Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

?? Mikä tossa on nyt rasismia? Tällä menolla mennään perse edelle puuhun. Koska Disgust lienee maahanmuutaja (korjatkaa jos olen väärässä), näetkö tuossa rasismia? En näe itse. Itse vastustan rasismia ja vihaan juntteja ihmisiä, mutta pikku hiljaa homma menee jo yli.

Ja jotta totuus ei mustan naisen kauneudesta unohdu:
936full-serena-williams.jpg

Williams on sexy :haart:

Ja mitä rasismi sitten tarkoittaa? Itse olen kai rasisti kun pidän maahanmuuttajia esim. keskimääräistä lahjakkaimpina yksilöinä urheiluun. Itseasiassa kamppailulajeihin on Tanskassa, Norjassa ja Ruotsissa nykyään koostunut jengi nykyään enemmän maahanmuuttotaustaisista kun kantaväestöstä. En tiedä onko yheiskuntapoliittisesti hyvä juttu, mutta itse valmennan mielummin maahanmuuttajia monistakin syistä.

Itse koen rasistiseksi porukaksi ne 90-luvun nahkapäät jotka Helsingissä pyöri. Niin ne ajat on muuttunut. Mun mielestä Halla-ahoa, joka argumentoi aatteensa hyvin, on turha verrata näihin vitun mölyapinoin. En nimimerkkiä muista, mutta kuka skinimeininkiä täällä fanatisoi? On esimerkkejä meinaan paljon, minkälaista paskasakkia nekin ovat.

Toi kamppailulaji homma riippuu omasta mielestä ja kokemuksesta vähän lähtötilanteista, jos äiti pyyhkii perseen ja iskä ostaa mopon 15v lahjaksi ja auton 18v lahjaksi ja sitä rataa ni ei kehity henkisesti vahvaksi että pärjäisi siellä kehässä/häkissä/tatamilla, tietenkin poikkeuksia on mutta harvassa. Mitä kovemmat olot sitä kovempi pyrkimys on tietyillä yksilöillä pärjätä ja osa kohdistaa sen kamppailulajeihin. Sinulla on Latifi vähän kapea alainen maailmankuva sen suhteen että Pohjoismaissa kaikki olisi "Mikki Hiirejä", kyllä miehiäkin löytyy. Kyllä Suomessa tulee muuttumaan toi maahanmuutto poliitiikka siinä vaiheessa kun ollaan Kreikan tiellä ja IMF ja kumppanit sanelee meille että mitä pitää tehdä ja milloin ja miten.

Mustilla taitaa olla ainakin ihan genetiikan puolesta parempi kyky kehittää lihasmassaa, mutta kaikista mustista ei silti tule huippu-urheilijoita. On kieltämättä vähän kapeakatseista ajatella, että maahanmuuttaja on lähtökohtaisesti parempi jossain urheilussa kuin kantaväestöön kuuluva. Kyse taitaa ennemmin olla kasvuolosuhteista ja harjoittelijan asenteista kiinni tuo menestys.

Toki Suomesta vieläkin löytyy kovia jätkiä, harvassa ne nuorisossa ovat. Mutta esim. Briteissä, Tanskassa, Ruotsissa ja Hollannissa on parhaat kamppailijat nykypäivänä melkein kaikki maahanmuuttajia, tai ainakin toinen vanhempi on maahanmuuttaja.

Mustilla on valkoista kollegaa enemmän nopeita lihassoluja ja korkeat testosteroniarvot luonnostaan. Eli hyvä genetiikka urheiluun, keskimäärin parempi kuin valkoisella.

No sinänsä en ihmettele et edustaa mamut paljon kamppailulajeja noissa maissa, koska näkyyhän se jo niiden lähtömaista miten sotaisaa ja väkivaltaista rotua ovat. Siinä menee rotu hyvin yhteen harrastuksen kanssa. :)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012121516456342_uu.shtml Taas kebab ukot ollut vauhdissa, tossa kirjaston kulmilla oli puukon kanssa heilunut ja uhrit oli suomalaisia. Latifi ei taida tuntea ollenkaan tätä mustalaisnyrkkeilijää, otahan selvää miksi lens pihalle poliisista ja mikä on nykyään miehiään, en viitsi tässä ruveta kirjoittaa muuta ku tulee kunnianloukkaussyytteitä tai jotain muuta.

Opetti parille helvetin enkelile käytöstapoja, ei kai tuollaisesta saa potkuja, täytynee olla muutakin? Mitä siis puuhaa nykyään?

Ei ole poliisi enään.Tapahtumat lähti,kun mopopojat potkaisivat tuolin xxxxn muijan alta.Toisella pää paskana ja nilkka meni nurin.Toinen patapää sai vain korville ja koukkuja kylkeen.

Ensinnäkin ne oli mc saimaa apinoita jos muistan oikein. En viitsi nyt ruveta juoruilee päihteitten käytöstä, jokainen saa kysyä itse ku näkee.

Kuten sanoin, tiedän vain kaverin. Mulla on jäänyt asiallinen kuva sällistä aikoinaan, en tiedä noista muista hölmöilyistä sen enempää, joten en ota niihin kantaa.

Mitä mieltä SirMax on mustista naisista? Panisitko?

Mitä mieltä SirMax on mustista naisista? Panisitko?

Nämä parhaimman näköiset "mustat" naiset ovat hyvin harvoin puhdasverisiä afrikaanoja. Tuokin linkittämäsi kuvan nainen on selvästi osittain euripidi. Ihan kinkku toki on.

Afroamerikkalaisilla on suurimmalla osalla Eurooppalaisia juuria. Ovat puhdasverisiä Afrikkalaisia tummempia. Jamaikalaiset sitten vasta mustia onkin.

Se, mitä minä painottaisin olisi myös uskontoryhmän maahanmuuton tarkkailu siinä tapauksessa jos selkeasti ja todistetusti, syyllistymättä turhaan yleistämiseen, voitaisiin objektiivisesti katsoa ja todeta että kyseisessä uskontoryhmässä valitettavasti näinä aikoina näyttäisi esiintyvän negatiivisia ilmiöitä mitä saattaisi olla vaikea hillitä ja mitkä voisivat olla omiaan uhkaamaan kansalaisten yleistä turvallisuutta. Etenkin jos kyseisen uskontoryhmän retoriikka sattuisi painottumaan argumentaation sijaan erityisesti konfliktien eskalointiin ja sitä myötä länsimaisessa mielessä ei-aikuismaiseen, sivistymättömään käytökseen. Tämä saattaisi johtua puhtaasti näistä ajoista, tästä hetkestä, sillä eri kulttuureilla on toki siirtymä- ja kehitysvaiheita historiassaan. Mutta juuri nyt tällä hetkellä näkisin että tässä kohtaa maailmanhistoriaa saattaisi olla tällaista komplikaatiota ilmassa koskien uskon asioita. En nyt tarkoita mitään uskontoa spesifisti, vaan spekuloin että jos näin olisi, niin siinä tapauksessa. Todella hyvä esimerkki tässä tapauksessa on vaikkapa saatananpalvonta :) mutta jätettäköön esimerkit nyt siihen.

[venom];3968865 sanoi:
Riskien ottaminen nyt vain kuuluu maahanmuuttopolitiikkaan ;)

High risk, high reward vai miten se meni...

Rankkuri, emme voi pistää rajoja kiinni ja olla Pohjois-Korea!

Emme, meidän on pakko ottaa kaikki halukkaat elätettäväksi. Emme voi olla pohjois-korea mutta voimme olla ruotsi!

Back
Ylös Bottom