Maailman lihavin mies

90kg nestettä kehossa :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ois mielenkiintosta kuulla paljonko tuossa vuoressa on puhdasta lihasmassaa. Veikkaan että ei kovinkaan paljoa kun elämään ei ole tainnut sängyssä kääntymistä(ei sitäkään..) kummempaa liikuntaa kuulua.

Vaimo: "Vahdimme kalorimäärää jotta paino tippuu"
Juontaja: "Paljonko tuossa aamupalassa on kaloreita?"
Vaimo: "Ei hajuakaan"

:D näin sitä pitää. On totta että geenit vaikuttaa ylipainoonkin mutta kyllä mä silti enemmän syytän siitä liikunnan puutetta, paskaa ruokavaliota ja mielen heikoutta.

AM sanoi:
Tuo lekuri tuossa sanoi, että normaali ihminen on kylläinen 6-8 tuntia aterian jälkeen... onko oikeasti näin ?

Olenko menettänyt touchin "normaalien" ihmisten syömiskulttuuriin täysin, kun tuo kuulostaa lähinnä nälkäkuurilta...paastolta ?

Ei vitussa, ei ainakaan kahdeksaa tuntia. :eek: Maksimissaan 5 tuntia olin ennen treeniaikoja syömättä...

Slarto sanoi:
Ei vitussa, ei ainakaan kahdeksaa tuntia. :eek: Maksimissaan 5 tuntia olin ennen treeniaikoja syömättä...

Kyllä mullakin iskee usein nälkä jo 3-4 tunnissa edellisen kerran jälkeen. :rock:

6 - 8 tuntia niin sitähän tekee jo kuolemaa. Ja ainakin veren sokerit on alhasena ja ite olen hieman vihaisena.

oli aika paljon muuttunut se kaveri naamasta joka oli välillä laiha ja sitten taas paisui. kyllähän noiden ihmisten kohdalla jostain sairaudesta on puhuttava, koska heillä kokoajan pyörii vain ruoka mielessä, se on kaukana normaali ihmisestä.

Melko kammottavaa katsottavaa. Muutama asia jäi ihmetyttämään meikäläistä:

1) Miten joku voi päästää itsensä tuohon kuntoon? :urjo:

2) Miten joku voi kantaa jatkuvasti ruokaa tuossa kunnossa olevalle henkilölle? Eivätkö he ajattele lainkaan läheisensä hyvinvointia? :curs:

3) Mistä helvetistä ne saa rahat noihin ruokiin? Ei hirveesti pysty työtä tekemään, jos vaan makaa sängyllä koko ajan. Ja lulis tulevan melko kalliiksi syödä tuollaisia määriä ruokaa. Ja omakotitaloissa näyttivät asuvan vieläpä. Ja kun jenkeissä ei se sosiaaliturva taida kovinkaan kummoinen olla... :confused:

hyrre sanoi:
Ei ees iso ukko verrattuna seuraavaan 900-clubin ykkössijaa pitävään keijukaiseen :D

Todellinen bodauksen huippu saavutettaneen vasta silloin, kun Mr. Olympia pääsee kehonpainollaan tuolle listalle

J@rno sanoi:
2) Miten joku voi kantaa jatkuvasti ruokaa tuossa kunnossa olevalle henkilölle? Eivätkö he ajattele lainkaan läheisensä hyvinvointia? :curs:

:
tämä on kyllä asia mitä itsekin mietin kun tuota katsoin.

J@rno sanoi:

Veikkaisin, että niillä kantajilla ei oo mitään hajua onko ruoka terveellistä vai ei. Hyvä ruokahaluhan on aina terveen ihmisen merkki. Tuo tietämättömyys saattaa olla todella uskomatonta. Erään liikalihavan lapsen syömistapoja alettiin kerran tarkastelemaan ja kävi ilmi, että äiti osti lapselle joka päivä sipsipussin, viikonloppuisin tuplasti. Tuon ohjelman "kantajille" ei varmaan kerro pitsalaatikon kalorit yhtään mitään.

Ööööööh, kauhee määrä 15 000 kcal .......

Kuka ne safkat sille tuo, maksaa jne?

