Tiesitkö muuten, että tunne on molemminpuolinen. Älä tunne kovin suurta ylemmyyttä siitä, että olet oikeassa ja pidät itseäsi älykkäämpänä kuin vastapuolta. Se on todennäköisesti väärä luulo ja huomaat sen, kun alat ajatella asiaa objektiivisesti. Ihan samat tunteet käydään läpi täällä toisessakin leirissä. Meidän mielestä te olette idiootteja, naurettavia ja väärässä. Onneksi olen sisäistänyt sen asian, niin mun ei tarvitse laukoa tuollaista paskaa, koska tiedän, että se on vain tunne, eikä totuus.
Mitä tulee Wontergheimin puolustamiseen, niin sanoisin, että en puolustanut Wontergheimia. Puolustin hänen sanomaansa asiaa. En tunne herraa, en tiedä mikä on miehiään, enkä ollut aiemmin edes koko kaverista kuullut, niin en ala häntä puolustamaankaan. Yritin vain sanoa, että sinä näit hänen sanomisissaan vain sanat "positiivinen asia... tappaa... muslimi... tyttö..." vaikka kyse ei ollut siitä. Ja nyt kun se on sulle selitetty, niin et voi millään myöntää, että ehkä siinä taustalla olikin joku muu ajatus, kuin että muslimityttöjen tappaminen on hyvä juttu. Sunkaltaisten ihmisten kanssa on oikeasti todella hankala saada aikaan hedelmällistä keskustelua, koska te väännätte aina kaikkien sanomiset oman päänne mukaan miten se teille sattuu sopimaan ja vastapuolta ei edes kuunnella, koska itse ollaan kuitenkin oikeassa. Vastapuoli on ihan tyhmä.