Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Tuskin Suomalaisia.

Kohta joku tulee inisemään että miten voimme tietää, kun uutisessa ei mainittu henkilöiden kansalaisuutta. Kunnes totuus mahdollisesti selviää jotain toista kautta myöhemmin ja jälleen kerran osui arvaus oikeaan. On nämä niin nähty.

Kyllä se diskusti tulee kohta selittämään, että ei voi olla maahanmuuttajia. Sentään kunniakansalaisia!

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288524479677.html?pos=ok-nln

Ulkomaalaiset vangit tyytyväisiä suomen vankilaolosuhteisiin? "On kuin Hilton hotelli"

Mitä vittua sanon minä.

Vanki Hämeen Sanomissa: "Vankila on kuin Hilton-hotelli"
Näkymä Hämeenlinnan vankilan pihalle.
Näkymä Hämeenlinnan vankilan pihalle.
Mikko Stig
Julkaistu: 15.12.2012 12:34

Suomessa on nyt 20 kertaa enemmän ulkomaalaisia vankeja kuin 20 vuotta sitten, kertoo Hämeen Sanomat.
Suomessa on noin 3800 vankia, joista noin 500 on ulkomaalaisia. Eniten ulkomaalaisia vankeja on Virosta, Venäjältä, Romaniasta, Liettuasta ja Ruotsista.

Hollantilainen Nina Farah, 29, ja kreikkalainen Emmanouela Messinezi, 22, ovat tyytyväisiä oloihinsa Hämeenlinnan vankilassa.

- Luulin, että olot olisivat kuin amerikkalaisissa vankiloissa ja täällä olisi väkivaltaa. Tämähän on kuin Hilton-hotelli verrattuna esimerkiksi afrikkalaisiin vankiloihin, somalialaistaustainen Farah sanoo Hämeen Sanomissa.

Farah perustelee näkemystään sillä, että Suomessa rikollisellakin on ihmisarvo: kidutusta ei suvaita, ja vartijat ovat ystävällisiä. Farah saa uskontonsa mukaista ruokaa. Hän kuuluu vankilan siivousryhmään ja käy zumba-tunneilla.

Vankilanjohtaja Samuli Laulumaa kertoo Hämeen Sanomissa, että kansainvälisyyden kasvu vankiloissa heijastelee sitä, mitä yhteiskunta tulee olemaan muutaman vuoden kuluttua. Laulumaa kiinnittäisi enemmän huomiota siihen, mitä ulkomaalaisille vangeille tapahtuu, kun he vapautuvat.

Tiedän tosiaan vain yhden ns. "kunnollisen" mannen ja aika paljon vuosien varrella on tullut nähtyä noita. Kyseessä on eräs poliisina toimiva ex-nyrkkeilijä joka on amatöörikehissä itse Asikaisen päihittänyt.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288524076114.html Jaha tämmöistäkin vielä.

- - - Updated - - -

Toimiiko Suomessa vielä ulkomaalaisten rikollisjengejä? Käsitääkseni Ruotsissa noita maahanmuuttajajengejä on useampi, samoin Tanskassa.

Mites, tossa toisen uutisen kommenteissa oli että nykylainsäädännön puitteissa voidaan vanki laittaa kärsimään tuomiotaan kotimaahansa? Pakkohan tossa jotain porsaanreikiä olla kun ei niin kuitenkaan tehdä.

Mä en muuten tiedä tuosta onko Venäläiset jotain uber rasisteja kuten aina väitetään. Silloin kun ite olen sielä pyörinyt niin onhan siellä Armenialaisia, Georgialaisia ja Kazakstanilaisia vähemmistöjä jotka ihan hyvin näytti tulevan toimeen Venäläisten kanssa. Tsetseenien kanssa erään Venäläisen kaverin mukaan on siellä ollut sitten ongelmia.

Mä en muuten tiedä tuosta onko Venäläiset jotain uber rasisteja kuten aina väitetään. Silloin kun ite olen sielä pyörinyt niin onhan siellä Armenialaisia, Georgialaisia ja Kazakstanilaisia vähemmistöjä jotka ihan hyvin näytti tulevan toimeen Venäläisten kanssa. Tsetseenien kanssa erään Venäläisen kaverin mukaan on siellä ollut sitten ongelmia.

Viittasin venäläisten tapaan hoidella merirosvo ongelmaa.

Huomasin, kunhan vain tartuin tuohon koska tuli Venäläisistä puhe. Venäläiset hoitivat kyllä tyylillä sen homman Somali merirosvojen kanssa (video löytynee netistä).

Kyllähän Venäjällä on huomattavasti kovempi riski saada nenilleen tummilla kuin Suomessa - toisaalta Venäjällä on kaikilla kovempi riski saada turpiinsa kuin Suomessa. YouTubesta voi kaivaa videoita venäläisistä skineistä, jos kiinnostaa mamujen tilanne Venäjällä.

Kyllähän Suomessakin venäläiset myllyttävät aika paljon muiden mamujen kanssa. Ei liene mikään uutinen, että venäläiset eivät yleisesti tykkää muslimeista ja mustista ihmisistä.

Verorahojen tuhlausta.

Valkoista viikonloppua!

http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/va...asistisen-hairinnan-kohteena---poliisi-tutkii

Eikö tuommonenki nyt oo ihan naurettavaa. Ei kuulu mamukeskusteluun mitenkään, mutta rasismijuttuihin kyllä.
Nimittäin monikultturistien "rasismiin". Osapuolten ihonväri tuskin liittyi erimielisyyksiin mitenkään, kulttuuri, uskonto ja muu historiallinen tausta huomattavasti todennäköisemmin.

Rasittavaa miten nykyään niputetaan kaikki syrjintä, vihamielisyys ja pienetkin erimielisyydet rasismiksi, kunhan osapuolet edes hieman eroavat toisistaan uskonnoltaan, kulttuuritaustaltaan tai seksuaaliselta orientaatioltaan. Rasismi on loppujen lopuksi melko kapea-alainen käsite, ja sitä tulisi kohdella sellaisena.

Kyllähän Venäjällä on huomattavasti kovempi riski saada nenilleen tummilla kuin Suomessa - toisaalta Venäjällä on kaikilla kovempi riski saada turpiinsa kuin Suomessa. YouTubesta voi kaivaa videoita venäläisistä skineistä, jos kiinnostaa mamujen tilanne Venäjällä.

Kyllähän Suomessakin venäläiset myllyttävät aika paljon muiden mamujen kanssa. Ei liene mikään uutinen, että venäläiset eivät yleisesti tykkää muslimeista ja mustista ihmisistä.

Totta, Suomalaiset kun tyytyvät katsomaan kun ulkomaalaiset hyppivät silmille Venäläiset toimivat. Suomen tilanteesta tiedän sen verran Venäläisten osalta, että he eivät yhtään peittele rasismia jos ovat siis rasisteja. Mutta kun joku sanoo ryssäksi niin.. Veli-Venäläiset hoitavat toisinaan asiat paremmin. Viva la Russia! (ja mustat naiset)

Mä tuohon Venäjän rasismiin en osaa vielä sanoa mitään, katselen lähteitä ja juttelen Venäläisten frendien kanssa asiasta. Oman käsityksen mukaan nuo skinitkin ovat katujengi kuten jenkeillä tuuppaa noita afroamerikkalaisten jengejä olemaan, hieman erillä päämäärällä. Joku voi tosin oikaista jos olen väärässä.

Back
Ylös Bottom