Maahanmuutto

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tai sitten voi kiukutella ja soitattaa poliisit paikalle ja kostaa vielä jäljestäpäin kaikille asianosaisille jotka tekivät vain työtään.

No just joo, ei ole kenenkään työtä ottaa ilman aihetodisteita jonkun ihme profiloinnin perusteella porukkaa kiusattavakseen. Kaupan kassa ei ole mikään vitun tulli jono KOMPRENDE!?!?!?

Mun yks tuttu kävi vähän sekavissa oloissa kaupassa, ja vartijat oletti sen varastaneen jotain ja kävivät kiinni.. no ei se ollut varastanut mitään mutta sillä oli 3 kiloa piriä repussa ja se joutu istuun.
Voidaan spekuloida että kannattiko mennä kauppaan tollaiset repussa.. mutta voidaan myös spekuloida että aika moni ton tason rikollinen olisi mielummin pistänyt pari vartijaa kylmäksi kuin antanut niiden käydä iholle.

No just joo, ei ole kenenkään työtä ottaa ilman aihetodisteita jonkun ihme profiloinnin perusteella porukkaa kiusattavakseen. Kaupan kassa ei ole mikään vitun tulli jono KOMPRENDE!?!?!?

Ei mulle aivan komprende. Sun mielestä siis aina pitäs nähdä se teko, ennenkuin voidaan ottaa kaupan jonossa tai itse kaupassa kiinni? Eikös myymälävarkaan tarkoitus olekkin tehdä kaikki huomaamattomasti ja saada se tavara tungettua kassiin, reppuun,taskuun tai mihin vaan siten, että kanssaihmiset eivät sitä näe? Kyllä sen ihmisen saa ottaa kiinni jos on epäilystä siitä, että olisi anastanut kaupan omaisuutta taskualennuksella. Oma vika on sitten se, että jos siitä vetää herneen nenään ja alkaa esittämään sitä jo jonkun mainitsemaa dramaqueeniä. Ei pitäs olla ihan hirveen rankkaa näyttää ne taskut tai repun sisältö.

http://halla-aho.com/scripta/kirjallinen_kysymys_somalien_suojeluntarpeesta.html
Olen jättänyt 22.8. seuraavan kirjallisen kysymyksen:

Eduskunnan puhemiehelle

Ylen 20.8.2012 julkaiseman uutisen mukaan Suomessa asuvat somalit ovat alkaneet vierailla entisen kotimaansa pääkaupungissa Mogadishussa. Somaliliiton mukaan Mogadishussa on vieraillut jo satoja somaleja viime vuoden aikana. Harvat kuitenkaan suunnittelevat muuttoa takaisin Somaliaan.

Ulkoministeriön 26.6.2012 päivätyssä matkustustiedotteessa todetaan, että taistelut Mogadishussa ovat lakanneet. Tiedotteen mukaan Somalian turvallisuustilanne on sen sijaan huonontunut aiemmin suhteellisen vakaina pidetyillä Puntmaan ja Somalimaan alueilla sekä Somalian keski- ja eteläosissa. Somalian levottomuudet ovat siis siirtyneet itsenäiseksi julistautuneen Somalimaan ja alueelliseksi itsehallinnoksi julistautuneen Puntmaan alueille. Matkustustiedotteessa myös todetaan terrorismin uhan koskevan varsinkin länsimaalaisia.

Turvallisuustilanteen parannuttua Mogadishussa turkkilainen Turkish Airlines –lentoyhtiö on aloittanut kaupalliset lennot Helsingistä Istanbulin kautta Mogadishuun. Parikymmentä vuotta jatkuneen sisällissodan ja levottomuuksien jälkeen Suomen somalit itse näyttävät pitävän Somalian tilannetta riittävän rauhallisena maassa lomailuun. Kannattamattomana reittiä tuskin lennettäisiin nykyistä kahta kertaa viikossa.

Ulkomaalaislain (2004/301) 106 §:n mukaan pakolaisaseman voi saada Suomessa turvapaikan, pakolaisstatuksen tai perhesiteen perusteella tai henkilölle voidaan myöntää tietyin edellytyksin toissijainen suojeluasema. Ulkomaalaislain 107 §:ssä säädetään pakolaisaseman ja toissijaisen suojeluaseman lakkauttamisesta muun muassa seuraavasti:

Henkilön pakolaisasema lakkautetaan, mikäli tämä vapaaehtoisesti uudelleen turvautuu kansalaisuusvaltionsa suojeluun; vapaaehtoisesti asettuu asumaan maahan, josta pakeni ja jonka ulkopuolelle jäi vainon pelosta; tai ei ilmeisesti enää ole suojelun tarpeessa, koska olosuhteet, joiden vallitessa hänestä tuli pakolainen, ovat lakanneet olemasta.

