GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Maailman komeimmat miehet?

Mun mielestä Mariusz Pudzianowski on ihan liian komea ollakseen totta! :kuola:
Aivan ihana mies. Tykkään :)

Samaa mieltä! :kuola:

Liitteet

• pudzianowskiego8.webp
    pudzianowskiego8.webp
    39,5 KB · Katsottu: 2 180
Minuhun taitaa vedota vaan nuo pitkälettiset ammattimuusikot. Harmi, kun niitä ei hirveitä määriä punttisalileilla kohtaa. Mutta ehkä joku kaunis päivä... *huokaus* Siihen asti tyydyn nyrpistelemään nenääni saimaannorppamaisille hevareille Suomen kesäyössä. :rock:

Samoin. Esim Amorphiksen Tomi Joutsen on ihq ;)

Gale Harold. Hyvänen aika!
Ja Ricardo Àlamo. Tuijotin ääliömäistä venezuelalaista telenovelaa (Ihmeiden aika) ihan tuon otuksen takia...:kuola:

Liitteet

• gale.webp
    gale.webp
    23 KB · Katsottu: 338
  • alamo.webp
    alamo.webp
    38,2 KB · Katsottu: 492
Mun top 3.

1. Vin DIeeeeesel
2. Johnny Messner (Tears of the sun, pahuuden jäljillä)
3. Oma kultu (Lohduttelin herraa viimeks eilen et pronssi on aina voitettu :D)

Gale Harold. Hyvänen aika!
Ja Ricardo Àlamo. Tuijotin ääliömäistä venezuelalaista telenovelaa (Ihmeiden aika) ihan tuon otuksen takia...:kuola:

Siis Oumai...:eek::eek:
:kuola::whip:

Tällä Jonathan Rhys Meyersillä on mielenkiintoiset ja kivat kasvot.
jonathan-rhys-meyers-1.jpeg

Myöskin huippumalli-haussa tuomarin Nigel Barkerin kasvot ja hymy hurmaavat!
0000000561_20060919015715.jpg

nigelbarker.jpg

Oi jumalauta toi Gale Harold :kuola::kuola: Nyt muistan miks queer as folkkia aikanaan niin intensiivisesti seurasin..

The Departed leffan jälkitunnelmissa pakko pistää yks kuva Leonardosta.. siis grr.

tn_Leonardo-Di-Caprio2.jpg

Paul Walker on kans aika hottis..

Paul-Walker-Hunk.jpg

Nojoo ja Gaelki ..

bernal.jpg

Tää äijä oli Lihan värinä leffas grr.. harmi ettei löydy kuvia. Liberto Rabal

livefles.jpg

oijj mikä keskustelu,yks mun lempiaiheista;miesten ulkonäön arvostelu! ;)
Mun on pakko kehaista kotinurkille päin,mulla nimittäin Espoossa asuu naapurina aika namu kalju urheilijamies joka juoksee aina kesäisin ilman paitaa! Aijai se kroppa on niin lipaistava! Enemmän mua kiehtoo terassilta tuo komistus kuin kaunis,vehreä maisema! ;)
Tuo naapurin hurmurikin on kalju kuten nää mun julkkissuosikit,sattumoisin... Mutta ei se kalju mikään pakko ole ja itseasiassa mua ärsyttää kun kaljusta on tullut esim portsarien tavaramerkki,ei se pelkkä kalju pelasta jos muuten ei oo karismaa tai pää nestettä täynnä...
No julkkumiehistä mun suosikit on Veeti Kallio ja Jere Karalahti! Tiiän että moni ainakin Jerestä on työntämässä sormia kurkkuun mutta mua on aina kiinnostanut miehet joilla hieman rosoinen ulkokuori eikä niinkään ne sokeriset namupojat! Vaikka kyllähän niitä namupoikiakin kattelee,ei siinä mitään... :hyper:
Ulkomaisista tulee sellasia namuja mieleen kun ne perinteiset Brad ja Jude, mutta enemmän muhun vetoaa noi karskit urheilijamiehet,kesäkisojakin kiva tiirata kun vähän kuteita niillä päällä... :rock:

Mä olen täällä aiemmin hehkuttanut Russell Crowea, mutta yhtä ihana näyttelijä on uusin Bond, eli Daniel Craig; voi jestas!!:hyper:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Matthew McConaugheytä olen aina pitänyt jotenkin vetoavana, ja tänään kun bongasin miehen lehdestä niin muistui taas mieleen. :kuola:

matthew-mcconaughey-008.jpg
72701.jpg
matthewmcconaughey.jpg

Dirk_Pitt1_LG.jpg

maailman ihanin mies: Koji Murofushi, japanilainen moukarinheittaja

ja toinen suosikkini: Paul Newman nuorena

Liitteet

• 06_l_edited.webp
    06_l_edited.webp
    5,8 KB · Katsottu: 4 924
  • newman-paul-photo-paul-newman-6206776.webp
    newman-paul-photo-paul-newman-6206776.webp
    17,8 KB · Katsottu: 272
Mä kans tunnustaudun oman ukkoni perään kuolaajaks -slurps:kuola:

Muita mun silmää miellyttäviä uroksia on nää perinteiset Ryan Philippe, Josh Hartnett, Fredrik Ljungberg, Beckham...niin ja yks suklaasilmä, mitään kukaan ei oo tainnu vielä mainita -Fernando Alonso
Mutta erityisesti komeissa futareissa meikäläisen silmä lepää...

Olis voinut olla ihan hyväkin leffa...jos siis olis keskittynyt juoneen, eikä tuijottanut niin intensiivisesti Willistä :nolo:

xin_42050401093470774655.jpg

Oooh, kyllä se on David Charvet..
David_Charvet7.jpg

DCharvet_Rains_a.jpg

Albert Reed ja Aiden Turner:whip:

Liitteet

• pic01.webp
    pic01.webp
    11,8 KB · Katsottu: 230
  • pic05.webp
    pic05.webp
    15,8 KB · Katsottu: 228