Nyt ei taida poika nähdä metsää puilta, tyypillinen Vihreitten äänestäjä.
Mulla ja sulla on eri metsä ja eri puut. En äänestä Vihreitäkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt ei taida poika nähdä metsää puilta, tyypillinen Vihreitten äänestäjä.
Nyt puhuinkin näistä yksilöistä, jotka istuu kerjäämässä. En mä niitä tosin millään tavalla puolustakaan, mutta kukin tekee elantonsa miten haluaa, kunhan ei häiritä kanssaeläjiä.
Osa jakelee rahaa kadulla, osa on maahanmuuttoministerinä...
.http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/S...telmasta - kolme kuoli/art-1288373558214.html Kerrohan Jouni oma mielipide tosta artikkelista onko tahallaan harhaanjohtava? Kaikki tietää että palon sytyttäjät on ählämeitä ni yritetään vielä johtaa tolleen harhaa ihmistä, ala-arvoista journalismia.
Siis mitä? Tuossahan heti alussa sanotaan, että viidestä syytetystä yksi on suomalainen ja loput irakilaisia. Eihän tuossa mitään yritetä johtaa harhaan.
Tuo otsikko on hiukan harhaanjohtava. "Suomalainen vaikeni -> kolme kuoli".
Itseä kiinnostaa enemmän miksi 6 tyyppiä on jätetty syyttämättä. Eivätkö he ihan yhtälailla ole jättäneet ilmoittamatta aiottua rikosta? Heitänpä nyt ilmoilla tahallisen provokaation: Miten olisi suhtauduttu, kun suomalainen (ilmeisesti jutun perusteella) olisi mennyt ilmoittamaan, että irakilaiset pitsapojat suunnittelevat ravintolansa polttamista?
Tuskin ne syyttämättä jätetyt ovat oikeasti tienneet että sellainen isku tullaan oikeasti toteuttamaan. Kaikenlaisia uhkauksia ja suunnitelmia riittää aina, mutta jos poliisille pitäis ilmoittaa, pitää olla jotain perusteitakin. Tuskin poliisiakaan hirveästi kiinnostaa jos ei oikeasti pysty jotenkin osoittamaan että jotain on käynnissä.
Aggressiivista romanikerjäläistä en ole tavannut, sinällään outua kun Helsingin keskustassakin tulee usein pyörittyä eri vuorokaudenaikoina. Harmittaa oikein kun ei saa omakohtaisia kokemuksia. :D
Noi romanikerjäläiset on todella röyhkeitä. Vituttaa suunnattomasti, jos kadulla ei saa rauhassa kulkea, vaan joku estelee kulkua, puhuu siansaksaa päälle ja näyttää paperilappua ja kahvimukia.
Minä katson kerjäämisen aktiiviseksi väkivallaksi. Mielestäni olen oikeutettu puolustamaan omaa olemassa oloani väkivaltaa käyttäen. En näe mitään pahaa siinä, että lyön kerjäläistä nyrkillä päähän. Itse asiassa näen siinä monia hyviä puolia, jotka edesauttavat rikollisuuden vähenemistä.
Oikein Mies isolla M:llä :jahas:
Minä katson kerjäämisen aktiiviseksi väkivallaksi. Mielestäni olen oikeutettu puolustamaan omaa olemassa oloani väkivaltaa käyttäen. En näe mitään pahaa siinä, että lyön kerjäläistä nyrkillä päähän. Itse asiassa näen siinä monia hyviä puolia, jotka edesauttavat rikollisuuden vähenemistä.