Maailman komeimmat miehet?

Ahh, Keanu.

Sarah Connorin aikakirjojen ystäville ja toki muillekin:
Thomas Dekker
thomas_dekker.jpg
Premiere+Screen+Gems+Quarantine+Knotts+Scary+wQDxWeMrtyol.jpg

1085xmh.jpg

Brian Austin Green
brian-austin-green.jpg
brian_austin_green_01.jpg

Mä oon vasta nyt lämmenny itte Brad Pittille. Muistan ku yläasteel kaverit hehkutti sitä ku se oli niin ihqu, mutta ite en lämmenny - voipi olla et se oli joku yritys olla 'erilainen' . Nykyään toi Pitt kyllä sytyttää :thumbs:

brad-pitt22.jpg

DiCaprio oli mun mielestä nuorempana viehättävämpi kuin mitä se on nykyään. Johtuu varmaan siitä, että se DiCaprion suosio on perustunut siihen sen poikamaisuuteen ja nyt iän karttuessa se poikamaisuus alkaa luonnollisesti kadota. Vieläkin se on kyllä komea ja ennen kaikkea aivan loistava näyttelijä :kuola:

DiCaprio oli mun mielestä nuorempana viehättävämpi kuin mitä se on nykyään. Johtuu varmaan siitä, että se DiCaprion suosio on perustunut siihen sen poikamaisuuteen ja nyt iän karttuessa se poikamaisuus alkaa luonnollisesti kadota. Vieläkin se on kyllä komea ja ennen kaikkea aivan loistava näyttelijä :kuola:

I'm taking it back. Ihan yhtä viehättävä se on edelleenkin. Helvetin kuuma toisin sanoen. Tosin ehkä hieman eri tavalla. Onkohan se nyt sen Bar Rafaelin kanssa tällä hetkellä vai ei? Tai jonkun muun? Ei kai se ainakaan sen pussycatdolls-blondin kanssa oo? Vähän liian mauton nainen Leolle.

Suositut

Back
Ylös Bottom