Offtopic:
Kovin vastus ikinä kadulla mulla on ollut juurikin tämmöinen laihaläski piripää. Mulla itellä on tuota menestystä kamppailurintamalla tullut, ja kadulla on tullut myös joskus räyhättyä aikanaan. Joten oletan että jotain perspektiiviä tähän asiaan on.
Olikse 2009 Provinssissa kun eräs Kv. tasollakin menestynyt nyrkkeilijä otti myös tämmöiseltä laihalta narkkarilta turpaan.
Pakko nyt jatkaa offtopicia. Tottakai piripäällä on suuri etu kännistä vastaan, kun vaikutukset on päinvastaiset noilla päihteillä, mutta toi on nyt on pelkkää legendaa, että piri antaisi jotain supervoimia. Mitä sitten vaikka keskittymiskyky olisi huipussaan ja kestävyys loputon? Ei se amfetamiini tekniikkaa paranna tai anna mitään voimia. Eli jos narkkari ei osaa lyödä tai painia, niin millä vitulla se muka voittaa kv-tason kamppailu-urheilijan?
On sitä itsekin tullut teininä samassa puistossa hengatessa katseltua narkkareiden tappeluita. Vaikka kaikki näkemäni lyönnit lyötäisiin putkeen kv-tason nyrkkeilijän naamaan, niin veikkaan, että pientä punotusta suurempaa damagea ei syntyisi.
Ja itse aiheeseen. Ihmetyttää, että liikkuvan poliisin lakkauttamista suunnitellaan, vaikka säästö ei liene edes 10% siitä, mitä maahanmuuttoon tai kehitysapuun satsataan vuosittain. Ilmeisesti pienen marginaalin turvallisuuden takaaminen on tärkeämpää kuin koko loppukansan. Ja tuo sana turvallisuus voitaisiin pistää lainausmerkkeihin, jos kerta kotimaahan voi kuitenkin mennä lomailemaan.
Mäkin vedän piriä oikee kunnol ni lyön ku Tyson, kestän ku Kenenisa Bekele ja penkkaan ku Riku Kiri!