Maailman komeimmat miehet?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ooh, hauska thread ;) Hyvin lähtee aamu käyntiin ku tämmösiä selailee.. hehe.

Mun suosikki on kyllä Peter Franzen, siitä ei pääse mihinkään.
Peter%20Franzen%2001.jpg

Hyvänä kakkosena esimerkiksi Bruce Willis.
Bruce_Willis.jpg

Mun suosikit ovat Markus Pöyhönen ja Ryan Phillippe. Taidan omata vähän erilaisen miesmaun :) Oon aina ollut hulluna söpöihin blondipoikiin. Tummemmista miehistä suosikki on ollut myös sunset beachissa Colea näyttelevä Eddie Cibrian.

Joo tosiaan unohtu tämä multa, Ato Boldon on iiihana! Yleisurkka kisojen kohokohta on, kun Ato on juossut, niin se ottaa yläosan pois: TZIISUS! Kyllä harmittaa, kun en panostanu enemmän nuorempana yleisurheiluun:hyper:
Kiitti Anonomity,kun pistit Mirkon "my love" kuvan! Mulla on lähinnä ottelukuvia hänestä. Kaiken lisäksi Mirko Crocop oli/on siviilissä Kroatian poliisin erikoisjoukoissa, joten jumalauta että vapisee kun se pukee ne SWAT tyyliset kuteet ylle...hrrr...ja sitten vielä purrr... :kuola:

Böödi sanoi:
Yleisurkka kisojen kohokohta on, kun Ato on juossut, niin se ottaa yläosan pois: TZIISUS!

KYLLÄ!!! :kuola: Ja tässä yhteydessä on pakko mainita vähän vanhemman polven juoksija Linford Christie, aikuinen komeakroppainen mies, aaahhh :kuola:

Faidran mainitsema Peter Franzen on myös aika nami, kunhan ei ole ihan sliipattu vaan "kevyesti rähjäinen". Sellainen ihana pahan pojan look siis :kuola:

Brad on mun kestosuosikki. Yx tosi namu on myös The Rock. En löytänyt hyvää kuvaa, mut mies näytteli Skorpionikuninkaassa pääosaa.

Niina sanoi:
Yx tosi namu on myös The Rock. En löytänyt hyvää kuvaa, mut mies näytteli Skorpionikuninkaassa pääosaa.
Mmm... me likes :kuola:

Liitteet

• king13.webp
    king13.webp
    9,8 KB · Katsottu: 8 147
  • teen3.webp
    teen3.webp
    14,5 KB · Katsottu: 9 404
  • rundown3.webp
    rundown3.webp
    16,5 KB · Katsottu: 7 219
Ei näitä voi laittaa järjestykseen, kun on kaikki niin tajuttoman hyvännäköisiä. Eli Bruce Willis, Sean Connery, Vin Diesel ja The Rock. Kaikille näille :kuola: :kuola: :kuola: ja :5:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Nooh... Mä oon niin hirveän huono vastaamaan tällaisiin, mutta tässä threadissa onkin tullut jo yksi joka saa mun pöksyt... äh. Tuota.... sydämmen läpättämään, The Rock.

Muita ihqui on tuntemattomat suuruudet: avokkini, kaverini, sen veli ja serkku (Teinivuosista tulee kauniit ja rohkeet mieleen ja minä tietty Brookena kuvioissa), eräs muinainen hoitoni.

Sasuli sanoi:
Kotimaisista komeuksista täytyy mainita Haataisen Harri,
Itsekin aikoinani keihästelin mutten muista että oisin häntä livenä tavannut koskaan..harmi..

Ihan oekee laji siulla ollut, Sasuli. Mitenkä pitkälle harrastelit kepinheittoa? Eli mille tasolle? Viihtiskös tiijustaa, miten pitkälle lens? (Samaa sarjaa kuin 'paljon nousee penkistä')

Nätti on poejalla kroppa, joo. Miun maun mukkaa on kuitennii enämpi ollu Tapio Korjus, sutjakka, mutta vahva ukko, vieläkii heittohommissa mukana. (Sitä paitti olympiakultamitalisti)

terv. ex-keihäri miekii

En mie kovinkaan suurella menestyksellä lajia harrastanut, hiukkkasen tuli kisattua. Tulokset ei olleet mitään päätä huippasevia :nolo: mutta kyllä se viskominen mukavaa oli, nykyään viskaan keppiä vain koiralle, ja kepillä meinaan siis ihan tavan kalikkaa :D

Isältä saadulla "perintökeihäällä" tuli kotosalla aina reenailtua YU-reenejen lisäksi, taitaapa olla se keihäs vielä tallessakin :D

Menee ihan :offtopic: mutta Metri: vieläkö liikuskelet keihäs hommissa vai seuraatko vain telkkarista?

Sasuli sanoi:
En mie kovinkaan suurella menestyksellä lajia harrastanut, hiukkkasen tuli kisattua. Tulokset ei olleet mitään päätä huippasevia :nolo: mutta kyllä se viskominen mukavaa oli, nykyään viskaan keppiä vain koiralle, ja kepillä meinaan siis ihan tavan kalikkaa :D

Isältä saadulla "perintökeihäällä" tuli kotosalla aina reenailtua YU-reenejen lisäksi, taitaapa olla se keihäs vielä tallessakin :D

Menee ihan :offtopic: mutta Metri: vieläkö liikuskelet keihäs hommissa vai seuraatko vain telkkarista?
Pistin privaa Sasulille, jottei threadi mene pelkästään meiän väliseksi keihästhreadiksi, mutta vastausta näpytellessäni muistin vielä yhden mieskomistuksen:

Andreas Thorkildsen, keihään olympiakultamitalisti. Pipopää. On muuten Helsingin MM-kisojen yksi mannekiineista. Loistavaa peeärrää lajilleen.

Joidenkin mainitsemat pikajuoksijat ovat taatusti komeita, yhdyn heidän mielipiteisiinsä, mutta olettekos huomanneet kymmenottelijat ja seiväshyppääjät? Komearaamisia poikia/miehiä, esim. Sergei Bubka tai Vladyslav Kozakievic aktiiviaikoinaan, nykyaktiiveista esim tämä suomalainen Matti Mononen, söpö pellavapää.

Tässä pari ehdokasta... Ulkomaanelävistä Jeff Brigdes viehättää särmikkyydellään. Suomessa taas on paljon ehania urheilijamiehiä, mainittakoon vaikkapa Poluksen Erno.

Ps. Unohtamatta tietenkään "Tom of Pakkotoistoa" :thumbs:

Liitteet

• bridges_jeff.webp
    bridges_jeff.webp
    8 KB · Katsottu: 6 464
  • Gold%B4s_3.webp
    Gold%B4s_3.webp
    39,6 KB · Katsottu: 2 225
Maaru sanoi:
Ooooo Vin Vin Vin... :kuola: :kuola:
Eli täältä nousee yksi käsi vielä Vin Dieselin puolesta :D

Ja täältä :D