Maailman lihavin mies

Mäyräkoira sanoi:
Miten on mahdollista syödä itsensä tuohon kuntoon, kysyn vaan!

Voisin laittaa itteni 200 kiloa paremmaksi jos olis sponsorit tyyliin "2000 euroa kuussa taskurahaa next 24 months" - ei tuntuis missään ne kilot ainaskaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wintikka sanoi:
Ööööööh, kauhee määrä 15 000 kcal .......

Kuka ne safkat sille tuo, maksaa jne?

PS. Se aerobic-fagis rokkas tossa ohjelmassa ;-))

Mä meinasin jo kysyä että onks toi homo. Oli jotenkin selvä tapaus.:rolleyes:

Oli kyllä aika paksua (heh) siltä tyypiltä väittää, ettei ole koskaan syönyt yhtään enempää kuin tavalliset ihmisetkään. Sen vaimoltahan sitä kysyttiin ja tyyppi ei antanut vaimolle suunvuoroa. Se muijahan sille on selkä vääränä sitä ruokaa kantanut, kai se olis tienny paljonko sitä on menny..

Oon ehkä vähän hidas, mutta hiffasin dokkaria katsoessa, miksi jenkit suosii näitä SUV-autoja: eihän ne mahdu tavallisiin autoihin..

KukiHilli sanoi:
Hieman off-topic, mutta Jenkeissä ollessani mistään ei saanu ruokaa, joka ei olisi uinut rasvassa.
"osta perhepizza, niin saat toisen kaupanpäälle"-mainoksia tuli jatkuvasti vastaan.

Riippuu aika paljon mestasta. Texasissa, jossa on jenkkien läskeimmät tyypit on joka paikassa tarjolla pelkästään XXL tai XXXXXL annoksia. Jos taas kipaiset Nykiin, niin joka paikassa on myynnissä salaatteja, hedelmäsmoothieta, tuoreita hedelmiä ja proteiini/dieettipatukoita.

Fabio sanoi:
Texasissa, jossa on jenkkien läskeimmät tyypit on joka paikassa tarjolla pelkästään XXL tai XXXXXL annoksia.

Hehe, sellaista se on meno Big and Easy:ssä:). USA:ssa muuten jopa 33% aikuisista on ylipainoisia, eli lihavuusepidemiasta ei ihan aiheetta puhuta.

Itseasiassa noita lihavuuteen liittyviä geenejä ja markkereita tunnetaan jo aika läjä, eli perimällä on aika paljon vaikutusta. Tässä yksi tuoreimmista raporteista, ja tässä lihavuuteen liittyvien geenien online kartta.

Se lievästi hinttarin näköinenruokaguru oli kyllä paras asia koko dokumentissa. Varsinkin se kohta missä se soitti sille läskille: "särjet sydämeni, haluatko särkeä sydämeni? :itku: :itku: :itku: " :hyper:

Minä Itse sanoi:
Se lievästi hinttarin näköinenruokaguru oli kyllä paras asia koko dokumentissa. Varsinkin se kohta missä se soitti sille läskille: "särjet sydämeni, haluatko särkeä sydämeni? :itku: :itku: :itku: " :hyper:
:offtopic: Hehheh se tyyppi oli lyöny jotain äijää turpiin lentokentällä ku se oli tullu kysyy et ooks sä se fitness guru :D.

Mulle tuli mieleen, että eikö hälytyskellot soi viimeistään siinä vaiheessa kun ei itse pääse enää edes vessaan?? Luulisi sen olevan niin nöyryyttävää, että tulis mieleen tehdä asialle jotain? No, mutta eihän sille mitään voi kun on "geeneissä" :jahas: :david:

Miksei sitä eutanasiaa voisi jo harkita tällaisissa tapauksissa?

Musta toi kertoo jo nyky-yhteiskunnasta ja siitä mihin se on menossa.

Sapeli-dieetillä irtoais tehokkaimmin (10kg/s)

Toinen vaihtoehto olis muurata noi johonkin kellariin ja antaa vain luita jyrsittäväksi. Seinässä olisi pieni aukko, joka olisi ainoa ulospääsytie... edellyttäen, että siitä mahtuu... ;)

Hyi helvetti! Laskin fysiikkaa siinä samalla ja oli äänet pois päältä, mutta ne muutamat otokset mitä siitä satuin näkemään niin....:urjo: Sen satuin kuulemaan, että jollain VALAIDEN siirtoon tarkoitetulla trukilla sitä siinä lopussa siirrettiin. Ilmanko näin painajaisia viime yönä...

Vittu miten typeriä amerikkalaiset, taas kerran tuli se fakta vahvistettua.

Dokumentti oli surullista katsottavaa :( Miten ihminen, joka on pelastunut lähes varmalta kuolemalta ja käynyt leikkauksessa laihtuakseen, pystyy olemaan niin itsekäs ja samalla välinpitämätön, että vetää silti päivittäin sipsejä ja muuta paskaa??? Olkoot low-fat versioita, ihan sama. Ja lähes ylpeänä selittää, että syön lähes samaa ruokaa kuin ennenkin... Ja väite siitä, että "en mä syönyt yhtään sen enempää ku muutkaan" :rolleyes: Hohhoijaa.

