Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AM sanoi:Tuo lekuri tuossa sanoi, että normaali ihminen on kylläinen 6-8 tuntia aterian jälkeen... onko oikeasti näin ?
Olenko menettänyt touchin "normaalien" ihmisten syömiskulttuuriin täysin, kun tuo kuulostaa lähinnä nälkäkuurilta...paastolta ?
AGR sanoi:Jopas. Massakausi vissiin menny vähän liioitteluksi.
Slarto sanoi:Ei vitussa, ei ainakaan kahdeksaa tuntia. Maksimissaan 5 tuntia olin ennen treeniaikoja syömättä...
hyrre sanoi:Ei ees iso ukko verrattuna seuraavaan 900-clubin ykkössijaa pitävään keijukaiseen :D
tämä on kyllä asia mitä itsekin mietin kun tuota katsoin.J@rno sanoi:2) Miten joku voi kantaa jatkuvasti ruokaa tuossa kunnossa olevalle henkilölle? Eivätkö he ajattele lainkaan läheisensä hyvinvointia? :curs:
:
J@rno sanoi:2) Miten joku voi kantaa jatkuvasti ruokaa tuossa kunnossa olevalle henkilölle? Eivätkö he ajattele lainkaan läheisensä hyvinvointia? :curs:
MÄ oon ollu kaks kertaa jenkessä ja nähny monessakin paikkaa vähärasvasta ruokaa. Olihan siellä tietysti All you can eat mestoja, ei ollu hyvä olo kun niistä lähti :D .Jenkeissähän on hirvee villitys nää lowcarb dietit jonka seurauksena siel on tullu myös vähärasvaset tuotteet. Millonkohan suomeen saapuu rasvattomat sipsit :D ?KukiHilli sanoi:Hieman off-topic, mutta Jenkeissä ollessani mistään ei saanu ruokaa, joka ei olisi uinut rasvassa.
"osta perhepizza, niin saat toisen kaupanpäälle"-mainoksia tuli jatkuvasti vastaan.
Äkkiä noista kerääntyy ja Suomi menee kovaa vauhtia perässä.
Olin Latviassa juuri ja oli oikein kulttuurishokki tulla takasin tänne pohjolaan, kun huomasin miten paljon enemmän täällä on lihavia ihmisiä.
GoA sanoi:Vaimo: "Vahdimme kalorimäärää jotta paino tippuu"
Juontaja: "Paljonko tuossa aamupalassa on kaloreita?"
Vaimo: "Ei hajuakaan"
:D näin sitä pitää. On totta että geenit vaikuttaa ylipainoonkin mutta kyllä mä silti enemmän syytän siitä liikunnan puutetta, paskaa ruokavaliota ja mielen heikoutta.
therf sanoi:Jenkeissähän on hirvee villitys nää lowcarb dietit jonka seurauksena siel on tullu myös vähärasvaset tuotteet. Millonkohan suomeen saapuu rasvattomat sipsit :D ?