Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisko tän powderin potkia esim. vittuun täältä?
En tiedä mut laskee ainakin pakkiksen informaation tasoa aika lailla ku joku trolli apina pyörii täällä. Vaikka ei nuo omatkaan kirjoitukset aina niin asiallisia ole.
Koska olet eri mieltä asioista vai? Kyllä täällä aikamoista tekstiä viljelee muutkin.
Mun mielestä määrä voisi olla huomattavasti jopa suurempikin, mutta maassa oleskelun edellytys tulisi olla työnteko tai opiskelu.
Hienoa yleistystä. Aasian mamuissa ei siis ole rikollista sakkia :D Vittu herää
Koska olet eri mieltä asioista vai? Kyllä täällä aikamoista tekstiä viljelee muutkin.
Kyllä. Lisäksi kannattaa suosia ahkeria rotuja ja laiskoja vältellä. Aasialaiset yes yes, afrikkalaiset no no, turkkilaiset yes yes, ählämit no no. Ei se tämän vaikeampaa ole...
Aasialaiset on tosiaan sopeutunu tänne aika mallikkaasti. Eipä paljoa ole tarvinnut päätään vaivata niiden menoista ja meiningeistä. Afrikkalaiset ja somput tuntuu taas välillä elelevän kuin viimestä päivää, ilman huolta huomisesta "voin tehdä mitä halua" -asenteella. Tuntuu että ne ei vaan kunnioita meidän sääntöjä, ja toki on poikkeuksiakin. Virolaisista ja venäläisistä taas on tuntunu enemmän olevan haittaa täällä, liekkö suomen rangaistukset väkivaltateoista sitten liian löysiä verrattuna kys. maihin.
^...
Maassa kunnolla tai maasta pois. Ton allekirjoitan. Jos syyllistyy vakavaan rikokseen (murha, raiskaus, tappo etc.), niin karkoitus. Jos syyllistyy toistuvasti pienempiin rikoksiin, niin karkoitus.
^ en ajatellutkaan esimerkiksi opiskelua/työskentelyä valtion kannalta vaan yksilön kannalta. Vaikka valtiolle ei olisi hyötyä että joku opiskelee vaikka siellä lontoossa niin ehkäpä joku suomalainen yksilö haluaa sitä tehdä. Ja enemmän mä yksilön vapauden otan kuin totaalitaarivaltion... eli yksinkertaistaen, haluan vapauden lähteä ulkomaille asumaan jos haluan ja ymmärrän että tätä minun vapautta vastaan myös ulkomaalaisella on oikeus tulla tänne. Tottakai meidän kummankin pitää itsemme elättää, niin minun ulkomailla kuin ulkomaalaisen suomessa. Pidän tätä yksilönvapautta erittäin tärkeänä.
Kyllähän Suomikin tarvii työtätekeviä maahanmuuttajia, jäis aika moni duuni tekemättä jos niitä ei olis. Aasialaiset taitaa aika pitkälle poimia meidän mansikatkin nykyään, ja onhan noita paljon muitakin duuneja missä mamut on edustettuna.
Mun mielestä määrä voisi olla huomattavasti jopa suurempikin, mutta maassa oleskelun edellytys tulisi olla työnteko tai opiskelu.
Eiks disgusti ole nimenomaan sanonut, että raiskaajat ym ym pitää karkoittaa? Tarkoitan tällä sitä, että ennemminkin se vastustaa täällä rasismia kuin yrittää puolustaa mamupolitiikkaa. Ei kenelläkään täällä eikä missään muuallakaan ole realistista ratkaisua mamupolitiikan ongelmiin. Tai noh, mun ratkaisu nyt olis aika simppeli: puolet kaikenmaailman tuista suoraan pakko-opiskeluun ja puolet elämiseen + koeaika työllistymiseen/ammattiin valmistumiseen + tarpeeksi jos rikkoo lakia niin karkoitus.
Se, että dissataan ja haukutaan ei nyt ratkaise mitään. Päin vastoin. Persut lähti jauhaa osaksi myös ihan fiksua juttua mamupolitiikasta, mutta heti Hakkaraisen kommenttien jälkeen ihmiset eivät muista enää päällimmäisenä sitä järkevää keskustelua vaan aina kaivetaan se Teuvo jostain. Jos mamupolitiikkaa halutaan muuttaa, pitää myös kriitikoiden osata tuomita rasismi ja vihapuhe, jos halutaan ääni kuuleviin korviin.