Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

En muista kerroinko täällä jo siitä keissistä jonka koimme eräänä kesäisenä työpäivänä sisäministeriön työmaalla tupakkatauolla.

Siinä istui katukivetyksen laidalla toistakymmentä Niemen muuttomiestä ja minä.. siihen tulee aika leveän näköisesti purjehtien joku somppu joka alkaa uhoamaan vetävänsä meitä kaikkia turpaan ja samassa alkaa esittelemään jotain ninjailujaan.

Me nauretaan sille ja todetaan että hieno esitys, nyt voit jatkaa matkaasi ennenkuin joku tästä nousee ja tömäyttää vintin pimeeksi.. siitä se sit uhoten lähti ja sit huomattii et sen lompakko oli pudonnut niitä karate potkuja tehdessä.

MITÄ LÖYTYY SISÄLTÄ??????? jännitys tiivistyy!!!! KOLME VITUN KELA KORTTIA, SAMALLA VITUN RUMALLA KUVALLA MUT ERI NIMET/SOTUT KAIKISSA!!!!

Todettii siinä sitten että hyvähän se on jos katoaa aina välis suomesta johonki ja tulee takas ilman passia ja saa aina uuden henkilöllisyyden.. sit vaan nostamaan kolmet tuet ja ostelemaan fubua ja muuta yo yo naapuri rättiä ja bling blingiä.

Sanoo mies, joka ylpeilee netissä sillä että sai lyötyä suomalaiselta känniapinalta legot sisään.

Ylpeilen? Kukaan ylpeile.. Kerroin esimerkin kun puhe oli kovista vahingonkorvauksista. Ja kuka sanoi, että vastapuoli oli kännissä? Mistä sä tiedät mitään mistään?

kebu90, H.Mirandos, Höyhenenkevyt, SirMax ja lakipiste edustaa juuri sitä PerSujen stereotypiaa. Oikeita irvikuvia. Valitettavasti siinä kärsii asiallisten PerSujen sanoma, kun porukka laukoo tommosia juttuja..

Sinä taas edustat muslimin stereotypiaa. Puolustelet uskonveljiäsi viimeiseen asti, tekivät he mitä tahansa. Koskaan et voi myöntää että musukin voi olla väärässä (Huom. KONKREETTISESTI esim. joku gängbang tai kunniamurha mitä saa uutisista lukea jatkuvalla syötöllä). Yleisesti kyllä myönnät. Tämän lisäksi haukut Suomalaisia rasisteiksi ym. (Kuka sun käskee olla täällä?) Et edes suostu kommentoimaan mitään apinointia mitä mamut harrastaa. Mutta auta armias jos joku kertoo omista kokemuksistaan, niin heti alat haukkumaan, kun lähteitä ei löydy. Meininki on jo aika lähellä tätä: http://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY Joko olet helvetin sokea ja sinisilmäinen veljiäsi kohtaan, tai yhdessä muiden musujen kanssa yrität saada suomea ja eurooppaa muslimivyöhykkeiksi.

Mulla ei yleensä täällä ole lähteitä juttuihin, koska omista havainnoista pääasiassa raportoin. Sun mielestä niitä ei voi todellisuudessa tapahtua, vaan olen rasisti myös asioissa, joissa olen syytön. Sentään olen poistanut tunteenpalon jutuista, vaikka kuinka vituttais.

Ps. Vitut saat lähteitä näistä väitteistä.

Ylpeilen? Kukaan ylpeile.. Kerroin esimerkin kun puhe oli kovista vahingonkorvauksista. Ja kuka sanoi, että vastapuoli oli kännissä? Mistä sä tiedät mitään mistään?

Voit varmaan tämän tapauksen päivämäärän kertoa niin tilaan tästä ne oikeusasiakirjat. Muistatko sen toisen tapauksen päivämäärän jo?

