Unohdit mainita, että enkelinäkyjen lisäksi joitakin Jumala puhuttelee ihan henkilökohtaisestikin. Esim. eräs Texasilaisnainen repi vauvaltaan kädet irti, kun Jumala käski. Kaipa siinä on vähän todistuksentynkää, että jotain henkimaailman juttuja nää varmaan sitte on kun miksi se muuten olisi ne kädet leikannu?Manuel sanoi:Sitten tuli vielä mieleeni yksi juttu, hiukan tuohon alkuun palatakseni. Ikään kuin todistuksen tynkää, että jotain henkimaailmaa voi olla. Kaikkihan kunnioittavat suuresti sotaveteraanejamme, kai te heidän puhetta siis uskotte? Talvisodassahan oli tämä kuuluisa enkelinäky, jonka monet sanoivat selvästi nähneen.
Jumala taitaa tosissaan pitää noista Texasilaisista, kun se halusi erään toisen ryhtyvän USA:n presidentiksi. ja jumalan tahto tapahtui...
Toi Jumala-heppu antaa vähän sellasia ristiriitaisia viestejä mun mielestä, kun lähettää enkeleitä pelastaan joitan tyyppejä ja sitte se käskee toisten tappaa toisii tyyppejä.
Jotkut Raamattua lukevat meinaa, että kaikki katastrofit ja vitsaukset mitkä maailmaa kohtaa, on Jumalan kostoa meille synnissä eläville ihmisille, mutta sitten toiset taas sanoo että se on kovinkin anteeksiantava ja rento veikkonen. Joku uskontoa uskova mulle yritti selittää jo, että Jumala anto meille pelisäännöt joitten mukaan mennä, mutta jätti kuitenkin vapaat kädet (poislukien toki ne, joiden kädet käski leikata irti).
Käsi ylös muuten kuka uskoo, että 10 käskyä tuli Jumalalta?
Mä en millään voi uskoa, että ne olis itse isolta ukolta. Ne kuulostaa niin ihmisen keksimiltä ettei oo tosikaan ja miten niitä muka just sopivasti tuli kymmenen? Jos Jumala olis jotain käskyjä kivitauluun kirjoittanu niin luultavasti se olis ollu jotain tyyliin "Olkaahan ihmisiksi" tai "Älkää sitten riehuko siellä". Siinä sitä elämän ohjenuoraa olisi jo tullut aivan riittämiin.
GOD sanoi:Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä;, jotka ovat vesissä maan alla.
Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
Jaa, että tällaiseen kostonhimoiseen pikku mulkvistiin ne jotkut uskovat.
:jahas: