Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Tolla sun äänensävyllä joka sulla on ollu, mua ei vittuakaan kiinnosta kuka sä olet. Voisin sulle henk.koht vaikka postittaa asiakirjat, mutta et voi mennä takuuseen ettet postaa niitä tänne jolloin identiteettini paljastuisi. Tuossa 15K keississä itse olin todistajana, joten sama pätee siinä. Unohdetaan siis tämä ja mennään eteenpäin.. voit jatkaa vaikka sillä kuinka puhun paskaa ja mitään näistä ei tapahtunut koska mulla ei ole heittää sulle päivämääriä, joiden avulla voit kaivaa asiakirjat, postata tänne ja samalla paljastaa oikea nimeni.
Hehe niimpä niin. Et säkään mua henkilönä kiinnosta, vaan eniten mua kiinnostaa toi sun mainitsema portsarin pahoinpitely keissi, koska se kuullostaa niin uskomattomalta. Voin tottakai koittaa kaivella niitä oikeuden asiakirjoja myös ilman sun apua.

Sulla on täällä hassu tapa jatkuvasti puolustaa mamuja vaikka ihmiset kuinka kertoisivat asiallisesti negatiivisia kokemuksi, niin sä et suostu ymmärtämään mitään, vaan joko ohitat kommentin täysin tai keksit siihen jonkun typerän selityksen.

Mamujen kanssa työnpuolesta suhteellisen paljon joutunut asioimaan ja sä kyllä sovit sun kirjoitusten perusteella erittäin hyvin siihen massaan, jota joutuu tuolla töissä paimentamaan. Koskaan se vika ei ole sussa, tai sun kaverissa, vaan aina siinä vastapuolessa.

Samaa mantraa bla bla blaaa. Keksi jo uutta. Mä en puolustele paskasakkia. Mä puolustan sitä asialliasta osaa mamuista, joita mustamaalataan sen paskan osan takia. Ja vika on silloin mussa kun se on mussa, mutta aina kaikki ei mene niin kuin elokuvissa, eli sun hämmästykseksi Suomen oikeuslaitos jakelee joskus tuomioita väärin perustein. Nyt tarkoitin tota pokekeissiä. Omassa keississä ansaitsin sen tuomion, vaikka vain puolustin itseäni. Juoksemalla karkuun olisin säästänyt 9K.

Vieläko jokin hiertää?

Samaa mantraa bla bla blaaa. Keksi jo uutta. Mä en puolustele paskasakkia. Mä puolustan sitä asialliasta osaa mamuista, joita mustamaalataan sen paskan osan takia. Ja vika on silloin mussa kun se on mussa, mutta aina kaikki ei mene niin kuin elokuvissa, eli sun hämmästykseksi Suomen oikeuslaitos jakelee joskus tuomioita väärin perustein. Nyt tarkoitin tota pokekeissiä. Omassa keississä ansaitsin sen tuomion, vaikka vain puolustin itseäni. Juoksemalla karkuun olisin säästänyt 9K.

Vieläko jokin hiertää?

Sulla se tässä selvästi hiertää.

En ole koskaan luottanut Suomen oikeuslaitokseen ja tiedän itsekkin että sieltä on jaettu paskoja tuomioita, mutta minkäs teet. Mua on aina kiinnostanut lukea näitä oikeuden tuomioita ja siks mä olisin halunnut tän pokekeissinkin selvittää, ei mua sinänsä kiinnostaa minkä värinen se tekijä on ollut vaan yleisesti ottaen tapahtuma on kiinnostava. Olenko minä jossain vaiheessa täällä tuominnut kaikki mamut? En ole. Tiedän että on kunnollisiakin mamuja ja tämä vähemmistä heistä pilaa kaikkien maineen.

Sitä kutsutaan sossuksi. Sun ihonvärillä ei ole väliä. Jos sun vuokra on 650 € ja asumistukea saat kelalta vaikka 300 €, niin sossu maksaa loput 350 €.

Maahanmuuttovirasto = Sossu?

Paitsi jos oot mamu ni saat kaikki tuet kaksinkertasina + muita avustuksia sossulta/kelalta. Ne voi vielä kolminkertastaa ku haetaan just kolme kelakorttia eri nimillä, mut samalla paskanvärisellä naamalla. Suomessa on kyllä kannattavampaa olla naapuri ku pienituloinen siivooja. naapuri saa rahaa siitä enempi ku siivooja et se notkuu kavereittensa kanssa steissillä ja kiitokseks ryöstää ja raiskaa.

