Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mun mielestä tää posti kiteytti tuon ketjun hengen aika hyvin:

Mun omat mielipiteet on aika helvetin radikaaleja. Silti vituttaa tuollaiset sällit, jotka ovat mukana politiikassa ja siitä johtuen suuren tarkkailun alaisena, mutta silti päästelevät julkisuuteen noin idiootteja kommentteja. Nyt on taas hyvä keskustella maahanmuuton ongelmista kun yksi persu on käynyt julkisesti sanomassa, että ihan hyvä kun musliminaiset kuolee.

Minusta ei ollenkaan.

Miksi on hyväksyttävää sanoa että muslimityttöjen tappaminen on positiivista? Siis siitäkin huolimatta että kaikki tietää sen olevan sarkasmia ja kukaan ei oleta että freddy tahtoisi tappaa muslimityttöjä.
No varmaan just siksi, että kaikki tietää sen olevan sarkasmia. Sitäpaitsi se ei sanonut, että muslimityttöjen tappaminen on positiivista. Tai sanoi, mutta siitä syystä, että sieltä ei ainakaan synny uutta aivovamma-apinaa, joka haluaa edelleen tappaa muslimityttöjä. Etkö sä nyt oikeasti tajua? Kuulostaahan se nyt rankalta, jos toi lause irrotetaan asiayhteydestä, mutta oikeasti Freddy on niiden muslimityttöjen puolella ja kritisoi sitä kulttuuria, joka muslimityttöjä kivittää. Ei kai se nyt ole niin vaikeaa käsittää? Vai ihanko tahallaan käsität väärin ja yrität tuhlata aikaani?

Eiköhän toi tarkotuksella väärin ymmärtäminen ole aika yleistä näissä hommissa. Kuten legendaarinen Persujen syrjinnän kiellosta noussut kohu.

No varmaan just siksi, että kaikki tietää sen olevan sarkasmia. Sitäpaitsi se ei sanonut, että muslimityttöjen tappaminen on positiivista. Tai sanoi, mutta siitä syystä, että sieltä ei ainakaan synny uutta aivovamma-apinaa, joka haluaa edelleen tappaa muslimityttöjä. Etkö sä nyt oikeasti tajua? Kuulostaahan se nyt rankalta, jos toi lause irrotetaan asiayhteydestä, mutta oikeasti Freddy on niiden muslimityttöjen puolella ja kritisoi sitä kulttuuria, joka muslimityttöjä kivittää. Ei kai se nyt ole niin vaikeaa käsittää? Vai ihanko tahallaan käsität väärin ja yrität tuhlata aikaani?

Niin eli hän siis on sitä mieltä että on positiivista että muslimityttöjä kuolee jotta ei synny lisää ihmisiä jotka tappavat muslimityttöjä.

Joo kai mä vaan oon tyhmä.

Suosittelen että otat sen pääs pois sieltä sun perseestä ja alat taas käyttämään omia aivojas. Jos olet valmis puolustamaan mitä tahansa kommenttia vain sen takia että se tulee persulta niin on syytä olla huolissaan.

Suosittelen että otat sen pääs pois sieltä sun perseestä ja alat taas käyttämään omia aivojas. Jos olet valmis puolustamaan mitä tahansa kommenttia vain sen takia että se tulee persulta niin on syytä olla huolissaan.
Voin muuten suositella ihan samaa sulle. Jos olet valmis olemaan defaulttina kaikkea vastaan mikä tulee persuilta, edes yrittämättä tajuta mikä se asian ydin on, niin on syytä olla huolissaan. Kyllä. Olet vähän tyhmä, kun otat tuollaisen lausunnon tosissaan.

Edit: Tässä muuten vastaus siihen, kun olen kuulemma valmis puolustamaan kaikkea mikä tulee persuilta:
http://www.pakkotoisto.com/yleinen-...tju-iltasanomat-ja-iltalehti-475/#post3233538

Musta nyt vain yksi netissä heitetty läppä ei ole ollenkaan yhtä paha asia, kuin huudella kameran edessä neekeriukkoa.

En ehtinyt enää editoida, mutta muotoillaanpa vielä näin: Oletan, Munqi, että sunkin mielestä tuolla kulttuurissa on tuo kivittäminen ihan perseestä ja vielä niillä perustein, millä ne sen tekee. Se kulttuuri on mätä. Freddy on ihan samaa mieltä, Freddy on hyvä jätkä. Mutta Freddystä tulikin paska jätkä, kun se meni heittämään perään mustaa huumoria, jota sinä et ymmärrä ollenkaan. Pointti on juuri se kulttuurin kritisointi, mutta sinä tartut yhteen erilliseen lauseeseen.

Onko tosiaan niin, ettet itse ole ikinä harrastanut mitään vastaavanlaista huumoria tai provoilua? Mulle se ainakin on melkein jokapäiväistä ja siksi kai yritän Freddyä ymmärtää. Just valitin ärsyttävät asiat liikenteessä -ketjuun miten karavaanarit on perseestä ja niitä varten jokaisessa autossa pitäisi olla sinko. Jos olisin persujen jäsen, niin siitäkin olisi revitty lööppeihin, että perussuomalainen haluaa räjäyttää karavaanarit taivaan tuuliin ja joka forumilla on kaiken maailman Munqien toimesta kamala itku aiheesta.

En ehtinyt enää editoida, mutta muotoillaanpa vielä näin: Oletan, Munqi, että sunkin mielestä tuolla kulttuurissa on tuo kivittäminen ihan perseestä ja vielä niillä perustein, millä ne sen tekee. Se kulttuuri on mätä. Freddy on ihan samaa mieltä, Freddy on hyvä jätkä. Mutta Freddystä tulikin paska jätkä, kun se meni heittämään perään mustaa huumoria, jota sinä et ymmärrä ollenkaan. Pointti on juuri se kulttuurin kritisointi, mutta sinä tartut yhteen erilliseen lauseeseen.

Onko tosiaan niin, ettet itse ole ikinä harrastanut mitään vastaavanlaista huumoria tai provoilua? Mulle se ainakin on melkein jokapäiväistä ja siksi kai yritän Freddyä ymmärtää. Just valitin ärsyttävät asiat liikenteessä -ketjuun miten karavaanarit on perseestä ja niitä varten jokaisessa autossa pitäisi olla sinko. Jos olisin persujen jäsen, niin siitäkin olisi revitty lööppeihin, että perussuomalainen haluaa räjäyttää karavaanarit taivaan tuuliin ja joka forumilla on kaiken maailman Munqien toimesta kamala itku aiheesta.

Tähän voisin sanoa että itse en pitäny hakkaraisen lausuntoa läheskään niin kamalana kuin se mediassa esitettiin. Se mies on ilmiselvästi älyllisesti vajaa ja sitä ei sen enempää tarvitse ruotia.

En väitä etteikö länsimaalainen kulttuuri olisi parempi kuin islamilainen kulttuuri mutta oikeillakin mielipiteillä on oikeat ja väärät esittämistavat.

Esim kiinalainen kulttuuri on heikompi suhteessa länsimaalaiseen, ja sielläkin tapetaan ihmisiä millon mistäkin syystä, mutta et silti ikinä hyväksyisi sitä jos sanoisin että kiinalaisten naisten tappaminen on hyvä asia koska sillon niitä vammasia ei synny enempää.

Ylipäänsä se että pidät islamia pelkästään negatiivisena asiana jonka kuuluisi hävitä maan päältä kertoo sun ajatusmaailmasta todella paljon. Toivottavasti tämä nyt ei tule sulle yllätyksenä mutta ei siellä nyt randomilla porukkaa lahdata. (http://www.nationmaster.com/graph/cri_exe_percap-crime-executions-per-capita) Muutenkin kaikenlaiset kärjistykset on tullu aivan liian salonkikelpoisiksi viimeaikoina. Jopa Pakistanissa, mitä itse pidän Saudi Arabian ja Pohjois-Korean jälkeen maailman kierointuneimpana maana on ollut naispääministeri.

Ja muistathan sitte vielä että freddy on sanonu julkisesti epäilevänsä holokaustin laajuutta. Wonterghem on rasisti holokaustin kieltäjä joka edustaa juurikin sitä kuonaa mitä helsingin sanomat luulee näkevänsä kaikkialla. Koska rasisti sanaa on viljelty niin paljon se ei enää tarkoita yhtään mitään ja sen takia tämän paskakasan kommentit valuu kuuroille korville kun suomalaiset on vakuuttaneet itselleen että suomessa ei enää ole rasisteja vaan se on kaikki hesarin valhetta.

Kaiken kaikkiaan todella heikko esitys sulta. Valitettava totuus taitaa kuitenkin olla että keskiverto suomalainen äänestäjä muistuttaa enemmän sinua kuin minua ja se pelottaa aivan helvetisti.

Ylipäänsä se että pidät islamia pelkästään negatiivisena asiana jonka kuuluisi hävitä maan päältä kertoo sun ajatusmaailmasta todella paljon.
Jaa. No nyt täytyy kyllä sanoa, että jos olet tuollaisen kuvan saanut, niin olen pahoillani. En toooodellakaan ole sitä mieltä.
Kaiken kaikkiaan todella heikko esitys sulta. Valitettava totuus taitaa kuitenkin olla että keskiverto suomalainen äänestäjä muistuttaa enemmän sinua kuin minua ja se pelottaa aivan helvetisti.
Juu, oli varmaan niin heikko esitys, että sinä olit ensimmäinen joka alkoi mennä henkilökohtaisuuksiin pyytämällä ottamaan pään pois perseestä. Sellaisia kommentteja käytetään yleensä, kun alkaa argumentit loppua kesken. Ja kyllä. Keskiverto suomalainen äänestäjä muistuttaa todellakin enemmän minua kuin sinua ja se on vähän helvetin hyvä juttu, niin loppuu se hyysäämien ja priorisoidaan asiat ja rahankäyttö oikein, eikä lykätä kaikkea mamuille.

Juu, oli varmaan niin heikko esitys, että sinä olit ensimmäinen joka alkoi mennä henkilökohtaisuuksiin pyytämällä ottamaan pään pois perseestä.

Näin sivumennen sanoen ja ottamatta kantaa kumpaa keskiverto äänestäjä muistuttaa, niin tuo on Munqilta ihan peruskauraa ainakin tämän osion threadeissa. Eli viesti suurinpiirtein aloitetetaan jollain todella aggressiivisella päällekäymisellä, solvaamisella jne. Loppukin on monesti pitkälti ad hominemia.

Ja teiltä taas on peruskauraa ylittää itsenne jatkuvasti naurettavuudessa.

Luulin oikeasti että suomalaiset olis älykkäämpiä mutta jos te ootte valmiita heittämään pois kaiken logiikan vaan puolustaaksenne wonterghemin kaltaista pässiä niin ei suomalaisella demokratialla ole paljon toivoa. Lyhyesti sanottuna tilanne on todella huolestuttava ja todella pelkään tämän maan puolesta jos teidän vaikutusvalta eduskunnassa kasvaa.

Luulin oikeasti että suomalaiset olis älykkäämpiä mutta jos te ootte valmiita heittämään pois kaiken logiikan vaan puolustaaksenne wonterghemin kaltaista pässiä niin ei suomalaisella demokratialla ole paljon toivoa. Lyhyesti sanottuna tilanne on todella huolestuttava ja todella pelkään tämän maan puolesta jos teidän vaikutusvalta eduskunnassa kasvaa.

Jossain amiksen kotibileissä puheenvuoroja ehkä jaetaan sen mukaan kuka huutaa koviten kiljupäissään, mutta turhaan yrität jatkaa tuota aggreamista nettikeskusteluissa. Mitään uskottavuutta se ei sinulle ainakaan tuo.

Tähän voisin sanoa että itse en pitäny hakkaraisen lausuntoa läheskään niin kamalana kuin se mediassa esitettiin. Se mies on ilmiselvästi älyllisesti vajaa ja sitä ei sen enempää tarvitse ruotia.

Eli asia on loppuun käsitelty koska sä oot tota mieltä?
Toisaalta munkin mielestä sille joko maksetaan tosta trollaamisesta tai se on todella tyhmä.Sitä tyhmyys teoriaa vastaan kyllä sotii se että tää herra on menestynyt liike-elämässä.