Henkilön toissijainen suojeluasema lakkautetaan, mikäli toissijaisen suojeluaseman myöntämiseen johtaneet olosuhteet ovat lakanneet olemasta tai muuttuneet siinä määrin, ettei suojelua enää tarvita.

Koska osa pakolaisaseman tai toissijaisen suojeluaseman saaneista Suomen somaleista lomailee Somaliassa, heidän ei enää voida katsoa tarvitsevan Suomen tarjoamaa suojelua. Lisäksi turvapaikkapäätöstä Suomessa odottavien somalien tilanne on lähtömaan olosuhteiden osalta selvästi muuttunut. Turvapaikkahakemusten käsittelyajat Maahanmuuttovirastossa ovat pitkiä, normaalimenettelyssä keskimäärin noin vuoden mittaisia. Somalialaisten perhesideperusteisten oleskelulupahakemusten käsittely on kuitenkin ruuhkautunut siten, että parhaillaan ratkaisua odottavista hakemuksista vanhimmat on pantu vireille vuoden 2009 lopussa. Lähtömaan turvallisuustilanne on siis hakemuksen jättöhetkeen nähden muuttunut näissä tapauksissa huomattavasti.

Suomi on kansainvälisin sopimuksin sitoutunut tarjoamaan suojelua sitä tarvitseville. Kansalaisten on voitava luottaa siihen, että turvapaikkamenettelyä ei käytetä siirtolaisuuden ja ns. elintasopakolaisuuden väylänä.

Edellä olevan perusteella ja eduskunnan työjärjestyksen 27 §:ään viitaten esitän asianomaisen ministerin vastattavaksi seuraavan kysymyksen:

Katsooko hallitus, että lähtömaassaan vapaaehtoisesti ja ilman pakottavaa tarvetta matkustavat henkilöt ovat edelleen suojelun tarpeessa?

Helsingissä 22 päivänä elokuuta 2012
Jussi Halla-aho /ps

Mun yks tuttu kävi vähän sekavissa oloissa kaupassa, ja vartijat oletti sen varastaneen jotain ja kävivät kiinni.. no ei se ollut varastanut mitään mutta sillä oli 3 kiloa piriä repussa ja se joutu istuun.
Voidaan spekuloida että kannattiko mennä kauppaan tollaiset repussa.. mutta voidaan myös spekuloida että aika moni ton tason rikollinen olisi mielummin pistänyt pari vartijaa kylmäksi kuin antanut niiden käydä iholle.

Kun nyt spekuloimaan alettiin, niin voitaneen myös spekuloida jonkun piripään kykyä pistää pari vartijaa tuosta vaan kylmäksi :). Toki voihan sillä olla asekin.

Mulle ei oo sattunu koskaan mitään repunpenkomisepisodia varmaan siitä syystä että en repun kanssa kaupoissa kulje. Jos näin kuitenkin kävisi niin todennäköisesti en kuitenkaan ottaisi asiaa henkilökohtaisena kunnianloukkauksena vaikka nyt sattuisinkin kuulumaan johonkin etnisesti potentiaalisempaan keppostelijaryhmään.

Muutama viikko sitten iltasella pari yön-muumia kävi pyörähtämässä naapurissa olevan rakennustyömaan pihalla autolla. Kovin kiinnostuneina katselivat ympärilleen. Varmaan olivat töitä vailla, mutta kun ei työmaan johtajaa näkynyt niin liukenivat nopeasti?

Mä aina ihmettelen sitä et mitä ihmeen yli ihmisiä noista nisteistä tehdään. Jos joku 60 kilonen luuranko pistää kännissä pari vartijaa kylmäks, ni vartijat on kyl ihan vääräs ammatissa.

Iltalehden uutisoinnispa paistaa taas hyysäys läpi. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012082215983551_uu.shtml

Olisivat edes laittaneet linkin tuohon halla-ahon kirjoitukseen, mun mielestä hän perusteli asian hyvin ja tuon perusteella pakolaisstatusta tulisi todellakin arvioida uudestaan. Vittuako ne somput sossurahoilla sinne mogadishuun matkustaa, jos ne on sieltä alkujaan hirveessä hädässä maanpakoon lähteneet.

Mä aina ihmettelen sitä et mitä ihmeen yli ihmisiä noista nisteistä tehdään. Jos joku 60 kilonen luuranko pistää kännissä pari vartijaa kylmäks, ni vartijat on kyl ihan vääräs ammatissa.