PS. Se aerobic-fagis rokkas tossa ohjelmassa ;-))

Hieman off-topic, mutta Jenkeissä ollessani mistään ei saanu ruokaa, joka ei olisi uinut rasvassa.
"osta perhepizza, niin saat toisen kaupanpäälle"-mainoksia tuli jatkuvasti vastaan.
Äkkiä noista kerääntyy ja Suomi menee kovaa vauhtia perässä.

Olin Latviassa juuri ja oli oikein kulttuurishokki tulla takasin tänne pohjolaan, kun huomasin miten paljon enemmän täällä on lihavia ihmisiä.

KukiHilli sanoi:
Hieman off-topic, mutta Jenkeissä ollessani mistään ei saanu ruokaa, joka ei olisi uinut rasvassa.
"osta perhepizza, niin saat toisen kaupanpäälle"-mainoksia tuli jatkuvasti vastaan.
Äkkiä noista kerääntyy ja Suomi menee kovaa vauhtia perässä.

Olin Latviassa juuri ja oli oikein kulttuurishokki tulla takasin tänne pohjolaan, kun huomasin miten paljon enemmän täällä on lihavia ihmisiä.
MÄ oon ollu kaks kertaa jenkessä ja nähny monessakin paikkaa vähärasvasta ruokaa. Olihan siellä tietysti All you can eat mestoja, ei ollu hyvä olo kun niistä lähti :D .Jenkeissähän on hirvee villitys nää lowcarb dietit jonka seurauksena siel on tullu myös vähärasvaset tuotteet. Millonkohan suomeen saapuu rasvattomat sipsit :D ?

Sinänsähän jenkeissä on paljon "terveellisempiä" (tarkoitan tässä nyt erikoistuotteita ihmisille, jotka noudattavat tietynlaista ruokavaliota) tuotteita saatavilla kuin Suomessa. Itse asiassa löytyy vaikka mitä, mistä ei voida Suomessa uneksiakaan. Lisäksi ne kanat sun muut proteiinilähteet ovat halvempia kuin Suomessa. Vastapainona on sitten 100 kertaa enemmän niitä epäterveellisiä asioita. Kyllä tuo on kuntoilijalle selkeästi parempi paikka, jos on vähänkään valistuneempi eikä mene sopulin tavoin sinne mäkkiin joka päivä.

GoA sanoi:
Vaimo: "Vahdimme kalorimäärää jotta paino tippuu"
Juontaja: "Paljonko tuossa aamupalassa on kaloreita?"
Vaimo: "Ei hajuakaan"

:D näin sitä pitää. On totta että geenit vaikuttaa ylipainoonkin mutta kyllä mä silti enemmän syytän siitä liikunnan puutetta, paskaa ruokavaliota ja mielen heikoutta.

Joo tää oli hyvä.

Mutta sälli silmät kirkkaina väittää, että syö ihan just saman verran kuin joku tavis heppu mutta lihoo kun on se keeni. :rolleyes:
Kyllähän siis lihavuutta "suosiva" geeni on löydetty ja se aiheuttaa (näemmä) niin kovan addiktion ruuan ahmimiselle, että jätkällä on niiin kova kieltäminen päällä.
Ei ole hääviä ei...

Ja aika hyvä pointti oli se että alkkiksillakin olis aika lailla vaikeempaa, jos pitäis, siis olisi pakko ottaa yksi paukku.

therf sanoi:
Jenkeissähän on hirvee villitys nää lowcarb dietit jonka seurauksena siel on tullu myös vähärasvaset tuotteet. Millonkohan suomeen saapuu rasvattomat sipsit :D ?

Ostin tyttöystävän kanssa jonkin maissinaksu pussin , jossa oli muistaakseni 3% rasvaa, eikä yhtään suolaa. Näyttivät hyviltä (näyttivät ihan juustonaksuilta), mutta olisihan se pitänyt arvata ettei ne voi olla hyviä. :( Söin ehkä kaksi naksua ja sitten piti palata takaisin kauppaan ku teki mieli sipsejä :D Kyllä vitutti ku ostan ehkä kerran kahdessa kuukaudessa sipsejä ja sitten käteen tarttuu tuollainen mauton pussi.

Ja markkinoilla on myös joku light-sipsi pussikin. Taitaavat olla melko mauttomia vaan nekin ku pussin mukana tulee valmiiksi jokin dippikastike :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom