Maailman komeimmat miehet?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Lars Riedel on mielestäni atleettisen komea saksalainen kiekonheittäjä, Markus Pöyhönen hyvännäköinen suomalainen urheilija, Clint Eastwood karismaattinen vanhempi herra ja Jonne Aaron söpö nuori mies. :)

Seth Binzer aka Shifty http://www.maverick.com/shifty/.
a010.gif
Niin, ja tykkään musastakin
d020.gif
.

Ei nyt tuu muita mieleen. Pitänee lisätä kun taas muistuupi
f010.gif
.

Edit: Eamon http://www.eamonmusic.com/
a050.gif

Aaah.. toi Annie Starkin laittama vin oli kyllä :kuola:

Itselle iskee myös tuo The rock, mikäs se leffa on, varmaan uusin siltä, nyt vuokraamoissa [kattonu mut ei taas muista... ] joku walking jotain... No siinä se on niin p****van näköinen...

Sit Brian McFadden... http://www.brian-mcfadden.com/index06.html Tosin johtunee myös siitä että näyttää yhdeltä poikaalta jonka kanssa mulla oli joskus sutinaa..

Ja sit kotimaisista Joona Puhakka... nami nami nami! :love: <--- pääsiskin...

Ehdoton suosikkini on Dicky Sweetin keulakuva :haart: Enkeli

Tässä ukkoja, jotka saavat varmasti pikkuhousut pyörimään jaloissa:
Paul Stanley, Tommy Lee, Jyrki69

Liitteet

• paul_stanley.webp
    paul_stanley.webp
    16,3 KB · Katsottu: 6 006
  • tommylee12.webp
    tommylee12.webp
    42,4 KB · Katsottu: 769
  • jyrki-1.webp
    jyrki-1.webp
    45,7 KB · Katsottu: 918
Mulla samoin, parhaimman näköiset löytyy muualta kuin julkkiksista (en teininäkään tapetoinut huonettani kenenkään kuvilla enkä ollut ihastunut julkkikseen, epänormaali?)

Mutta sanottava on että Sean Connery on :kuola: :kuola:
Tosin ehkä itselleni en ottaisi, mutta äidilleni soisin mielellään (äidin ja tytön yhteinen ihastus :D ). Ei se silloin Bond aikaan niin erityisen näköinen ollut, ehkä vähän typeränkin näköinen, mutta nykyään, aah :kuola: :kuola: :kuola: Vaikka tietysti mies on maailman ihanin niin toivoisin että vanhetessaan sekin paranisi kuin Sean.

Muista miehistä mieleen tulee nyt Ewan McGregor, Keanu Reeves.
:edit: Suomalainen näyttelijä Matti Ristinen (mm. kuutamolla ja Louhimiehen leffat sekä "mä ottaisin muikun ja sit toisen" -mainoksessa) muistuttaa yhtä takavuosien tyyppiä jota enimmäkseen etäältä katselin. Leffoissapa katsellessa sitä voi sitten katsella ja muistella asioista. (ja joskus miettiä mitä sitä ei tehty, tästä ei parane miehelle sanoa ;) )

Onko teillä muuten maku muuttunut iän kanssa?? Silloin ennen vanhaan pitkätukkaiset käänsi pään, miehelläkin oli silloin pitkät hiukset kun tavattiin (kuten lähes kaikilla edeltäjillään taikka ihastuksilla). Surin kun ne armeijan takia leikattiin ja vaihtui kaljuun. Pari vuotta aina silloin tällöin kyselin että voisko joskus kasvattaa edes "normaaleita" hiuksia vähäksi aikaa? Nykyään huomaan että ne kaljut miehet kääntää päät ja pitkähiuksiset näyttää höyrähtäneiltä hipeiltä :rolleyes:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Mimuli sanoi:
*klips* Nykyään huomaan että ne kaljut miehet kääntää päät ja pitkähiuksiset näyttää höyrähtäneiltä hipeiltä :rolleyes:
:offtopic: Samaa mieltä. Pitkätukkaiset miehet on jotenkin lepsun olosen näköisiä, en tiedä miksi. Niin kauan hyvä kun ei kiinni saa, mutta kalju paras. Ihan höylällä vedetty kiiltävä ei säväytä. Mutta melkeinkalju, semmoinen parinmillin sänki, :kuola: :kuola: .

Tikari sanoi:
:offtopic: Samaa mieltä. Pitkätukkaiset miehet on jotenkin lepsun olosen näköisiä, en tiedä miksi. Niin kauan hyvä kun ei kiinni saa, mutta kalju paras. Ihan höylällä vedetty kiiltävä ei säväytä. Mutta melkeinkalju, semmoinen parinmillin sänki, :kuola: :kuola: .

Juuri näin :rock: Tosin oli Ewankin ihan söpö hiuksineen, viime maanantaina kun tuli Moulin Rouge töllöstä.

Näiden perään meikä on kuolannut :haart: :
-Brad Pitt :kuola:
-David Beckhamn :kuola:
-Ryan Philippe :kuola:
-Freddie Prinze jr. :kuola:
-Vin Diesel :kuola:
-Erno Polus :kuola: :kuola:

:offtopic: olen huomannut, että KoneHelsingin Kalle Kuusela muistuttaa hieman tuota Orlando Bloomia...

Mimuli sanoi:
Onko teillä muuten maku muuttunut iän kanssa?? Silloin ennen vanhaan pitkätukkaiset käänsi pään,

Kyllä mulla vieläkin pitkätukkaiset saa pään kääntymään :D . Tosin sen pitkän tukan pitää olla hyväkuntoinen yms., mikään hamppuinen hiirenvirna ei hyvältä näytä. Aiemmin olin sitä mieltä, että mun tulevalla miehellä pitää olla pidemmät hiukset kuin mulla. Nyt kun omat hiukset ulottuvat vyötärölle, olen valmis tuosta kriteeristä joustamaan. Tosiasiassa se hiusten pituus ei kuitenkaan taida olla kriteerinä ihan sieltä tärkeimmästä päästä ;).

Nostetaanpas taas tätä ketjua esille.. Mulla on nimittäin suht tuore musavillitys tää K-maro, hyviä biisejä mut ah, mikä mies! En tiedä, mut meikäläiseen vetoaa tollainen "latinomies"... Ja lujaa! :kuola: Tai mikä tämä mies liekään, oliko joku ranskalais-libanonilainen, en muista. Katsokaa itse ja ihailkaa...

http://teemix.aufeminin.com/imworld/stars/fan/D20041130/1553_895909606_kmaro_12_H144533_L.jpg

http://teemix.aufeminin.com/imworld/stars/fan/D20041130/1553_895909606_kmaro_11_H144523_L.jpg

Hmm, MerZi poistuu "päiväunille", PANISIN!!! :hyper:

Hmm... Miten mä olen voinut missata tällasen threadin ihan kokonaan. Ei voi käsittää. Paljon upeita miehiä on jo mainittu. Muutama vuosi sitten olisin tehnyt mitä vaan päästäkseni naimisiin Patrick Rafterin kanssa. Pat on jo "eläkkeellä" ja miesmaku on muuttunut lihaksikkaampaan suuntaan, mutta tennistä seuraan edelleen.
patrick_1.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom