No sun kirjoituksista ei varsinaisesti ihan käynyt selväksi, ettet olekaan mua, persuja ja kaikkia maahanmuuttokriittisiä vastaan. Niin kärkkäästi hyökkäsit, että ei olisi tullut mieleenkään, että olet "samalla puolella", jos näin sallit sanoa. Ja tiedän kyllä ettei kaikki ole mustavalkoista, koska en itsekään kuulu sinne ääripäähän. En ole äärioikeistolainen natsi, jolla on hakaristitatuointi otsassa. En itse asiassa pidä itseäni edes rasistina, koska en arvostele ihmisiä ihonvärin mukaan.Mikä helvetin vastapuoli? Mitkä me? Mitkä te? Mitä vittua? o.O
Se että mä sanon sun kommenttias idioottimaiseksi ei tarkota sitä että äänestän vihreitä. En mä nykyisestä maahanmuuttopolitiikasta tai ylipäänsä islaminuskosta pidä sen enempää kuin sinäkään mutta jos poliitikko sanoo jotain noin vitun tyhmää niin mun kansalaisvelvollisuus on tuoda mielipiteeni julki.
Maailma ei jakaudu kahteen leiriin. Amerikassa tämä ajattelu on jo tuhonnu politiikan, mitä jos ei tehtäis samaa täällä?
Mutta miksi sitten tällainen kamala vääntö jostain niin turhanpäiväisestä asiasta? Ihan rehellisesti voin sanoa, että se Freddyn heitto ei ollut mulle muuta kuin nettiläppä, jolle jopa vähän naurahdin. Siitä olen samaa mieltä, että ei se ollut hänen asemassaan olevalle ihan korrekti tapa ilmaista itseään ja vähän voisi miettiä, mutta ei se niin iso juttukaan ollut mitä siitä on huumorintajuttomien keskuudessa tehty. Kaikkihan lähti siitä, kun et ymmärtänyt pointtia siellä taustalla, eikä siitä oliko vai eikö ollut tyhmä heitto. Mutta ymmärrätkö nyt sen pointin? Ei ollut kyse siitä oliko se järkevästi ilmaistu, vaan siitä oliko siellä kenties joku sanoma, johon sinäkin voit yhtyä. Mun mielestä oli, jos kerran et ihan älyttömästi islaminuskosta välitä.
:hyvä:Rinnastatko hänet natseihin, vai onko nettinatsi vain joku keksitty termi, joka viittaa kansallissosialistiin, eli edelleenkin rinnastat hänet natseihin?
Näin se käy se vänkääminen ja sanojen laittaminen toisten suuhun näinkin päin.