No nyt on Tanskassa melkonen meno, sairaalaan hyökätty:
http://jyllands-posten.dk/uknews/article4814813.ece
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Offtopic:
Kovin vastus ikinä kadulla mulla on ollut juurikin tämmöinen laihaläski piripää. Mulla itellä on tuota menestystä kamppailurintamalla tullut, ja kadulla on tullut myös joskus räyhättyä aikanaan. Joten oletan että jotain perspektiiviä tähän asiaan on.
Olikse 2009 Provinssissa kun eräs Kv. tasollakin menestynyt nyrkkeilijä otti myös tämmöiseltä laihalta narkkarilta turpaan.
[venom];3813100 sanoi:Pakko nyt jatkaa offtopicia. Tottakai piripäällä on suuri etu kännistä vastaan, kun vaikutukset on päinvastaiset noilla päihteillä, mutta toi on nyt on pelkkää legendaa, että piri antaisi jotain supervoimia. Mitä sitten vaikka keskittymiskyky olisi huipussaan ja kestävyys loputon? Ei se amfetamiini tekniikkaa paranna tai anna mitään voimia. Eli jos narkkari ei osaa lyödä tai painia, niin millä vitulla se muka voittaa kv-tason kamppailu-urheilijan?
On sitä itsekin tullut teininä samassa puistossa hengatessa katseltua narkkareiden tappeluita. Vaikka kaikki näkemäni lyönnit lyötäisiin putkeen kv-tason nyrkkeilijän naamaan, niin veikkaan, että pientä punotusta suurempaa damagea ei syntyisi.
Ja itse aiheeseen. Ihmetyttää, että liikkuvan poliisin lakkauttamista suunnitellaan, vaikka säästö ei liene edes 10% siitä, mitä maahanmuuttoon tai kehitysapuun satsataan vuosittain. Ilmeisesti pienen marginaalin turvallisuuden takaaminen on tärkeämpää kuin koko loppukansan. Ja tuo sana turvallisuus voitaisiin pistää lainausmerkkeihin, jos kerta kotimaahan voi kuitenkin mennä lomailemaan.
Eli joku vessasta herännyt narkki pistäis vaikka vapaaottelijan nippuun?
Ironia oli siinä, että läpimätä rasisti syö mamun paikassa. Usko nyt jo, kyllä sen tietää milloin saa paskaa käytöstä joltain rasismin takia. Sen verran pitkän ajan siinä kerkesi vartijan kanssa vaihtaa sanaa, että kyllä kaverin muukalaisviha ehtii paistaa Viipuuriin asti.
No shit, siinäkö se oli. Sinulla on sentään se etulyöntiasema, että tiedät miksi saat sitä paskaa käytöstä. Me muut joudumme vain arvailemaan.
Juuri näin. Poliisi olisi varmasti ymmärtänyt ja ollut mun puolella. Missä maailmassa sä elät..
Et näemmä edelleenkään tajua. Et sinä voi elää sen lain mukaan, mikä sattuu sinulle tilanteeseen parhaiten sopimaan. Tuolla käytännössä myönnät itsekin varastaneesi, koska sitä ei voinut virkavallalle kertoa. Silti väität sitä vain oikeuksiesi puolustamiseksi. Etkö näe tuossa ristiriitaa? Oikeuksiesi puolustaminen ei anna sinulle oikeutta rikkoa lakia, eikä toisen oikeuksia. Tässä kun ei ollut kyseessä edes mikään kansalaistottelemattomuus.
Täysin päätön kysymys. Ei ole ainakaan minulle kertonut tavanneensa kyseistä kaveria tämän jälkeen, enkä tiedä miten olisi reagoinut jos olisi tavannut. Olet kyllä saivartelun mestari.
Ei niinkään päätöntä, vaan puhtaasti mielenkiintoa. Miksi kaksi henkilöä täsmälleen samassa tilanteessa reagoi täysin päinvastoin? Oletko koskaan sitä edes miettinyt? Jos et, niin ota asiaksi miettiä.
Sun argumentti on in-validi, koska sillä ei ole mitään merkitystä mikä systeemi on sun mielestä parempi. Mun systeemi oli mun mielestä parempi, koska se oli ainut systeemi jolla sain edes jonkinlaista kompensaatiota tapahtuneesta.
Sillä on juurikin merkitystä, sillä Suomessa asuvien on elettävä sen systeemin mukaan. Laki ei voi olla eri toisille kuin toisille. Meidän kaikkien tulee kantaa vastuu siinä systeemissä omista teoistamme, emmekä voi lähteä sille tielle, että toisten väärät teot oikeuttavat omiamme. Sinä teit täsmälleen näin.
Noin se menisi täydellisessä maailmassa. Sinulla ei näytä olevan minkäänlaista hajua miten oikeuslaitos todellisuudessa toimii. Jos tietäisit, niin et puhuisi noin typeriä.
En puhunut mitään siitä, että vartija olisi rangaistusta saanut. Täydellisessä maailmassa olisi, mutta kuten sanoit... Jos me jätämme tämän systeemin käyttämättä, mitä virkaa sillä sitten ylipäänsä on? Jos kaikki lähtevät samalle tielle kuin sinä, niin yhteiskunnat alkavat olla todella ahtaalla.
Sä katsot tilannetta objektiivisesti ja boksin ulkopuolelta, ja tuomitset minut. Sulla on siihen kaikki oikeus.
Kuka näin on sanonu?
Näillä narkkareilla kun on pienempi kynnys oikeasti satuttaa toista vrt. normaali kaduntallaaja. Myöskin melkoisesti suuremmalla agresiolla ja pättäväisyydellä tullaan päälle. Tokihan kunnon kamppailija jolla on kadulla pelisilmää tämmösiä pesee, mutta oon päässyt todistamaan tilanteita joissa kamppailija menee ihan lukkoon narkkaria vastaan. Ja turpaan tulee.
Nämä ovat mun kokemuksia, ei mitään faktoja. Lähenkin tästä Somaliystäväni kanssa kahville ->
Tästä on joskus aikoinaan puhuttukin pakkiksella ja jotkut jotka oli joutuneet tollasen kanssa painimaan sanoivat, että on noi yksiä perkeleitä. Tulee päälle ihan hirveällä raivolla ja kun kipua ei tunne, niin ei se pysähdy vaikka vääntää käden sijoiltaan. Ja tajun lähteminenkin on aivojen suojakeino ja se kun kytketään aineilla pois päältä, niin eihän siltä lähde edes taju ennen kuin tulee aivovaurio. Jos asiat tosiaan on lähellekään näin, niin en ihmettele vaikka tollaselta ottaa kovempikin mies koteloon.Anfetamiinista nyt muista, mutta kyllähän nuo jotku huumeet antaa aikalailla käyttäjilleen (supervoimat) jaksaa vääntää ja kääntää nii helvetin kauan, että jonku pikku-ukonki taltuttamiseen tarvitaan monta poliisiakin. Eikä sitten meinaa kipua oikein tuntea millään.
Kuka sanoi että niiden piri nipojen pitää säännöstään olla jotai 60kilosia (tää mun mainitsemani on, 55v ja siitä 20v heroiinia ja vaihtoi 12v sitten piriin hampaaton suvituulen nussima vinkuheinä) sinttejä.. Tuttava piirissä on ihan mestaruus tason painonnostajaakin joka on nisti ja siinä määrin vailla itsesuojeluvaistoa että juoksee nyrkki ojossa päin vaikka vastassa olisi leipäveitsi/kirves kädessä jengiä.. siinä tyypissä onkin arpia edellä mainituista astaloista mutta elossa se kumma kyllä on ja tiedän sen verran että kyseinen kilipää hakkaa yksin kokonaisia jengejä, ihan oikeesti kasoja kertyy.
No nyt on Tanskassa melkonen meno, sairaalaan hyökätty:
Rauhanuskonnon kannattajat ne siellä vaan juhli Ramadanin päättymistä
http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/11...vakivaltaisuuksia+jos+poliisi+ei+tottele.html
Eli sairaalasta ollaan siirtymässä poliisiasemalle
Onko somaliystäväsi jo käynyt kotimaassaan tarkastamassa joko kehtaa palata?
Koska tarkennukseksi, jos kaverisi on syntyjään suomalainen niin puhuttaneet suomalaisesta kaverista - ihon väriin katsomatta. Eikö? ;)
Kuka näin on sanonu?
Näillä narkkareilla kun on pienempi kynnys oikeasti satuttaa toista vrt. normaali kaduntallaaja. Myöskin melkoisesti suuremmalla agresiolla ja pättäväisyydellä tullaan päälle. Tokihan kunnon kamppailija jolla on kadulla pelisilmää tämmösiä pesee, mutta oon päässyt todistamaan tilanteita joissa kamppailija menee ihan lukkoon narkkaria vastaan. Ja turpaan tulee.
Nämä ovat mun kokemuksia, ei mitään faktoja. Lähenkin tästä Somaliystäväni kanssa kahville ->
Tänään tulikin juuri puhetta tosta, ei ole vielä käynyt. Ens kuun alusta ilmeisesti sinne lähtö tsekkaileen meisingiä, haluaisi kuulemma pysyvästi sinne asumaan.
Heh, hauska yhteensattuma; mäkin haluaisin, että se sun somalikaveri muuttaa sinne asumaan.
Mitäs jos tämä kyseinen somalikaveri onkin bussinkuljettaja, joka kuskaa sua / sun lapsia / sisaruksia tai tuttuja aamuisin töhin? Eikö siltikään ole tervetullut jäämään?