Hyvä ku ylellä taas kattoo ohjelmaa musliminaisista, jotka pitää ihan normaalina, että miehet kontroiloi perhettä ja kattoo naisia. Onko diskusti ok?

Hieno uskonto kaikkiaan :)

Voit varmaan tämän tapauksen päivämäärän kertoa niin tilaan tästä ne oikeusasiakirjat. Muistatko sen toisen tapauksen päivämäärän jo?

En tunne sua. En tiedä sun nimeä. Joten en myöskään näe tarpeelliseksi kertoa kuka täällä nimimerkin takana oikeesti kirjoittelee.. Niin vakavaa tää homma ei sentään ole.

En tunne sua. En tiedä sun nimeä. Joten en myöskään näe tarpeelliseksi kertoa kuka täällä nimimerkin takana oikeesti kirjoittelee.. Niin vakavaa tää homma ei sentään ole.

Aika selväksi käynyt, että kun asiakirjat näkis ite niin huomais ketkä olis oikeesti syyllisiä...

Syyllisiä? Mitä ihme vauhkoamista.. eihän siellä oikeudessakaan mitään kristallipalloa ole. Ihan vitun monesti mennään "todistajalausuntojen" varassa, ja kun todistajia ei varsinaiselle mäiskeelle ole niin sitten mutuillaan ja arvotaan kuka maksaa ja mitä ja kenelle. On näitäkin nähty että jonku tuntemattoman kimppuun käy viisi tyyppiä ja saavat turpaansa ja käräjillä tämä uhri tuomitaan kun kaikki viisi todistavat että hullu kävi kimppuun.

A-studio Hollannissa: Suvaitsevaisuuden ihmemaa vai rasismin pesä? http://areena.yle.fi/tv/1765897

Kannattaa katto kyseinen pätkä. Joissakin paikoissa maahanmuuttajien takia yleinen turvattomuus selvästi noussut. Rikkaat muuttavat kauas mumujen luota, ei mikään yllätys. Vanhemmat vievät lapsensa mielummin ''valkoisten'' kouluun kuin ''mustien'' kouluun, että oppivast paremmin. Marokkolaiset ja turkkilaiset ei intekroidu mikä ei ole mikään ihme. Eivät opi kieltä ja tekevät rikoksia. Kiinasta ja indonesiasta tulleet ovat videon mukaan intekroituneet hyvin, niinkuin yleensäkin porukka aasiasta.

- - - Updated - - -

Hyvä ku ylellä taas kattoo ohjelmaa musliminaisista, jotka pitää ihan normaalina, että miehet kontroiloi perhettä ja kattoo naisia. Onko diskusti ok?

Hieno uskonto kaikkiaan :)

Kattoo--> siis hakkaa naisia

Aika selväksi käynyt, että kun asiakirjat näkis ite niin huomais ketkä olis oikeesti syyllisiä...

Syyllisiä? Mitä ihme vauhkoamista.. eihän siellä oikeudessakaan mitään kristallipalloa ole. Ihan vitun monesti mennään "todistajalausuntojen" varassa, ja kun todistajia ei varsinaiselle mäiskeelle ole niin sitten mutuillaan ja arvotaan kuka maksaa ja mitä ja kenelle. On näitäkin nähty että jonku tuntemattoman kimppuun käy viisi tyyppiä ja saavat turpaansa ja käräjillä tämä uhri tuomitaan kun kaikki viisi todistavat että hullu kävi kimppuun.

Jep. Nyt alkaa vähän lipeen nää jutut jos syytellään toisia vaan sen takia, että ei halua jakaa netissä itsestään tietoja. Mitä jos jätettäisiin jatkossa nää varmat tiedot toisten kirjoittajien elämästä mustalaisennustajille ja keskityttäis maahanmuuttoon.

Lisähuomiona vielä Disgustin tapauksesta, että kovin koomista omasta mielestä meuhkata täällä siitä tapauksesta, kun tänne kirjoittelee jengiä, jonka mielestä MIEHEN pitää kouluttaa kaikkia urpoja jos sattuu kohdalle. Muuten on mikki hiiri ja vässykkä.

