Maailman komeimmat miehet?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Painija Robbie Brookside.. 20 vuotta sitten. Tiedättekö, kun sitä kuvittelee aina kuitenkin vähän että voisi ihan oikeasti saada julkkishaninsa mutta vuosia sitten rapistunutta kauneutta ei saa millään takaisin, sydäntäsärkevää, byäääh :itku:

Ja iki-ihana tennari Marcelo Rios. Ikinä ei ole tennis kiinnostanut mutta on sitä tullut tuntitolkulla katsottua :kuola:

robbie.jpg
rios.jpg

Nautin mieheni ruipeloina mutta naiset isoina ja vahvoina ;P

Haatainen olisi ihq mutta se meni joskus kirjoittamaan nimensä Toni Virtasen 'pallit takaisin' -vetoomukseen ja on näyttänyt sen jälkeen meikän silmissä kammottavalta :down:

Yksi suosikki on tällä hetkellä Sydämen asialla sarjan Nick Berry. Ja nimenomaan tuossa sarjassa vuodelta 92->. Yritin nimittäin etsiä kuvaa tähän, ja nuorempana ollut aika koomisen näköinen (näin itse nuoruutensa 90-luvulla eläneen silmin), eikä aika kuitenkaan ole kypsyttänyt kuten vaikkapa Sean Conneryä. Eli sellainen tavallisen söpö kaveri, ei teinipoika-söpö, vaan niin kuin aikuinen mies on söpö. Ei nyt ehkä ihan maailman komein mies, mutta tämän kotiäidin aamujen ilo :haart: :D

Heartbeat sarjan sivu, kolmas kuva alaspäin
Ei tämäkään kamalan paha :)

Silmät putos päästä ja kuola rupes valuu kun katoin T.K:n laittamia kuvia.

Tarkemmin kun sitten rupesin kattoo, ni perkele, hieman liian ohuet jalat
Mut kummiskin... panisin. :D

Melkein meinasi toinen superhimotus :kuola: mies unohtua: RAW:n Batista..
Ei voi muuta kun :kuola: kun sen näkee ottelemassa.

T.K. sanoi:
Nämä mainokset aikoinaan jäivät lähtemättömästi mieleen (Tyson Beckford): :kuola:

Hehee... Ei oo totta, mulla oli kauan aikaa pc:n desktop-kuvana juurikin tuo sama Tysonin kuva, missä sillä on tuo sininen tanktop päällä! Eli siis täältä myös ehdottomasti yksi ääni Tysonille... VERY cool!!

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Capsu sanoi:
Jaa-a, eipä nuo ulkomaiset 'hanit' sävähdytä. Oma mies on edelleen #1.
:kuvia:

Ironangel sanoi:
Melkein meinasi toinen superhimotus :kuola: mies unohtua: RAW:n Batista..
Ei voi muuta kun :kuola: kun sen näkee ottelemassa.

Sama juttu, iiiiiihanan iso mies. Sitten lähes päinvastaista, mutta salattuissa elämissä näyttelevä Hunks Sami on ehkä maailman syötävin mies mun mielestä
*kuolahymiö*

enceli sanoi:
Sitten lähes päinvastaista, mutta salattuissa elämissä näyttelevä Hunks Sami on ehkä maailman syötävin mies mun mielestä
*kuolahymiö*

Hui! Ihan liian imelää! Muutama komee tapaus on tässä tredissä tullu mut mulla taitaa olla maailman oudoin miesmaku... Yleisesti ottaen slaavilaiset on enemmän mun makuun kun vaikka italiaanot tai kreikkalaiset tai espanjalaiset jne. Myöskään liian söpöt ja poikamaiset ei yleensä nappaa. Harmi kun en voi tänne mitään kuvaa postata esimerkistä kun mun mielestä paras niistä ei ole minkään valtakunnan julkkis...

Mutta kuolareaktionhan voi aiheuttaa myös joku, joka ei mitenkään vastaa tiedostettuja ihanteitani...

Angelica-82 sanoi:
Hui! Ihan liian imelää! Muutama komee tapaus on tässä tredissä tullu mut mulla taitaa olla maailman oudoin miesmaku... Yleisesti ottaen slaavilaiset on enemmän mun makuun kun vaikka italiaanot tai kreikkalaiset tai espanjalaiset jne. Myöskään liian söpöt ja poikamaiset ei yleensä nappaa. Harmi kun en voi tänne mitään kuvaa postata esimerkistä kun mun mielestä paras niistä ei ole minkään valtakunnan julkkis...

Mutta kuolareaktionhan voi aiheuttaa myös joku, joka ei mitenkään vastaa tiedostettuja ihanteitani...

Tuntomerkkien avulla päättelin, että teikäläinen tykkää Äijistä (:D). "liian söpöt ja poikamaiset ei yleensä nappaa"-lausahdus paljasti. Karkinoloiset miehet, kaukana poikamaisesta= se on äijä. :D. Ei mittään henkilökohtaista...

Tampio sanoi:
Tuntomerkkien avulla päättelin, että teikäläinen tykkää Äijistä (:D). "liian söpöt ja poikamaiset ei yleensä nappaa"-lausahdus paljasti. Karkinoloiset miehet, kaukana poikamaisesta= se on äijä. :D. Ei mittään henkilökohtaista...

öö, ehkä meni vähän ohi. Antti Tuiskut yms "söpöt" ei käy. Poikamainen taas on sit vähän häilyvä juttu. Jos ulkonäkö on kovin poikamainen, en tykkää, mut luonne/olemus on sit vähän eri juttu... Mut ulkonäöstähän tässä nyt puhuttiinkin. Karun ulkokuoren alta toisinaan löytyykin kunnon "pehmo" ja romantikko :haart:

Suositut

Back
Ylös Bottom