kohdattu Jumala henkilökohtaisella tasolla
Olisi Jumalalta varmaan aika fiksu veto, jos näyttäytyisi kaikille.
Se olis sillä selvä, kenenkään ei tarvitsisi riidellä aiheesta, ollakko vaiko eikö olla.

Olen valmis uskomaan heti kun hän tuohon ilmestyy henkilökohtaisella tasolla.
Sitä odotellessa......

Olisi Jumalalta varmaan aika fiksu veto, jos näyttäytyisi kaikille.
Se olis sillä selvä, kenenkään ei tarvitsisi riidellä aiheesta, ollakko vaiko eikö olla.

Olen valmis uskomaan heti kun hän tuohon ilmestyy henkilökohtaisella tasolla.
Sitä odotellessa......
Tarpeeksi vaan taikasieniä naamariin.

Eikä sovi unohtaa heidän KDR arvoja.
Jeesus: kuoli ainaki kerran ku ämmä, eikä ees pistäny hanttiin
😇
. Kerran marttyyri, aina marttyyri.
@Saatana : ''lankes'' ja tippu varmaa jtn 100km kuolematta, nuoli haavansa, ja perusti menestyksekkään hyväntekeväisyysjärjestön
😈
.

1652446702013.png

@Saatana : ''lankes'' ja tippu varmaa jtn 100km kuolematta
Heleposti 🪂

Lueskelin tässä #ajankuluksi churchofsatanin nettisivuja. Tuohan on n. 100x fiksumpaa tekstiä mitä raamatut ja testamentit tarjoilee.

Pääsiäisestäkin oli hyvä kirjotus. Pääpiirteittäin näin: Nauti sokolaatia, karkkia ja pullaa hyvillä mielin, vaikka et juhlaan uskoisikaan. Kevään juhla, kukaan ei noussut kuolleista, karkki on hyvää.

Ne "käskytkin" pääpiirteittäin järkeviä. Älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä lopettamaan. Jos hän ei lopeta, tuhoa hänet :LOL:

Voittajan vankkureissa on hyvä olla. Ihan oikeasti. Saatanan ja kuoleman ja henkien kanssa jos tietentahtoen flirttailee niin huonosti se lopulta päättyy. Ihmiskunta on synnin unessa ja taipuvainen rakastamaan pimeyttä ja vihaamaan valoa. Sellasia me ollaan luontaisesti. Silti kuuluu kehotus Raamatussa, että

"Heräjä sinä, joka nukut,

ja nouse kuolleista,

niin Kristus sinua valaisee!"

Jos pimeään huoneeseen laittaa valot päälle, niin pimeys katoaa. Toisinpäin se ei toimi. Pimeys on vain valon puutetta. Pimeydellä ei ole mitään todellista taustavoimaa ja alkutekijää. Valolla on. Näin minä tän ajattelen olevan myös meidän sydämiin ja sieluun nähden. Valo karkoittaa pimeyden, rakkaus karkoittaa vihan jne. En kirjoita tätä riidelläkseni, tuli vaan tällaista mieleen.

View: https://www.facebook.com/100000910839041/videos/3415570742012651/
Tiesittekö muuten et ihan Suomalaisen väestönki keskuudessa on näitä kielilläpuhujia.
Lähde? Kävin pienenä tosi paljo kesäleireillä, ja niistä 100% oli seurakuntien tjs. järjestämiä. Itse kävin noissa vain koska siel oli kyllä kivaa aina. Muistan ikuisesti ku meiät leiriläiset pistettiin sellaseen satanistiseen tuoliympyrään istumaan. Isoset sun muut kiersi sitte meiän korvan juuressa ja puhuivat kielillä. En tiiä mitä tällä tavoteltiin, mut oli se ihan vitun hassua. Vapaaseurakunnan leiri ehkä Vihdissä tais olla tuo.

Tästä uskonnosta ja Jumalata ja Raamatusta.
Jumalahan on kaikkitietävä.Eli tietää tarkkaan jo mitä minulle tapahtuu joudunko helvettiin jo ennenkuin minä synnyn.
Kaikkivopana Jumala myös pystyy käännyttämään minut tai olemaan käånnyttämättä.
Eli vapaa tahto ei pidä millään ajattelulla mitenkään paikkaansa.
Syytetään saatanaa kaikesta pahasta.
Kaikkivoipana ja kaikkitietävän Jumala loi myös saatanan ja tiesi jo ludessaan mitä tämä tulee tekemään ja tiesi ihmisen lankeavan syntiin.
Raamattuun on siis kirjoitettu mitä tulee tapahtumaan ja Jumala tietää jo ennen kuin ihminen siitetään alulle mitä tälle tulee tapahtumaan vaikka kaikkivoivana voisi muuttaa tämän elämänsuuntaa.
Kysynkin.
Kenelle Jumala esittää tätä ennalta käsikirjoitettua näytelmää jossa näytelmän roolihahmojen kohtalo on tiedossa jo ennenkuin heidät on valittu rooleihinsa?