Paitsi jos oot mamu ni saat kaikki tuet kaksinkertasina + muita avustuksia sossulta/kelalta. Ne voi vielä kolminkertastaa ku haetaan just kolme kelakorttia eri nimillä, mut samalla paskanvärisellä naamalla. Suomessa on kyllä kannattavampaa olla naapuri ku pienituloinen siivooja. naapuri saa rahaa siitä enempi ku siivooja et se notkuu kavereittensa kanssa steissillä ja kiitokseks ryöstää ja raiskaa.

Yritä vaikka viikonloppuna saada jostain pillua. Se helpottaa tommoseen lievään ahdistukseen..

Yritä vaikka viikonloppuna saada jostain pillua. Se helpottaa tommoseen lievään ahdistukseen..

Saa sitä jo muutenki enempi ku vessanpytty. :)

Sua vaan vituttaa ku täällä ollaan oikeassa tässä maahanmuuttoasiassa ja sä väärässä. Edes mustalaiset ei tienaa niin hyvin ku mamut, ne sentään joutuu viel myymää rolexeja, somaliperhe menee kännykkäkauppaan ja ostaa parit iPadit, ellei se perheen 17 vuotias nuori ole jo kunnostautunut ja hakenut ne Tikkurilan asemalta joltain teinitytöltä.

Lähetääks joskus Tikusti kaljalle stadiin? Asun täs aika hoodeilla ni vois törmäillä? Vaikka aseman Pullmaniin. En oo niin kusipää ku kirjotukset antaa ymmärtää, ei mul ole edes pilottitakkiakaan.

Ei vaan se paikka josta sulle ei kerrottu opiskeluaikoina on nimeltään sossu. Samasta lähteestä se kioski ottaa rahansa kuin maahanmuuttoviranomaisetkin ellet sattunut tietämään.

:face: Vaikka samoja valtion rahoja siinä tuhlataankin, niin on siinä nyt pieni ero maksaako vuokran sosiaalitoimisto vai maahanmuuttovirasto.

:face: Vaikka samoja valtion rahoja siinä tuhlataankin, niin on siinä nyt pieni ero maksaako vuokran sosiaalitoimisto vai maahanmuuttovirasto.

Mikä ero?

- - - Updated - - -

Saa sitä jo muutenki enempi ku vessanpytty. :)

Sua vaan vituttaa ku täällä ollaan oikeassa tässä maahanmuuttoasiassa ja sä väärässä. Edes mustalaiset ei tienaa niin hyvin ku mamut, ne sentään joutuu viel myymää rolexeja, somaliperhe menee kännykkäkauppaan ja ostaa parit iPadit, ellei se perheen 17 vuotias nuori ole jo kunnostautunut ja hakenut ne Tikkurilan asemalta joltain teinitytöltä.

Lähetääks joskus Tikusti kaljalle stadiin? Asun täs aika hoodeilla ni vois törmäillä? Vaikka aseman Pullmaniin. En oo niin kusipää ku kirjotukset antaa ymmärtää, ei mul ole edes pilottitakkiakaan.

En mä sua kusipäänä pidä. Pikkasen yksinkertaisena vaan.

Sossu ei todellakaan maksa kantaväestoon kuuluvalle opiskelijalle kämppää. Kelasta saa opintotukea ja kämästä asumislisää. Sossusta käskevät ottamaan lainaa tai menemään töihin.

on nää ählämit kyllä helvetin fiksuja ainaki..

https://www.facebook.com/photo.php?...51161029439597.462775.628384596&type=1&ref=nf

ja näin http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/119...nyt+kaikki+varkaan+ottamat+kuvat+netissa.html

Steissiltä siis pöllitty, eli ei sekään ihan viatonta hengaamista siellä ole, vitun loiset.

Tähän liittyen: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013011516555053_uu.shtml

- Miehen kertomuksen mukaan hän oli ostanut puhelimen kadulta joltakin tuntemattomalta henkilöltä, kertoo Helsingin poliisin rikoskomisario Ilkka Juola. Juolan mukaan puhelin on nyt palautettu takaisin omistajalleen. Poliisi antoi miehelle sakot kätkemisrikoksesta.

Vaikka mies sai Facebookissa jaetun kuvan perusteella otsaansa varkaan leiman, ei hän ole poliisin mukaan esittänyt mitään vaatimuksia asian suhteen.

:face: Raukkaparka sai varkaan leiman.

Mikä ero?

No esimerkiksi toimeentulotuesta annetun lain 4 §:n mukaan tämän lain mukaisia tehtäviä hoitaa kunnassa sosiaalihuoltolain (710/1982) 6 §:ssä tarkoitettu kunnan määräämä monijäseninen toimielin (toimielin). Eli käsittääkseni maahanmuuttovirasto ei anna toimeentulotukea.

Ei maahanmuuttovirasto tietääkseni myöskään myönnä yleistä asumistukea tai opintorahan asumislisää.

Eli jos maahanmuuttovirasto myöntää jotain tukia niin olisin melko varma, että kyseiset tuet ovat kantaväestön saavuttamattomissa.

Voin toki olla väärässä, joten oikaise ihmeessä käsitystäni.

Kelasta saa opintotukea ja kämästä asumislisää. Sossusta käskevät ottamaan lainaa tai menemään töihin.

Tämä pitää kutinsa, opintotuki ja opintolaina yhdessä tekevät sen verran ettei ole oikeutettu enää siihen päälle tohon sosiaaliperusteiseen tukimuotoon.
Opiskelijat hakee kesäloman ajaksi sosiaaliperusteista tukea, ja silloinkin tuo laina mahdollisuus lasketaan tuloksi käytti sitä tai ei.

Itse en aikanaan ottanut euroakaan mitään lainaa ja sain kesäksi jonkun pari hassua satasta jos sitäkään per kk sossusta. Onneks oli pimee duuni niin pysty elään jotenkin ja sai laskut maksettua.

No esimerkiksi toimeentulotuesta annetun lain 4 §:n mukaan tämän lain mukaisia tehtäviä hoitaa kunnassa sosiaalihuoltolain (710/1982) 6 §:ssä tarkoitettu kunnan määräämä monijäseninen toimielin (toimielin). Eli käsittääkseni maahanmuuttovirasto ei anna toimeentulotukea.

Ei maahanmuuttovirasto tietääkseni myöskään myönnä yleistä asumistukea tai opintorahan asumislisää.

Eli jos maahanmuuttovirasto myöntää jotain tukia niin olisin melko varma, että kyseiset tuet ovat kantaväestön saavuttamattomissa.

Voin toki olla väärässä, joten oikaise ihmeessä käsitystäni.

Eli rahaa asumiseen saa niin kantaväestön edustaja kuin maahanmuuttajakin.

Minulla on ollut paljon sossun asiakkaita vuokralla, kukaan valkoihoinen ei ole koskaan saanut kuin yhden kuukauden takuuvuokran, olen selvittänyt tämän asian ison sossupampun kanssa ku vaadin korvauksia hajotetusta asunnosta ja vastasi että Suomessa ei voi saada kuin yhden kuukauden takuuvuokran. Näköjään eri värisille eri lait ja käytännöt.

Eli rahaa asumiseen saa niin kantaväestön edustaja kuin maahanmuuttajakin.

Kantaväestöön kuuluva opiskelija ei tuollaisia tukia saa. Ja tuossa ilmoituksessa juurikin luki, että opiskelija hakee kämppää, jonka kaikki viulut Maahanmuuttovirasto kustantaa.

Kantaväestöön kuuluva opiskelija ei tuollaisia tukia saa. Ja tuossa ilmoituksessa juurikin luki, että opiskelija hakee kämppää, jonka kaikki viulut Maahanmuuttovirasto kustantaa.

Kyllä täällä hki:ssä esim. Malmin sossutoimisto on maksellut opiskelijoille puuttuvan osan vuokrasta. Eli sen mikä jää asumistuen jälkeen maksettavaksi.

Itseasiassa se oli minä itse joka sanoi, että mielummin jään paikalle puolustamaan itseäni kuin pötkin karkuun.. mutta muuten joo, hauska lukea kuinka porukka jakaa täällä tuomioita vailla mitään hajua tapahtumista.

En mä sua tarkoittanut, vaan sitä, että tää foorumi on väärällään jengiä, jonka mielestä on oikein "kouluttaa" häiriköiviä ihmisiä ja tilanteesta poistuminen ei ikinä ole vaihtoehto. Sit sama jengi tässä ketjussa analysoi neekereiden kuumaverisyyttä.

Kyllä täällä hki:ssä esim. Malmin sossutoimisto on maksellut opiskelijoille puuttuvan osan vuokrasta. Eli sen mikä jää asumistuen jälkeen maksettavaksi.

Ei kyllä ainakaan silloin saanut, kun minä opiskelin. Eli lasken tämän kuulopuheeksi. Tuosta maahanmuuttajan saamasta positiivisesta syrjimistuesta taas on ihan mustaa valkoisella tuo ilmoitus.

En mä sua tarkoittanut, vaan sitä, että tää foorumi on väärällään jengiä, jonka mielestä on oikein "kouluttaa" häiriköiviä ihmisiä ja tilanteesta poistuminen ei ikinä ole vaihtoehto. Sit sama jengi tässä ketjussa analysoi neekereiden kuumaverisyyttä.

Ketkäs nimimerkit tällaista on huudellu?

Back
Ylös Bottom