Millainen olisi se tapahtuma joka avaa ihmisten silmät maahanmuuton varjopuolista. Vai onko ne jo kaikkien tiedossa?
Käsittääkseni vähän joka puolella eurooppaa on jo paska osunut tuulettimeen ja ongelmat alkavat näkyä.
Saksalaiset ovat ilmeisesti todella tyytyväisiä maahanmuuttoon, samoin ranskalaiset, italialaiset, tanskalaiset ja ruotsalaiset.
Olisi ihan mielenkiintoista kuulla ne hyvät asiat esim. ruotsista, jotka ovat seuranneet melko avoimesta maahanmuuttopolitiikasta?

No ei Hakkaraisen tyyppisellä edustajalla hirveästi muuta funktiota ole kuin provoaminen, huutelu ja näiden asioiden tuominen räväkästi esiin. Meuhkataan tarpeeksi että saadaan media-arvoa ja sit julkaistaan sisältöä tukevia tutkimuksia ja tilastoja eikä niitä oikein voi olla painamatta lehtiinkään. Jokainen voi miettiä millainen reaktio olisi lausunnolla: "Perussuomalaisten kansanedustaja haluaa työttömät maahanmuuttajat töihin" ZZzzzzz...
Ja edelleenkään kukaan ei ole vieläkään kyseenalaistanut sitä etteikö ostarien nurkat yms. on täynnä notkuvia tyhjäntoimittajia muotivaatteineen räpläämässä iPhonejaan. Itsekin olen miettinyt miten joillain, niin kotimaisilla kuin ulkomaisillakin, on aikaa, varaa ja halua notkua päivät ja illat tuolla kaupungilla.

Toki imagotappioita tulee mutta tällä hetkellä tilanne on sama kaikilla isoilla puolueilla. Ja "suvaitsevaisto ja älymystö" provosoituu ihan kiitettävästi ja lataavat varmasti itseään vastaan kääntyviä kommentteja ja lausuntoja.

Tiesitkö muuten, että tunne on molemminpuolinen. Älä tunne kovin suurta ylemmyyttä siitä, että olet oikeassa ja pidät itseäsi älykkäämpänä kuin vastapuolta. Se on todennäköisesti väärä luulo ja huomaat sen, kun alat ajatella asiaa objektiivisesti. Ihan samat tunteet käydään läpi täällä toisessakin leirissä. Meidän mielestä te olette idiootteja, naurettavia ja väärässä. Onneksi olen sisäistänyt sen asian, niin mun ei tarvitse laukoa tuollaista paskaa, koska tiedän, että se on vain tunne, eikä totuus.

Mitä tulee Wontergheimin puolustamiseen, niin sanoisin, että en puolustanut Wontergheimia. Puolustin hänen sanomaansa asiaa. En tunne herraa, en tiedä mikä on miehiään, enkä ollut aiemmin edes koko kaverista kuullut, niin en ala häntä puolustamaankaan. Yritin vain sanoa, että sinä näit hänen sanomisissaan vain sanat "positiivinen asia... tappaa... muslimi... tyttö..." vaikka kyse ei ollut siitä. Ja nyt kun se on sulle selitetty, niin et voi millään myöntää, että ehkä siinä taustalla olikin joku muu ajatus, kuin että muslimityttöjen tappaminen on hyvä juttu. Sunkaltaisten ihmisten kanssa on oikeasti todella hankala saada aikaan hedelmällistä keskustelua, koska te väännätte aina kaikkien sanomiset oman päänne mukaan miten se teille sattuu sopimaan ja vastapuolta ei edes kuunnella, koska itse ollaan kuitenkin oikeassa. Vastapuoli on ihan tyhmä.

Kiltisti esitettynä Freddy siis sanoi muslimien olevan niin pahoja, että on parempi jos niitä ei synny enää lisää. Vähän tiukemmin esitettynä vaikka näin: "Se, että jos kulttuuri on todella niin perseestä, että siellä aivovamma-apinat kivittävät toisiaan hengiltä mitä vammaisimmista syistä, niin on parempi ettei siihen kulttuuriin synny yhtään uutta aivovamma-apinaa, joka kannattaa samoja arvoja."

Juuri tästä asiasta on pillastuttu ja syystä. Freddy on ison puolueen poliitikko, ei mikään satunnainen nettinatsi. Siksi hänen sanomisiaan tarkastellaan ison puolueen poliitikon sanomisina, ei minkään satunnaisen nettinatsin älyväläyksinä. Jos poliitikko etsii positiivisia piirteitä jonkun ryhmän edustajien kuolemasta niin se nyt vaan on urpoa, ihan riippumatta siitä onko tuo ryhmä muslimit, natsit, hipit, perussuomalaiset, voimistelijat, jalkapalloilijat, miehet tai naiset.

Tiesitkö muuten, että tunne on molemminpuolinen. Älä tunne kovin suurta ylemmyyttä siitä, että olet oikeassa ja pidät itseäsi älykkäämpänä kuin vastapuolta. Se on todennäköisesti väärä luulo ja huomaat sen, kun alat ajatella asiaa objektiivisesti. Ihan samat tunteet käydään läpi täällä toisessakin leirissä. Meidän mielestä te olette idiootteja, naurettavia ja väärässä. Onneksi olen sisäistänyt sen asian, niin mun ei tarvitse laukoa tuollaista paskaa, koska tiedän, että se on vain tunne, eikä totuus.

Mitä tulee Wontergheimin puolustamiseen, niin sanoisin, että en puolustanut Wontergheimia. Puolustin hänen sanomaansa asiaa. En tunne herraa, en tiedä mikä on miehiään, enkä ollut aiemmin edes koko kaverista kuullut, niin en ala häntä puolustamaankaan. Yritin vain sanoa, että sinä näit hänen sanomisissaan vain sanat "positiivinen asia... tappaa... muslimi... tyttö..." vaikka kyse ei ollut siitä. Ja nyt kun se on sulle selitetty, niin et voi millään myöntää, että ehkä siinä taustalla olikin joku muu ajatus, kuin että muslimityttöjen tappaminen on hyvä juttu. Sunkaltaisten ihmisten kanssa on oikeasti todella hankala saada aikaan hedelmällistä keskustelua, koska te väännätte aina kaikkien sanomiset oman päänne mukaan miten se teille sattuu sopimaan ja vastapuolta ei edes kuunnella, koska itse ollaan kuitenkin oikeassa. Vastapuoli on ihan tyhmä.

Mikä helvetin vastapuoli? Mitkä me? Mitkä te? Mitä vittua? o.O

Se että mä sanon sun kommenttias idioottimaiseksi ei tarkota sitä että äänestän vihreitä. En mä nykyisestä maahanmuuttopolitiikasta tai ylipäänsä islaminuskosta pidä sen enempää kuin sinäkään mutta jos poliitikko sanoo jotain noin vitun tyhmää niin mun kansalaisvelvollisuus on tuoda mielipiteeni julki.

Maailma ei jakaudu kahteen leiriin. Amerikassa tämä ajattelu on jo tuhonnu politiikan, mitä jos ei tehtäis samaa täällä?

Kiltisti esitettynä Freddy siis sanoi muslimien olevan niin pahoja, että on parempi jos niitä ei synny enää lisää. Vähän tiukemmin esitettynä vaikka näin: "Se, että jos kulttuuri on todella niin perseestä, että siellä aivovamma-apinat kivittävät toisiaan hengiltä mitä vammaisimmista syistä, niin on parempi ettei siihen kulttuuriin synny yhtään uutta aivovamma-apinaa, joka kannattaa samoja arvoja."

Juuri tästä asiasta on pillastuttu ja syystä. Freddy on ison puolueen poliitikko, ei mikään satunnainen nettinatsi. Siksi hänen sanomisiaan tarkastellaan ison puolueen poliitikon sanomisina, ei minkään satunnaisen nettinatsin älyväläyksinä. Jos poliitikko etsii positiivisia piirteitä jonkun ryhmän edustajien kuolemasta niin se nyt vaan on urpoa, ihan riippumatta siitä onko tuo ryhmä muslimit, natsit, hipit, perussuomalaiset, voimistelijat, jalkapalloilijat, miehet tai naiset.

Rinnastatko hänet natseihin, vai onko nettinatsi vain joku keksitty termi, joka viittaa kansallissosialistiin, eli edelleenkin rinnastat hänet natseihin?

Back
Ylös Bottom