Maailman komeimmat miehet?

CHANNING TATUM :kuola:
tää on yks parhaista otoksista, jonka oon kyseisestä herrasta nähny...en tiedä minkäköhän takia;)

Joo komppaan:wtf:

Hyvissä leffoissa on se hyvä puoli, että tulee hyviä "kaksi kärpästä yhdellä iskulla" -kuvia

film2-1.jpg

Se hemmo siitä Kevin Hillistä. Voi kyllä kiitos!

Ja David Bowie vanhempana:kuola: Silkkaa kävelevää erotiikkaa ja se hunajainen ääni...*väristyksiä*

Liitteet

• Taye_Diggs_m.webp
    Taye_Diggs_m.webp
    6,6 KB · Katsottu: 3 475
  • tayediggs_010.webp
    tayediggs_010.webp
    19 KB · Katsottu: 268
  • timeout.webp
    timeout.webp
    7,1 KB · Katsottu: 261
Jo useampi vuosi sitten näytetystä sarjasta KEEN EDDIE jäi mieleen Julian Rhind-Tutt. Olinkohan vielä silloin lukiossa kun se tuli? Kuolailin tuota punapäätä jo silloin ja tästä on hyvä jatkaa!

...jotenkin musta tuntuu että mun miesmaku varioi ihan älyttömästi.

Liitteet

• KEENEDDIE21.webp
    KEENEDDIE21.webp
    29,3 KB · Katsottu: 272
  • KE46.webp
    KE46.webp
    11,5 KB · Katsottu: 259
Gale Harold:dance:

Liitteet

• galepa_1.webp
    galepa_1.webp
    10,1 KB · Katsottu: 172
  • HXcover1.webp
    HXcover1.webp
    17,4 KB · Katsottu: 221
sean patrick flanery ja norman reedus. mieletön parivaljakko elokuvassa "boondock saints". saisivat erikseen ja yhdessä.

Viimeksi muokattu:
Julian Rhind-Tutt

Mac :kuola:

Jos pysytään samassa sarjassa niin voisin ottaa yhteisen asuntolainan Vikatikin vaihtoehtohoitohippiä esittäneen Darren Boydin kanssa..

Boyd%20Darren.jpg

Ja telkkulääkäreistä kun puhutaan niin tunnustan olevani lukemattomien muiden naisten tavoin pihkassa McDreamyyn :nolo:

FPI609210304AR.jpg

Brett Anderson edesmenneestä bändistä Suede. Jotenkin tuo tyttömäisyys viehättää:eek:

Liitteet

• brett1.webp
    brett1.webp
    26,9 KB · Katsottu: 206
  • brettinblue.webp
    brettinblue.webp
    17 KB · Katsottu: 187
Mun valinta...

Mun on pakko vastata Anthony Kiedis Red Hot Chili Peppersistä... ja mielellään vain pelkässä tennissukassa :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom