Kynis täällä taas.. hetki vierähtänyt mutta yhä uskon Jeesukseen.
Mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän toi toivo antaa ja kun uskossa on elämää vaeltanut,
niin ihmeellisiä juttuja tapahtunut. Elämä on ollut välillä vaikeampaa välillä helpompaa - toisinaan
jopa sietämätöntä mutta ihmisen syntisyys on aika helposti nähtävissä, kun itseään tai läheisiä
vähän tsiigaa.
(Matteus 7:8) Sillä jokainen anova saa, ja
etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
(Joh. 14:4- 6) Kuinka voisimme tuntea tien?" Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani
(Matt. 24:35) Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
En oo koskaan vaikuttunut kenenkään muun sanomisista, kuten siitä mitä Jeesus sanoi.
En ole koskaan löytänyt mitään suurempaa, kuin nöyrtyä palvelemaan ja seurata Jeesusta - kunnia Jumalalle.
Jesaja 55:8-9 FB38Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.FB38: Kirkkoraamattu 1933/38
Toivottavasti löydät Jumalan ja todella toivon, että tämä usko saa täyttymyksensä elämän päätyttyä,
sillä usko vaikka kuinka vahva olisikin on aina uskoa ja näkeminen on toinen asia - silti Jeesus on
synonyymi toivolle ja siinä toivossa on hyvä elää ja siitä on viisasta pitää kiinni.
Rakkaudella