Ja mitä rasismi sitten tarkoittaa? Itse olen kai rasisti kun pidän maahanmuuttajia esim. keskimääräistä lahjakkaimpina yksilöinä urheiluun. Itseasiassa kamppailulajeihin on Tanskassa, Norjassa ja Ruotsissa nykyään koostunut jengi nykyään enemmän maahanmuuttotaustaisista kun kantaväestöstä. En tiedä onko yheiskuntapoliittisesti hyvä juttu, mutta itse valmennan mielummin maahanmuuttajia monistakin syistä.
Itse koen rasistiseksi porukaksi ne 90-luvun nahkapäät jotka Helsingissä pyöri. Niin ne ajat on muuttunut. Mun mielestä Halla-ahoa, joka argumentoi aatteensa hyvin, on turha verrata näihin vitun mölyapinoin. En nimimerkkiä muista, mutta kuka skinimeininkiä täällä fanatisoi? On esimerkkejä meinaan paljon, minkälaista paskasakkia nekin ovat.
Itse koen rasistiseksi porukaksi ne 90-luvun nahkapäät jotka Helsingissä pyöri. Niin ne ajat on muuttunut. Mun mielestä Halla-ahoa, joka argumentoi aatteensa hyvin, on turha verrata näihin vitun mölyapinoin. En nimimerkkiä muista, mutta kuka skinimeininkiä täällä fanatisoi? On esimerkkejä meinaan paljon, minkälaista paskasakkia nekin ovat.