Maailman Paras Käyttöjärjestelmä !!! (hehkuta *nixiäsi tai mäkkiä täällä)

Vittu linux on perseestä. Voi tsiisus sentään miten joku jaksaa vääntää. Itse ostan ainakin mäkin, ei jaksa vääntää ja säätää enää mitään eikä tapella ajureiden kanssa. Just passeli mulle.

Linux on niin syvältä hanurista ettei toista olekaan. Rikkoi mun usb-tikkunikin. Mä en edes tiennyt että usb-tikku voi mennä rikki. Windows koneeseen kun sen tikun heittää, koko kone menee jumiin ja sille ei voi tehdä mitään. Dos ei tunnista tikkua. Linux koneeseen kun pistän sen uusiksi, niin se herjaa jotain tyyliin "Superblock error" tms muuta shittii.
Tikulle ei siis voi tehdä enää mitään...
Kiitos Linux.

Windows tai mäkki. Mäkki jos olis laittaa extraa, mutten viitti kun wintoosa-konekin on vielä toiminnassa ja hyvä monta vuotta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se USB-tikku voi rikki mennä, jotkut menevät helpostikin.
Tuo kuulostaa enemmän siltä että käyttäjä rikkoi tikun eikä Linux. Muistithan umountata tikun ennekuin irroitit sen koneesta?

Viimeksi muokattu:
Kyllä se USB-tikku voi rikki mennä, jotkut menevät helpostikin.
Tuo kuulostaa enemmän siltä että käyttäjä rikkoi tikun eikä Linux. Muistithan umountata tikun ennekuin irroitit sen koneesta?

eipä ole windowsilla tarvinnut koskaan unmountata taskbarin kautta mitään laitetta ja mikään ei ole mennyt koskaan rikki. Sitten yhden kerran näytät usb-tikkua linuxille ja heti rikki. Riittää syyksi minulle jättää linux rauhaan.
Onneksi se oli vain 1gb tikku eikä 500gb usb-kiintolevy.

Kyllä se tikku voi rikkoutua Windowsissakin. Kokemusta on.

Hyvällä tuurilla itse tikku ei ole rikki, vain sen tiedostojärjestelmä. Mitä Linux-kone sanoo kun tökkäät tikun koneeseen (dmesg, fdisk -l /dev/sd*)?

Tämän threadin lukeminen saattaa johtaa itsetuhoiseen toimintaan... Joten hyppäsin muutaman sivun, ja päätän että tämän postini jälkeen en tätä ikinä enää katso. Melkein pahempaa kuin nuo windows-threadit jotka aina karkaavat mäkki vs windows-keskusteluksi.

Pistin Suse Linux 10.2-version Dellin pöytäkoneeseen ja liitin puhelimen USB:in päässä koneeseen. Koko laite hyytyi samantien ei liikkunut kursorit tai pystynyt avaanmaan terminaali-ikkunaa ja pakko oli antaa nappia. Ihan surkee!

Mikään windows ei ikinä ole tehnyt noin!! :merirosvonaurua:

Pistin Suse Linux 10.2-version Dellin pöytäkoneeseen ja liitin puhelimen USB:in päässä koneeseen. Koko laite hyytyi samantien ei liikkunut kursorit tai pystynyt avaanmaan terminaali-ikkunaa ja pakko oli antaa nappia. Ihan surkee!

Mikään windows ei ikinä ole tehnyt noin!! :merirosvonaurua:

pistin minkä tahansa linuksin live-cd:n tai minkälie, pakko käskeä aina kannettavalla noapiccia tai ei saa edes käyttistä käyntiin....... :0:

En saa Windowsia toimimaan live-cd:nä :0:
:zzzz:

Tuossa alkuun vahan ohjeita milla paaset alkuun> http://googlesystem.blogspot.com/2006/03/burn-windows-live-cd.html

:hyvä:

Mielenkiintoista.
Jos tuolla voisi tehdä boottaavan Windowsin USB-tikulle, voisi hommata jonkun 4 gigan tikun niin kulkisi tarvittaessa kaikki käyttikset mukana.
USB-tikuilta toimiva Linuxhan on ollut arkipäivää jo vuosia.

02.11.2007 klo 11:49
päätän että tämän postini jälkeen en tätä ikinä enää katso.
02.11.2007 klo 14:17
:thumbs:

^busted :D

mitä väliä sillä on mikä käyttis koneessa on?

Kuhan pakkis toimii. muuten ne on paskoja kaikki.
linuksilla ei toimi yleensä oikein isojen poikien videosivut :(

Mielenkiintoista.
Jos tuolla voisi tehdä boottaavan Windowsin USB-tikulle, voisi hommata jonkun 4 gigan tikun niin kulkisi tarvittaessa kaikki käyttikset mukana.
USB-tikuilta toimiva Linuxhan on ollut arkipäivää jo vuosia.

Jos kerran muistitikulta voi bootata, niin miksei sinne voisi asentaa? Taitaa vaa vaatia kohtuu ison tikun. En muista miten ison partition XP vaatii.

Jos kerran muistitikulta voi bootata, niin miksei sinne voisi asentaa? Taitaa vaa vaatia kohtuu ison tikun. En muista miten ison partition XP vaatii.

N-litellä voi tehdä melko pienen XP-version. Varmasti mahtuu jo 1G tikulle vaikka en nyt kokoja muista.

linuksilla ei toimi yleensä oikein isojen poikien videosivut :(

Ja Windowsilla niille ei uskalla edes mennä. :D

Taitaa olla Windowsin USB-ajurien kanssa jotain ongelmia. Onko kukaan kokeillut?

Suositut

Back
Ylös Bottom