Sitten elämästä
Lapsi elää pienessä kylässä syrjäseudulla sodan aikana
Koko kylä joutuu partisaani iskun kohteeksi ja lapsen vanhemmat ja sisarukset ammutaan ja häntäkin ammutaan niin että hän haavoittuu kohtalokkaasti.
Hän kituu vielä yhden päivän mutta kuolee sitten koska hoitoa ei nykyajan tapaan ollut saatavilla.
Mikä järki hänen elämässään ?
Jos hänen määränsä oli kuolla tuossa partisaanien iskussa niin miksi hänen piti vielä päivä kitua eikä kuollut heti?
Tämä oli ihan tositapaus
Niinkuin nämäkin ovat.
Joku joutuu liikenneonnettomuuteen.Saa pahat vammat mutta ei kuole heti
Makaa viikon tajuttomana sairaalassa ja kuolee vasta sitten.
Mikäpä oli suunnitelma ja mikäpä järki oli että kuoli vasta viikon päästä tulematta tajuihinsa?
Eräällä äidillä on mielenterveys ongelmia
Hän saa päähänsä surmata vain muutaman kuukauden ikäisen vauvansa.
Hän yrittää ensin myrkyttää tämän mutta lapsi oksentaa myrkyn pois.
Sitten hän hukuttaa tämän.
Miksi lapsi ei kuollut jo myrkkyyn ?
Miksi lapsen piti ylipäätään syntyä jos Jumala tiesi että kohtalo on tuollainen?
Näiden lisäksi löytyy miljoonia vastaavia epäloogisia tarinoita siitä että joku järkiolento ei taida ohjailla meidän elämäämme täällä.
Sama järkiolento sitten parantaa uskovien rikkaiden selkävaivoja kun nämä herätyskokouksissa rukoilevat
Tappaen samaan aikaan nälkään, luoteihin ja vaikka mihin miljoonia lapsia.
Eli joko Jumalaa ei käytännössä todellakaan ole olemassa.
Tai sitten Jumala ei olekkaan kaikkivoipainen ja kaiken tietävä

Siinä tapauksessa Jumala ei voikkaan olla varma miten ne tapahtumat menevät tässä käsikirjoitetussa näytelmässä Hän voi vaikka hävitä tämän pelin.
Tai itseasiassa Jumala on myös täydellisen paha koska on täydellisen hyvä
Hänhän on jokatapauksesa luonut pahuuden ja tietää mitä tämä tekee
Jopa raamatun mukaan pahan pitää kysyä lupa Jumalalta ennenkuin tekee mitään jos Jobin kirjaan on uskominen.

Sitten kun uskovaiset sanovat että etsivä löytää
Olen etsinyt Jumalaa ,lukenut Raamattua ( Jessen jutut kyllä hyviä mutta vähiten maailmassa uskovat niitä noudattaa jos noudattaisivat niin köyhyys olisi poistettu maapallolta)
Joo olen käynyt kokouksissa ja minun puolestani on rukoiltu ja olen itsekin rukoillut
Olen käynyt kirkossa ja tavannut kahden kesken jopa kielillä puhuvia uskovia ja papin.
Olen käynyt jopa kaataja saarnaajan tilaisuudessa mutta ei saanut minua kaadettua muut kyllä kaatuilivat.No paljastui hänkin huijariksi loppupeleissä ( Jalovaara)
En ole kokenut mitään hyvää tuntemusta enkä mitään muutakaan.
Eli ihan oikeasti jos ei ole suggestoitavissa niin mitään Jumalaa ei mistään uskovien kokuksistakaan löydä.
Eli todennäköisin vaihtoehto on että Jumalaa ei yksinkertaisesti ole.
Pahempi vaihtoehto on tuo täysin paha Jumala joka ei hallitsekkaan tätä näytelmää.
Silloin täytyy tehdä kaikkensa ettei hän voita tätä peliä.

No kumosin jo vapaan tahdon mahdottomana Jumalan kaikkivoipaisuuden ja kaikkitietävyyden takia.
Leikitään kuitenkin että tässä tapauksessa tämä helvetin julma olento nimeltä Jumala
olis antanut tekemilleen olioille sen vapaan tahdon.
Niin mikä olisi hänen motiivinsa?
Pelata jotain peliä jossa näkee aina välillä jonkun omista tekeleistään putoavan helvettiin ja katsella sivusta tällaista esitystä.
Eli täysi sadisti leikkisi jotain leikkejä ihan vain huvikseen.
No se on kyllä mahdollista kun maailman menon tietää.

Eli kyllä on todettava että Jumala on kokonaan mahdottomuus olentona.

Oletko selvin päin? Jos et niin korkki kiinni. Muuten yhteyis lähinpään terveyskeskukseen.

Tästä uskonnosta ja Jumalata ja Raamatusta.
Jumalahan on kaikkitietävä.Eli tietää tarkkaan jo mitä minulle tapahtuu joudunko helvettiin jo ennenkuin minä synnyn.
Kaikkivopana Jumala myös pystyy käännyttämään minut tai olemaan käånnyttämättä.
Eli vapaa tahto ei pidä millään ajattelulla mitenkään paikkaansa.
Syytetään saatanaa kaikesta pahasta.
Kaikkivoipana ja kaikkitietävän Jumala loi myös saatanan ja tiesi jo ludessaan mitä tämä tulee tekemään ja tiesi ihmisen lankeavan syntiin.
Raamattuun on siis kirjoitettu mitä tulee tapahtumaan ja Jumala tietää jo ennen kuin ihminen siitetään alulle mitä tälle tulee tapahtumaan vaikka kaikkivoivana voisi muuttaa tämän elämänsuuntaa.
Kysynkin.
Kenelle Jumala esittää tätä ennalta käsikirjoitettua näytelmää jossa näytelmän roolihahmojen kohtalo on tiedossa jo ennenkuin heidät on valittu rooleihinsa?

Sitten elämästä
Koko kylä joutuu partisaani iskun kohteeksi ja lapsen vanhemmat ja sisarukset ammutaan ja häntäkin ammutaan niin että hän haavoittuu kohtalokkaasti.
Hän kituu vielä yhden päivän mutta kuolee sitten koska hoitoa ei nykyajan tapaan ollut saatavilla.
Jos hänen määränsä oli kuolla tuossa partisaanien iskussa niin miksi hänen piti vielä päivä kitua eikä kuollut heti?
Tämä oli ihan tositapaus
Niinkuin nämäkin ovat.
Mikäpä oli suunnitelma ja mikäpä järki oli että kuoli vasta viikon päästä tulematta tajuihinsa?
Miksi lapsen piti ylipäätään syntyä jos Jumala tiesi että kohtalo on tuollainen?
Näiden lisäksi löytyy miljoonia vastaavia epäloogisia tarinoita siitä että joku järkiolento ei taida ohjailla meidän elämäämme täällä.
Sama järkiolento sitten parantaa uskovien rikkaiden selkävaivoja kun nämä herätyskokouksissa rukoilevat

Siinä tapauksessa Jumala ei voikkaan olla varma miten ne tapahtumat menevät tässä käsikirjoitetussa näytelmässä Hän voi vaikka hävitä tämän pelin.
Tai itseasiassa Jumala on myös täydellisen paha koska on täydellisen hyvä
Hänhän on jokatapauksesa luonut pahuuden ja tietää mitä tämä tekee
Jopa raamatun mukaan pahan pitää kysyä lupa Jumalalta ennenkuin tekee mitään jos Jobin kirjaan on uskominen.

Sitten kun uskovaiset sanovat että etsivä löytää
Olen etsinyt Jumalaa ,lukenut Raamattua ( Jessen jutut kyllä hyviä mutta vähiten maailmassa uskovat niitä noudattaa jos noudattaisivat niin köyhyys olisi poistettu maapallolta)
Joo olen käynyt kokouksissa ja minun puolestani on rukoiltu ja olen itsekin rukoillut
Olen käynyt kirkossa ja tavannut kahden kesken jopa kielillä puhuvia uskovia ja papin.
Olen käynyt jopa kaataja saarnaajan tilaisuudessa mutta ei saanut minua kaadettua muut kyllä kaatuilivat.No paljastui hänkin huijariksi loppupeleissä ( Jalovaara)
En ole kokenut mitään hyvää tuntemusta enkä mitään muutakaan.
Eli ihan oikeasti jos ei ole suggestoitavissa niin mitään Jumalaa ei mistään uskovien kokuksistakaan löydä.
Eli todennäköisin vaihtoehto on että Jumalaa ei yksinkertaisesti ole.
Pahempi vaihtoehto on tuo täysin paha Jumala joka ei hallitsekkaan tätä näytelmää.
Silloin täytyy tehdä kaikkensa ettei hän voita tätä peliä.

No kumosin jo vapaan tahdon mahdottomana Jumalan kaikkivoipaisuuden ja kaikkitietävyyden takia.
Leikitään kuitenkin että tässä tapauksessa tämä helvetin julma olento nimeltä Jumala
olis antanut tekemilleen olioille sen vapaan tahdon.
Niin mikä olisi hänen motiivinsa?
Pelata jotain peliä jossa näkee aina välillä jonkun omista tekeleistään putoavan helvettiin ja katsella sivusta tällaista esitystä.
Eli täysi sadisti leikkisi jotain leikkejä ihan vain huvikseen.
No se on kyllä mahdollista kun maailman menon tietää.