Se vaimohan sanoi, ettei tajunnut miehensä tilaa ennen kun näki valokuvat. Siis mitä? :eek: Voiko rakkaus sokaista ihmisen täysin useaksi vuodeksi? Eikö jossain vaiheessa käynyt mielessä, että hei, ei tässä taida olla järkeä - kannan miehelleni ruokaa sänkyyn, koska hän ei itse pysty liikkumaan ylipainonsa takia...

itellä ainaki tuli uutta intoa jatkaa diettiä sen jälkeen ku katoin ton dokumentin. pisti väkisinki miettimään kuinka tyhmä ihminen voi olla

mutta eikös amerikkalaiset ole ainoa kansa joka ottaa Big Magin ja isojen ranskalaisten kanssa dietticolan? :D

Fiona sanoi:
Dokumentti oli surullista katsottavaa :( Miten ihminen, joka on pelastunut lähes varmalta kuolemalta ja käynyt leikkauksessa laihtuakseen, pystyy olemaan niin itsekäs ja samalla välinpitämätön, että vetää silti päivittäin sipsejä ja muuta paskaa??? Olkoot low-fat versioita, ihan sama. Ja lähes ylpeänä selittää, että syön lähes samaa ruokaa kuin ennenkin... Ja väite siitä, että "en mä syönyt yhtään sen enempää ku muutkaan" :rolleyes: Hohhoijaa.

Se vaimohan sanoi, ettei tajunnut miehensä tilaa ennen kun näki valokuvat. Siis mitä? :eek: Voiko rakkaus sokaista ihmisen täysin useaksi vuodeksi? Eikö jossain vaiheessa käynyt mielessä, että hei, ei tässä taida olla järkeä - kannan miehelleni ruokaa sänkyyn, koska hän ei itse pysty liikkumaan ylipainonsa takia...
Ihan samoja fiiliksia. Surullista katseltavaa. Jotenkin toivoisi, että tuollaisilla dokkareilla olisi onnellinen loppu ja ne ihmiset tajuaisivat tehdä OIKEASTI elämänmuutoksen.

Juukeri sanoi:
mutta eikös amerikkalaiset ole ainoa kansa joka ottaa Big Magin ja isojen ranskalaisten kanssa dietticolan? :D

Makuasia sanoi koira kun...

Itse saatan syödä vaikka minkä superhyperrasvasotkuaterian, mutta juon aina light-limuja, koska maistuvat mielestäni paremmalle kuin tavalliset.

Ultimecia sanoi:
Makuasia sanoi koira kun...

Itse saatan syödä vaikka minkä superhyperrasvasotkuaterian, mutta juon aina light-limuja, koska maistuvat mielestäni paremmalle kuin tavalliset.
Mäkin juon aina lighti limua vaikka söisin hampurilais aterian jne. ohan se aina vähemmän kaloreita ja vois päästä liikaa sokerilimun makuun muuten :D. Miks pakkiksel ei voi ottaa montaa quotee putkeen?:curs:

KukiHilli sanoi:
Hieman off-topic, mutta Jenkeissä ollessani mistään ei saanu ruokaa, joka ei olisi uinut rasvassa.
"osta perhepizza, niin saat toisen kaupanpäälle"-mainoksia tuli jatkuvasti vastaan.
Äkkiä noista kerääntyy ja Suomi menee kovaa vauhtia perässä.

Olin Latviassa juuri ja oli oikein kulttuurishokki tulla takasin tänne pohjolaan, kun huomasin miten paljon enemmän täällä on lihavia ihmisiä.

Huomasin itse jenkeissä, että terveellisen ruoan syöminen tuli myös kalliimmaksi kuin jos ois eläny roskaruualla.
Mut niin se taitaa olla täälläkin kohta puoleen.

Miten tyhmä voi ihminen olla että syöttää aviopuolisoonsa sänkyyn.... :wall:
Miks pitää syödä vielä jos ei pääse sängystä pois.. on varmaan mukava kusta ja paskoo siihe samaan paikkaan..
Ja tuommosten ryhävalaiden takia menee rahaa ihan turhaan ku niitä laihutetaan ja sitte ne syö kaikki kilot takasin kuitenkin

en yleensä hätkähdä "pikku asioista", mutta eilis iltana söin iltapalan ja massu täynnä aloin katselemaan 4D:tä ja meinas tulla kaikki ruoat ylös ka ulos samantien....:urjo:
mietinkin miten joku voi päästää itsensä tuohon kondikseen ja miten joku voi edes auttaa toista ihmistä lihottamaan(kantamalla safkaa) niihin mittoihin...
dokkarissa väitettiin olevan geenien vika...no joku raja nyt geeneilläkin on...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom