Maailman komeimmat miehet?

Ed Westwick (Gossip Girlin Chuck)
En yleensä tykkää nuoren näköisistä koulupojista, mutta tässä on sitä jotain. Panisin.

Mäkin oon miettinyt et mikä tossa on niin kuumaa, ei se varsinaisesti ees niin komea ole. Kai se on vaan sellasta et se näyttää Gossip girlissä niin itseään täynnä olevalta mulkulta et sulan. Minkäs tyttö maulleen mahtaa..........

Mäkin oon miettinyt et mikä tossa on niin kuumaa, ei se varsinaisesti ees niin komea ole. Kai se on vaan sellasta et se näyttää Gossip girlissä niin itseään täynnä olevalta mulkulta et sulan. Minkäs tyttö maulleen mahtaa..........
Sama vika x). Sarjaa en tosin ole katsonut edes yhtä kokonaista jaksoa. Välillä vain jonkun muun ohjelman mainostauoilla vilkuillut tuota herraa ;). Ne on nuo silmät.. ihanan julma/ylpeä katse :kuola:.

Mä voin yhtyä myös tähän. En yleensä katso tän tyyppisiä ohjelmia, mutta tää on kyllä kiva. Aloin vielä nurinkurisesti katsomaan, ensin kakkoskausi ja nyt menee ykköstä.
Ei lainkaan haittaa tuon herran mukana olo :kuola:

^Voi Chuck, Chuck, Chuck... Taas tänään Gossip Girlissä! :kuola:
Ne silmät riisuvat jo pelkällä katseella! Se tosiaan tietää, mitä haluaa, mutta on sisimmältään epävarma.

Ketjusta ei taida vielä löytyä Luke Gossia - tuli katsottua HellboyII useampaan kertaan miehen takia.

images

prince_nuada.jpg

Pakko se on myöntää! Käyn ihan kuumana Justin Timberlakeen :kuola:
Ennen en tykänny siitä yhtään, mut nykyään...se on niin itsevarma ja se ääni...
Etenki videot Rehab ja LoveSexMagic...
Sooloura on tehny siit niiiiin :pano:

Nii ja monet räppärit pistää sukat pyörimään...se on siis se itsevarmuus, joka tekee miehestä panettavan. Etenki semmonen oikei ylitsepursuava ja uhoava äijämeininki :rock:
Oisha se mukava olla tommosen testosteronihirmun oma pikku rinsessa..

Vaikka toisaalta taas monet räppärit vaatteitensa alla ei välttämättä sitte oo sitä unelmaa, jos puhutaan unelmakropasta miehellä :rolleyes:
Joka tapauksessa, mulla taitaa olla kevättä rinnassa mitä miehiin tulee :kuola: Toivottavasti löytys joku kesäkolli....

Tuo Josh Beech on kyllä enemmän kuin jees (mulla on ehkä hitusen epäterve kiintymyssuhde tatuointeihin ja korvaplugeihin/-tunneleihin). Vähän kun vielä sais tyyppiin lisää lihaa, niin paranis entisestäänkin :D

Eilinen Proof-leffa antoi taas muistutuksen siitä, että Jake Gyllenhaal on olemassa.
Jake_Gyllenhaal_Biography.jpg

jake_gyllenhaal_01.jpg

Terminator Salvationin myötä tuli uusi näyttelijätuttavuus, Sam Worthinton
sam_worthington.jpg
terminator_salvation20.jpg

93066_rising-star-sam-worthington.jpg
6_samworthington_ss_mg_0034.jpg

sam-worthington.jpg
6a00d8341c630a53ef0115707a6d88970b-200wi

Raakaa kun "Marcuksen" piti sydän luovuttaa Johnille, mutta menihän se hyvään tarkoitukseen :D

Rich Franklin on kyllä :kuola:

Mutta Matt Hughes on vielä enemmän :kuola:

Sitäpaitsi se on niin symppis noissa UFC2 jaksoissa :haart:

Matt-Hughes8.jpg

matt_hughes_feature.jpg

Sil on maailman seksikkäin kaula :kuola: :hyper: Mä oon hulluna tommosiin paksuihin kauloihin :kuola:

Ja sitten mä kuolaan sen oc:n täydellisten naisten Shanen perään..Ihan hemmoteltu pikku poika, mutta mä voisin opettaa sille käytöstavat :whip: :pano:

shane_keough_ad5.jpg

657515.jpg

shane_k2.jpg

:kuola::kuola::kuola::kuola::kuola::kuola::kuola::kuola::kuola::kuola::kuola::kuola::kuola::kuola::kuola:
Pöytä on jo ihan märkä :D

Battlestar Galacticaa kannattaa katsoa muutenkin kuin hyvän juonen ansiosta:

Jamie Bamber aka Capt. Lee Adama "Apollo"
bamber-towel02.jpg

JamieBamber.JPG

JamieBamber.jpg

:kuola: :kuola: :kuola:....

Tahmoh Penikett aka Karl Agathon "Helo"

6a00c2252a729b8e1d00e398f20c150004-500pi

dh3.jpg

Michael Trucco aka Samuel T. Anders

10.jpg