Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin se menee. Suomalainen mokuttaja femakko ei voi sietää aasialaisia naisia jotka pukeutuvat naisellisesti ja pitävät (valkoisista) miehistä. Lisäksi ne vielä haluavat miellyttää miestä perkele.
e: olempa kuullut erään monikulttuurillisuuden rakastajan naisen valittavan kun venäläiset ja aasialaiset naiset "pukeutuu kuin huorat". Kumma että se monikulttuurillisuus ei olekkaan silloin kivaa jos se ei itseä miellytä.
Mihinkään muuhun kantaa ottamatta, kannattee ihmisten vähän miettiä noita juttujansa. Olen saanut arvioltani noin 150 kertaa kuulla saman: "MENE SOMALI TAKAS AFRIKKAAN!" vaikka mun juuret on ihan muualla kun Somaliassa. Sekä oon yllättäny, vaikka mun ihonväri on keskivertoa tummempi, en todellakaan ole lähellekkään somalin näkönen. Se on kyllä kieltämättä loukkaavaa, koska somaleita vihaan yli kaiken. :D Mutta nyt ajattelin humaltua...
Oon samaa mieltä sun kanssa, ei ihonvärillä ole väliä. Aivan. Myös samaa mieltä usean kanssa siitä että rikolliset maahanmuuttajat pitää lähettää takaisin kotimaahan. Enkä nyt tarkottanu että tässä ketjussa ois ko. sanontaa käytetty. Ihan vaan sen takia, että MONILLA on vaikea erottaa somalia vaikka gambialaisesta. Kaikki muut afrikkalaiset halveksii ja vihaa somaleita, myös aasialaiset vihaa kyseisiä veijareita, puhumattakaan suomalaisista.
Kyllä esim, gambialaisen erottaa somalista jo sadan kilometrin päästä. Vihaamisesta en edes viitti puhua mitään kun jokainen vihaa ketä haluaa.

Tosiasia on ainakin mun kohdalla et sillä ihon värillä ei ole vitunkaan merkitystä. Ihan sama oletko musta ku yön timo tai nokikolari tai vaalee ku kalkkilaivan kapteeni, ainuu millä on merkitystä on se et elätkö maassa maan tavalla ja olet yksi muiden joukossa etkä mikään sika joka rötöstelee ja elää niinkuin siat pellolla.
Se on muuten jännä juttu et ku mäkin nyt satun tietämään monenlaisia mamuja ja tiedän heidän elintapansa niin miks vitussa tietyistä maista tulevilla mamuilla on diaknisoitu pahempi narsisimi?. Mahtaako tämä johtua siitä et nainen ei ole mitään heidän silmissä? Ja naista saa käsitellä miten haluaa?
Niin, sä satut tietämään mamuja. Onnea. Mä satun valitettavasti olemaan mamu. Ja todnäk. tunnen paljon enemmän näitä kun sä. Ja joukkoon mahtuu tosiaan näitä narsisteja, mutta löytyy myös homoseksuaaleja, muslimeita, katollisia, timpureita ja lääkäreitä. Joka lähtöön porukka. Ja tuota naisten käsittelyä en kyllä ite allekirjoita, mä ainaki oon aina mielestäni kohdellu naisia hyvin, ja niin on mun mamu frendit ja se riittää mulle..