Eli kyllä on todettava että Jumala on kokonaan mahdottomuus olentona.
Ei uskonnossa ole mitään logiikkaa. Monet ihmiset ei löydä mitään muuta lohtua tuoda elämään, kuin tulla uskoon. Uskovainen tekee paljon pahaa, mutta saa kaiken anteeksi, kun on uskossa. Mutta ei uskossa oleva on hyvä ihminen, hän joutuu helvettiin, kun ei ole uskossa. Ei mitään järkeä siinäkään. Uskonto on niin järjetöntä touhua kyllä täynnä. Saatana lähtee taisteluun Jumalaa vastaan, vaikka tietää, että häviää. Mitä hemmetin järkeä siinäkin on?! Saatana rankaisee omiaan helvetissä, vaikka ovat hänen puolellaan. Mikä hemmetin järki siinäkin on?! Joku rukoilee että saa avolava-auton ja hän saa sen, mutta lapset kuolee nälkään ja raiskataan ja kidutetaan lapsia, niin mikä järki siinäkin on?! Rukoilu touhussa ole mitään järkeä. Mulla on jokunen uskovainen kaveri, niin ei heidän jutuissaan ole mitään järkeä. Kaikki ovat pimahtaneet, kun tulleet uskoon. Montaa uskovaistakin kun kattoo silmiin, niin ihan psykoottisen katse. Tutkimuksien mukaan, uskovaisilla on ei uskovaisiin verrattuna, matalampi looginen älykkyys. Jotkut ovat vain kasvaneet uskoon. Kyllähän se kun vauvasta asti toitotetaan Jeesusta ja Jumalaa, niin kai siinä väkisinkin monet on uskossa. Uskossa olevat tekee paljon pahaa, kun uskovat että Jeesus kuoli heidän syntiensä takia, niin sen takia he voivat huorata, varastaa jne. Kyllä mun mielestä, uskovaisen ihmisen pitäisi pyrkiä olemaan mahdollisimman hyvä ihminen. Raamattukkin on järjetön kirja. Ukkelit psykooseissaan kirjoitelleet mitä sattuu, niin se on sit Jumalan sanomaa. Ja ihan ristiriitaisia kirjoituksia koko kirja täynnä. Mutta Usko tuo lohtua, joten se sallittakoon heille. Monen ihmisen on pelastanut tulo uskoon. Mun mielestä on jokaisella oikeus uskoa mihin tahtoo. Mä ilmeisesti joudun helvettiin, mutta ei voi mitään. En luultavasti löydä uskoa ikinä, niin kiitos Jumala siitäkin, että mut on tuomittu ikuiseen kadotukseen jo syntyessä!

En ihan mutta mikä tuossa on terveyskeskus tavaraa?
Ihan looginen todistus että Jumala on mahdottomuus.
Ei olematonta tarvitse todistaa mahdottomaksi, ei joulupukkiakaan tarvitse, kaikki kellä on järkeä päässä tietää vastauksen

Sitten elämästä
Tämä oli ihan tositapaus
Niinkuin nämäkin ovat.
Ja uskovaiset jotka palvovat tuommoista mielenvikaista perverssiä, ovat ignorantteja sadisteja. Häpeisivät.

Kynis täällä taas.. hetki vierähtänyt mutta yhä uskon Jeesukseen.

Mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän toi toivo antaa ja kun uskossa on elämää vaeltanut,
niin ihmeellisiä juttuja tapahtunut. Elämä on ollut välillä vaikeampaa välillä helpompaa - toisinaan
jopa sietämätöntä mutta ihmisen syntisyys on aika helposti nähtävissä, kun itseään tai läheisiä
vähän tsiigaa.

(Matteus 7:8) Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
(Joh. 14:4- 6) Kuinka voisimme tuntea tien?" Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani
(Matt. 24:35) Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.

En oo koskaan vaikuttunut kenenkään muun sanomisista, kuten siitä mitä Jeesus sanoi.
En ole koskaan löytänyt mitään suurempaa, kuin nöyrtyä palvelemaan ja seurata Jeesusta - kunnia Jumalalle.

Jesaja 55:8-9 FB38Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.FB38: Kirkkoraamattu 1933/38

Viimeiset opetukset: hiljaisen viikon lukusuunnitelma Jesaja 55:8-9 Kirkkoraamattu 1933/38

Toivottavasti löydät Jumalan ja todella toivon, että tämä usko saa täyttymyksensä elämän päätyttyä,
sillä usko vaikka kuinka vahva olisikin on aina uskoa ja näkeminen on toinen asia - silti Jeesus on
synonyymi toivolle ja siinä toivossa on hyvä elää ja siitä on viisasta pitää kiinni.

Rakkaudella

Suositut

Back
Ylös Bottom