Itseasiassa se oli minä itse joka sanoi, että mielummin jään paikalle puolustamaan itseäni kuin pötkin karkuun.. mutta muuten joo, hauska lukea kuinka porukka jakaa täällä tuomioita vailla mitään hajua tapahtumista.

Mitä tukia nämä nyt on? Miksi kukaan ei kertonut minulla opiskeluaikoina että opintojen ajaksi olisi mahdollista saada täysi tuki asuntoon? Ai niin, en olisi varmaan täyttänyt vaatimuksia.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.tori.fi/uusimaa/Maahanmuuttaja_etsii_epatoivoisesti_kotia_5269200.htm
Maahanmuuttaja etsii epätoivoisesti kotia
...
Minulla on hyvä tilanne koska maahanmuuttovirasto lupautunut auttamaan 100% vuokran 650 euroon asti + vesi, sähkö ja vakuutukset.

Saan maahanmuuttovirastosta 2 kk takuun Minua avustaa tarvittaessa yksi henkilö näissä Suomen vuokraamisen sopimuskiemuroissa:)

...
Tarjoa millaista vaan, toki hyvät kulkuyhteydet kouluun Helsinki keskustaan on plussaa.

--------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.tori.fi/uusimaa/Kieltenopiskelija_etsii_asuntoa_1_tai_2_huonetta_5269257.htm?ca=18&w=118
Kieltenopiskelija etsii asuntoa 1 tai 2 huonetta

Olen opiskelija ja saat täyden tuen 650e vuokraan asti. Opiskelen vielä kolmisen vuotta ja sitten taas lisää:)
Haluan siis pitkäaikaisen asunnon mikäli mahdollista

Eli jos mä kerron mun nimen, niin sä kerrot omasi?

Siitä sun kaverin 15 000e keissistä kuitenkin sanoit kertovasi päivämäärän, odottelen sitä edelleen. Tiedän että se tapahtui 2010, mutta sillä tiedolla on vähän huonoa lähteä tilailemaan mitään asiakirjoja.

Eli jos mä kerron mun nimen, niin sä kerrot omasi?

Siitä sun kaverin 15 000e keissistä kuitenkin sanoit kertovasi päivämäärän, odottelen sitä edelleen. Tiedän että se tapahtui 2010, mutta sillä tiedolla on vähän huonoa lähteä tilailemaan mitään asiakirjoja.

Tolla sun äänensävyllä joka sulla on ollu, mua ei vittuakaan kiinnosta kuka sä olet. Voisin sulle henk.koht vaikka postittaa asiakirjat, mutta et voi mennä takuuseen ettet postaa niitä tänne jolloin identiteettini paljastuisi. Tuossa 15K keississä itse olin todistajana, joten sama pätee siinä. Unohdetaan siis tämä ja mennään eteenpäin.. voit jatkaa vaikka sillä kuinka puhun paskaa ja mitään näistä ei tapahtunut koska mulla ei ole heittää sulle päivämääriä, joiden avulla voit kaivaa asiakirjat, postata tänne ja samalla paljastaa oikea nimeni.

- - - Updated - - -

Mitä tukia nämä nyt on? Miksi kukaan ei kertonut minulla opiskeluaikoina että opintojen ajaksi olisi mahdollista saada täysi tuki asuntoon? Ai niin, en olisi varmaan täyttänyt vaatimuksia.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.tori.fi/uusimaa/Maahanmuuttaja_etsii_epatoivoisesti_kotia_5269200.htm
Maahanmuuttaja etsii epätoivoisesti kotia
...
Minulla on hyvä tilanne koska maahanmuuttovirasto lupautunut auttamaan 100% vuokran 650 euroon asti + vesi, sähkö ja vakuutukset.

