Maailman komeimmat miehet?

Ompas tämä thread tippunut... Tällä hetkellä kuolaan:
galerii3586.jpg

ja sama mies:
8335.jpg

Aah... :kuola: ja :worship:

Sori, ei ollu tarkotus postata kuvia uusiks, vaikka kyllähän niitä mielellään katteleekin:D

Greerin lisäks Andreas Thorkildsen saa meikäläisen -> :kuola:

Aina on kiva huomata, miten erilaisia makuja voi olla, että riittää maailman miehistä meille kaikille :hyvä:. Itse juuri mm-kisojen aikaan yököttelin tuota amerikkalaista Greeriä moneen kertaan, ei miellytä omaa silmää kyllä yhtään eikä lainkaan. Sen tukka varsinkin on hyvin vastenmielinen, tulee mieleen lähinnä "Sekaisin Marista"-leffan kohtaus, jossa Ben Stiller käyttää tukanmuotoilutuotteena jotakin hyvin kyseenalaista töhkää :jahas:.

Mä jo ajattelin, että saanko mää Matt Damonin ja Keanu Reevesin yksinoikeudella, mutta olihan ne mainittu jo tuolla pari vuotta sitten ;)

Jaahas, tulenpa taas sotkemaan tätä söpistelyä

al_swearengen_081606_252x19.jpg

clancy_brown.jpg

john_malkovich.jpg

(puolisöpistelyä sittenkin)

special%20agent%20dale%20cooper.jpg

Ja sitten on nää miehet, joissa vaan minun silmään on sitä jotain

jksimmons.jpg

gandolfini_james.jpg

Hehhe, Ultilta melkosia karjuja.

Löysinpä tämmöisen linkin, tuolta löytyy melkein jokaiselle jotakin. Toisista nimistä löytyy useampikin kuva, joistakin sitten taas vain yksi. (Aika vanhat sivut tosin taitavat jo olla, ei välttämättä aina löydy niitä tuoreimpia otoksia.)

Miehie jokalähtöön

e. kannattaa skrollata aina kuvan alle, sieltä löytyy monesti linkkiä mistä lisää kuvia ko. miehestä.

Aina on kiva huomata, miten erilaisia makuja voi olla, että riittää maailman miehistä meille kaikille :hyvä:. Itse juuri mm-kisojen aikaan yököttelin tuota amerikkalaista Greeriä moneen kertaan, ei miellytä omaa silmää kyllä yhtään eikä lainkaan. Sen tukka varsinkin on hyvin vastenmielinen, tulee mieleen lähinnä "Sekaisin Marista"-leffan kohtaus, jossa Ben Stiller käyttää tukanmuotoilutuotteena jotakin hyvin kyseenalaista töhkää :jahas:.

Vähän mä repesin sun kommentille, tuli niin tunteella:lol2:!
Juu, onneksi on makuja monia niin ei tarvi kaikkien roikkua samojen miesten lahkeessa :kippis1:

oi, niitä on niin paljon:haart:

david boreanaz ("angel")
Julian Mcmahon (siskoni on noita, muodon vuoksi)
Shawn Christian (summerland)
Brody Hutzler ("Patrick Lochart"-päivien viemää)
Five-bandin J (Jason Brown)

Elokuvatähdistä en keksi oikeen ketään:wtf:

Wentworth
miller1.jpg

Heath Ledger
ledger.jpg

H&M heppu (jonka nimi on?)
ML555_0512_051R_59360.jpg

ML575_0289_040r_60738.jpg

Lisätään vielä edellä mainittu Freddy Rodriquez, jolle sopii gansta-lookki hyvin ;)
havoc_2.jpg

Ai niin tärkein unohtu:wtf: eli the rock:haart:

Oon aina rakastanu lihaksikkaita, urheilullisia miehiä. Ehdoton suosikki on meidän suomalaisten oma sankari Tero Pitkämäki. Ne kiltit silmät ja se vartalo....

Äijä on isokokoinen, karhumainen karskinnäköinen mies, tuki ja turva. Semmoinen joka näyttää siltä ettei ole tuupittavissa. Uskollinen ja rehellinen. Ottaa naisensa huomioon, puhuu ja pussaa muttei ole tossukka. Ei sliipattu ja viimeisenpäälle huoliteltu, eikä ihan renttukaan. Jotain siltä väliltä. Sillä on sopivankokoinen kainalo ja olkapää jota vasten itkeä kun mua itkettää.
:haart:.

En tiedä onko mulla jotenkin poikkeava miesmaku, mutta useimmat julkisuuden miehet ei säväytä yhtään. Okei, Wentworth Miller ja Jonathan Rhys-Meyers(lyhyillä hiuksilla!) ja jos vielä sais puNtimpana versiona, niin...:kuola: Mutta jos totta puhutaan, niin pantavampia tapauksia tulee kadulla vastaan päivittäin:thumbs:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom