Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä vitun paskaa te nyt jauhatte?
Eikai internetissä toisilleen tuntemattomien nimimerkin takaa kirjoittavien keskustelu voi mennä tällaiseksi henkilökohtaiseksi vääntämiseksi.
Tervettä tai ei mutta suorapuheista kuitenkin.
Disgust tuossa sulle jo vastaakin hyvin tyhejntävästi että miksi ne pyörii sen pitsaasyövän kaverin ympärillä. Yritin kyllä mainita asiasta tekstini alussa, aloititko lukemisen puolivälistä? Lisäksi tekstistäsi nousi esille itseäni askarruttava seikka. En enää tiedä olenko mamukriittinen vaiko rasisti. Saako olla molempia?
Edit: Venomin viitsitkö edes tähän vastata?: Kuulisin mielelläni mielipiteitä ja enimmäkseen faktoja, siitä että minkälaisia asioita maahanmuutto Suomelle mahdollistaa, joihin emme omalla 1900-luvun alun perimällämme pystyisi? Mielestäni tuo ei ole tyhmä kysymys vaikka niin väitätkin. On muuten hienoa feidata kaikki kysymykset vain toteamalla ne tyhmiksi. Pitääkin kokeilla.
Edit2: Lisäksi nyt vasta tajusin että sähän ymmärrät mua! Todellakin 5 typerää kysymystä joihin on turha vastata. (Tosin vastasin silti)
Kyllä mä ainakin jo muutin kirjotus asuni vastaamaan kaikkia lukijoita. Lisäksi itse en ole ketään haukkunut tai pilkannut. Tänne on kyllä jo tyrkytetty putkiaivoista ym laadukkaan keskustelun ainesosia.
Suorapuheinen. Sekö on päivän sana? Ihminen voi olla suorapuheinen olematta vastenmielinen. Teuvo Hakkarainen on suorapuheinen ja urpo. Mitä mieltä oot hänestä?
Eikä me olla jo Teukasta väännetty jossain vaiheessa? Uudestaanko aletaan? Ei ne nuo sunkaan kaikki kirjoitukset niin mairittelevia ole. Mielummin mä sanon asiat suoraan niinku ne itse näen. Ja mähän kirjoitan vaan oman mielipiteeni en muiden. Säkin otat ihan liian ittees kaikki mitä täällä kirjoitetaan, relaa vähän välissä.
Mulla poika nukkuu jo viereisessä huoneessa. Lisäksi "pojittelu" kertoo käyttäjästään jotain. Jos viestissäsi poika-sanan korvaisi vaikka homolla niin siitä paistaisi sama epätoivo kuin nytkin. Vai koetko oikeasti että 23-vuotias perheellinen korkeakoulusta hiljattain valmistunut mies (salli mun käyttää) on poika?
Mitä SoturiMIEHEEN tulee niin lähinnä kyse oli huumorista, sillä kysymys oli täysin sama kuin edeltävälläkin (venomilla), etkö huomannut? Pitäisikö sinun hankkia sitä huumorintajua vaiko luetunymmärtämistä ja käydä vetämässä happea. Korvaisitko vielä käyttämäsi "jnejne" ihan konkreettisillä lainauksilla niin päästään siitäkin epäkohdasta.
Ja nyt sanon jotain henkilökohtaista taas: Kelasin hieman trollata Rokulia koska kaverilla tuntuu olevan hieman sipuli rikki. Lopputulemana huomasinkin että eihän se ymmärrä mitään mitä sille kirjoitan ja juttu muuttuukin mun pojitteluksi ja vaippankäyttöön sekä mun tietoisuuteen mitä mun faijan kasseissa oli minäkin vuotena (tähän voisin tarttua mutta mua ei em. asiat Rokulista kiinnosta ollenkaan). Nyt mua jo kaduttaa että alotin koko homman ja pyydän itseltäni anteeksi sitä että joudun nyt ilmeisesti ohimennen katsomaan noita Rokulin Sibeliusmaisia sulosointuja, vaikka en henk.koht hänelle puhuisikaan.
EDIT: Eiku prkl, nyt mä sen tajusin. Rokulialla palaa käpy tai menee muuten vaan se pointti ohi koska mä en käytä hymiöitä!! Täytyykin alkaa lisäillä niitä pirulaisia pikkunaamoja hassuineilmeineen kuvaamaan kuinka kovasti täälä nauru raikaa.
Jos Rokuli et ymmärtänyt niin pilkkaan siis hymiöitä ja käyttöä väärässä tilanteessa. Oikeasti en siis täälä naura ääneekkäästi
Oisin vaan halunnut tietää sun kannan Teukasta, jotta voin vetää sen viimeisen johtopäätöksen, että sä oikeasti olet (anteeksi vaan, mutta..) niin vajakki, kuin mä luulen. Tän ei ole tarkoitus loukata, vaan mä olen ihan aidosti tota mieltä. En voinu koskaan uskoa, että törmään sunlaisiin ihmisiin maahanmuuttokeskustelun yhteydessä. Ei siis mitään henkilökohtaista, enkä sen takia ota itteeni. Siinä sä oot väärässä. Tämä on ollut avartavaa "keskustella" teidän (sinä, SirMax etc.) kanssa, sillä missä ikinä muualla oisin päässyt koskaan kommunikoimaan näin eriävien näkemysten omaavien kansalaisten kanssa. Suomalaiset kun tuppaa olemaan aika hiljaista sakkia, enkä sen takia ole päässy kunnolla vaihtamaan mielipiteitä tosielämässä todellisten persujen kanssa. Lähiöbaaritiskikännihengailua kun en itse harrasta, niin vaihtoehdot jäävät vähäisiksi..
Oisin vaan halunnut tietää sun kannan Teukasta, jotta voin vetää sen viimeisen johtopäätöksen, että sä oikeasti olet (anteeksi vaan, mutta..) niin vajakki, kuin mä luulen.
Rasismi eli rotusyrjintä tai rotusorto on aate tai toiminta, jossa ihmisten rotuluonteen ja siihen liittyvien fyysisten sekä henkisten piirteiden erilaisuudella perustellaan eriarvoista kohtelua eli syrjintää
En minä ketään syrji tai kohtele eriarvoisesti, mutta kyllä suomessa kuten monissa muissakin länsimaissa on niin paljon hyviä syitä olla maahanmuuttokriittinen että eiköhän 99% väestöstä ole ainakin ajatuksen tasolla jollakin tapaa rasisteja.
Jos tänne olisi maahanpääsyn edellytyksenä rodusta tai alkuperämaasta riippumatta se, että joko kouluttautuu tai tekee kunnolla duunia, ei suomessa olisi rasisteja käytännössä ollenkaan.
Se, että maahan pääsee niin halutessaan vain elämään tuilla ja saa tuoda kaveritkin mukaan katetun pöydän ääreen poikii niitä rasisteja. Ei suomalaisia kiinnosta maksaa muiden elämistä oli ne muut sitten valkoisia tai mustia.
Tämä määritelmä on itse asiassa aika jännä. Tuota kannattaa miettiä ennenkuin huutelee ketään rasistiksi.Rasismi eli rotusyrjintä tai rotusorto on aate tai toiminta, jossa ihmisten rotuluonteen ja siihen liittyvien fyysisten sekä henkisten piirteiden erilaisuudella perustellaan eriarvoista kohtelua eli syrjintää
Hauska oli muuten huomata ettet kumpaakaan tarjoaamani osoite ottanut. Eikö mies seiso sielä sanojen takana piilossa vai miten se oli?
Nyt yritän olla huomaamatta sun lepertelyjä, joten tee itselles palvelus äläkä turhaan vastaa mitään.