Offtopic:

Kovin vastus ikinä kadulla mulla on ollut juurikin tämmöinen laihaläski piripää. Mulla itellä on tuota menestystä kamppailurintamalla tullut, ja kadulla on tullut myös joskus räyhättyä aikanaan. Joten oletan että jotain perspektiiviä tähän asiaan on.

Olikse 2009 Provinssissa kun eräs Kv. tasollakin menestynyt nyrkkeilijä otti myös tämmöiseltä laihalta narkkarilta turpaan.

Cry me a river. Jotkut uskaltaa tehdä asioiden eteen jotain. Jotkut ei. Joku nielee ylpeyden ja alistuu kun yli kävellään, jotkut pistää vastaan ja pitää kiinni kansalaisoikeuksistaan. Meitä on moneen lähtöön..

On muakin kerran teininä epäilty myymälävarkaudesta. Veivät kaupan takahuoneeseen ja pyysivät saada nähdä repun sisällön. Näytin heille repun ja taskuni, ja siinäpä se. Vartija pyysi anteeksi aiheetonta epäilyä, vaikka selvästi vähän vituttikin, kun mitään ei löytynyt. Mua taas vitutti sen 5min. jonka jälkeen unohdin jo koko jutun.

Et voi näitä asioita hoitaa monella tavalla joo.

Useita kertoja mua on pyydetty näyttämään repun sisältö, kun olen kaupasta pois kävellyt. Kai tässä nyt jo voidaan ruveta puhumaan rasisimista, kuitenkin ihan ulkomaalaisena täällä Australiassa pyörin. Tiedämpähän seuraavalla kerralla vittuilla oikein kunnolla ja ottaa naaman muistiin.

Useita kertoja mua on pyydetty näyttämään repun sisältö, kun olen kaupasta pois kävellyt. Kai tässä nyt jo voidaan ruveta puhumaan rasisimista, kuitenkin ihan ulkomaalaisena täällä Australiassa pyörin. Tiedämpähän seuraavalla kerralla vittuilla oikein kunnolla ja ottaa naaman muistiin.
Muista ryöstää siltä kengurupihvi. Ja tietysti varmistat et selusta on turvatu, ennenkuin alat bad assiks.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

No tässäkin kävi kaikkien kannalta hyvin ja saatiin ihmispaska pois ihmisten silmistä ja jaloista. Esimerkillistä toimintaa vartijoilta.

Offtopic:

Kovin vastus ikinä kadulla mulla on ollut juurikin tämmöinen laihaläski piripää. Mulla itellä on tuota menestystä kamppailurintamalla tullut, ja kadulla on tullut myös joskus räyhättyä aikanaan. Joten oletan että jotain perspektiiviä tähän asiaan on.

Olikse 2009 Provinssissa kun eräs Kv. tasollakin menestynyt nyrkkeilijä otti myös tämmöiseltä laihalta narkkarilta turpaan.

Kandeis varmaan sit alkaa rekrytoimaan noita narkkeja kamppailulajien piiriin ni saadaan seuraaviin olympialaisiin menestystä sillä saralla. :)

Eikös se ole vähän oma asia mitä siellä repussaan kuljettaa, mikäli ei ole varastettua tavaraa.

Kandeis varmaan sit alkaa rekrytoimaan noita narkkeja kamppailulajien piiriin ni saadaan seuraaviin olympialaisiin menestystä sillä saralla. :)

Katutappelu ja kamppailulajit eivät ole sama asia. Toki kehälajien äijät pyyhkii kehässä ja tatamilla näitä miten sattuu, mutta se katu on aina eri juttu, different playground.

^ piripäitä ei myöskään haittaa vaikka jos esim.korva irtoo, taviksella voi tehdä jo sen verta kipeää että homma jää siihen...Näin siis katu olosuhteissa...

Eikös se ole vähän oma asia mitä siellä repussaan kuljettaa, mikäli ei ole varastettua tavaraa.
On on tottakai. Kyllähän kuka tahansa saa kuljetella muutamaa kiloa(?!?!!) piriä mukanaan eikä siihen ole kenelläkään mitään oikeutta puuttua. Oikeusvaltio ja sillei.

Edit: pikaisen googletuksen perusteella tuon satsin arvo olisi luokkaa 60 000 e. Ihan hyvä idea kanniskella sitä mukana lähikauppaan.

Katsos kun jotkin huumeet saattaa antaa piripäälle suhteellisen kovat voimat ja iha jäätävän kestävyyden. Varmaan juuri tuon takia kova vastus parille normijannulle. Jotkuhan on esim talsinu huumepäissään 20km hangessa eikä oo tuntunu missään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom