Oi tätä syväluotaavaa faktaa..
Sanoo herra "tosi vaikeasti selitettävä piilorasismi" :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä tässä enää tarvii perustella? "moi mä oon mulkku.. se on sun ongelma. ei oo pakko tulla, ei kukaan sua pakota" :jahas:
I am happily living in the UK with good job and salary I never dreamt of when I was in Finland. Looking back, I feel bitter about the racism I suffered in Finland. But happily, I have moved on. Finland is such a beautiful country, minus the people. I hope change come soon to this land, because diversity is good for any nation.
Toki sitten maahanmuuttajaryhmien välillä on rasismia. Kurdien ja Somalien välit ainakin ovat todella kireät mitä olen tuota nuorisoa vierestä katsonut. Vietnamilaiset ovat muita parempia maahanmuuttajia omasta mielestään. And list goes on.
Mitä on piilorasismi? Miten se eroaa siitä perinteisestä rasismista että vihataan jotakin kansalaisuuden/ihonvärin takia?
Meinaatko että maahanmuuttajien välillä se rasismi ei ole sellaista piilorasismia vaan ihan avointa?
Mitä on piilorasismi? Miten se eroaa siitä perinteisestä rasismista että vihataan jotakin kansalaisuuden/ihonvärin takia?
Mä voisin kirjoittaa Vakoisen miehen taakan uusiks ja kertoa kaikille maailman valkoisille heteromiehille että valkoisen miehen pitää jalostaa rotuaan mustan Afrikkalaisen naisen kanssa.
Onko Suomalaiset pahempia rasisteja kuin esim. Ruotsalaiset? En tiedä. Kai se riippuu ihan omasta asenteestaan kantaväestöön. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Ehkä sosiaaliset Afrikkalaiset tulkitsevat Suomalaisten jurouden rasismiksi, en silti näe itse siinä mitään rasistista.
http://www.hs.fi/kulttuuri/Joulun+p...5175c41ba603c98f991f81cff6cdf040&ref=fb-shareJoulun perinteisestä Disney-piirretystä esitetään sensuroitu versio Ruotsissa
Perinteisesti jouluaattona Ruotsin tv:ssä esitetystä "Aku Ankka ja hänen ystävänsä toivottavat hyvää joulua" -piirroselokuvasta näytetään tänä vuonna sensuroitu versio, kertoo Ruotsin yleisradioyhtiö SVT.
Poistettuihin pätkiin kuuluu muun muassa kohta, jossa esiintyy stereotyyppisen näköinen tummaihoinen nukke.
Joulupukin pajalle sijoitetussa piirretyssä on myös toinen nykykatsojan silmin rasistiseksi luokiteltava kohtaus, jossa vihreäasuinen juutalaisnukke esittää kasakkatanssia.
Kohta joku tulee inisemään että miten voimme tietää, kun uutisessa ei mainittu henkilöiden kansalaisuutta.
Tuskin Suomalaisia.
Kohta joku tulee inisemään että miten voimme tietää, kun uutisessa ei mainittu henkilöiden kansalaisuutta. Kunnes totuus mahdollisesti selviää jotain toista kautta myöhemmin ja jälleen kerran osui arvaus oikeaan. On nämä niin nähty.