Saan maahanmuuttovirastosta 2 kk takuun Minua avustaa tarvittaessa yksi henkilö näissä Suomen vuokraamisen sopimuskiemuroissa:)

...
Tarjoa millaista vaan, toki hyvät kulkuyhteydet kouluun Helsinki keskustaan on plussaa.

--------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.tori.fi/uusimaa/Kieltenopiskelija_etsii_asuntoa_1_tai_2_huonetta_5269257.htm?ca=18&w=118
Kieltenopiskelija etsii asuntoa 1 tai 2 huonetta

Olen opiskelija ja saat täyden tuen 650e vuokraan asti. Opiskelen vielä kolmisen vuotta ja sitten taas lisää:)
Haluan siis pitkäaikaisen asunnon mikäli mahdollista

Sitä kutsutaan sossuksi. Sun ihonvärillä ei ole väliä. Jos sun vuokra on 650 € ja asumistukea saat kelalta vaikka 300 €, niin sossu maksaa loput 350 €.

Tolla sun äänensävyllä joka sulla on ollu, mua ei vittuakaan kiinnosta kuka sä olet. Voisin sulle henk.koht vaikka postittaa asiakirjat, mutta et voi mennä takuuseen ettet postaa niitä tänne jolloin identiteettini paljastuisi. Tuossa 15K keississä itse olin todistajana, joten sama pätee siinä. Unohdetaan siis tämä ja mennään eteenpäin.. voit jatkaa vaikka sillä kuinka puhun paskaa ja mitään näistä ei tapahtunut koska mulla ei ole heittää sulle päivämääriä, joiden avulla voit kaivaa asiakirjat, postata tänne ja samalla paljastaa oikea nimeni.
Miten mä arvasin heti, ku tää juttu tuli vireille, että miten se päättyy :lol2:

Hehe niimpä niin. Et säkään mua henkilönä kiinnosta, vaan eniten mua kiinnostaa toi sun mainitsema portsarin pahoinpitely keissi, koska se kuullostaa niin uskomattomalta. Voin tottakai koittaa kaivella niitä oikeuden asiakirjoja myös ilman sun apua.

Sulla on täällä hassu tapa jatkuvasti puolustaa mamuja vaikka ihmiset kuinka kertoisivat asiallisesti negatiivisia kokemuksi, niin sä et suostu ymmärtämään mitään, vaan joko ohitat kommentin täysin tai keksit siihen jonkun typerän selityksen.

Mamujen kanssa työnpuolesta suhteellisen paljon joutunut asioimaan ja sä kyllä sovit sun kirjoitusten perusteella erittäin hyvin siihen massaan, jota joutuu tuolla töissä paimentamaan. Koskaan se vika ei ole sussa, tai sun kaverissa, vaan aina siinä vastapuolessa.

Miten mä arvasin heti, ku tää juttu tuli vireille, että miten se päättyy :lol2:

Siksi koska kukaan ei ole niin urpo, että alkaa ehdoin tahdoin kertomaan omaa nimeään henkilötunnusta myöden keskustelufoormeilla varsinkaan kun keskustellaan tämmösestä aiheesta ja näillä äänensävyillä.

Kysymys Diskustille:

Katsopa tämä ohjelma, alkaa kohdasta 18:32

http://areena.yle.fi/tv/1765897

Onko mielestäsi Suomi rasistisempi maa kuin Hollanti? Syökö palestiinalaislähtöinen arabi Umaya Abu -Hannah nyt ns. paskaa muuttaessaan Hollantiin? Eräs musta mies kertoo muuttavansa pois Hollannista, koska ei jaksa keskim. kolmesti päivässä kuulla "naapuri" -haukkumasanaa,

Mitä ajatuksia ohjelma herättää sinussa? Miksi marokkolaisnuoriso tulee tässäkin esille kun puhutaan rikollisuudesta ja esim. kiinalaiset saavat hyvän arvosanan?

Back
Ylös Bottom