Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä 57.000euroata löytyy kommenttia täältä
http://mediaseuranta.blogspot.com/2009/01/ajankohtainen-kakkonen-turvapaikka.html
Ajankohtainen Kakkonen: Turvapaikka Suomesta: lapsi edellä, perhe perässä
Huh, nyt kyllä vakuutti. Yksi lähde. Ton jälkeen sä oot kyllä vakavasti otettava keskustelija tällä palstalla. :lol2: Säälittävää.19.8.2009
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2597241&postcount=2901
Siinä viimeisin.
Voit itse selata lisää.
Mutta niin kuin itsekin totesit, lähteeni eivät ole luotettavia. Teidän vinkkelistänne katsottuna.
Kyllä se hukkaan menee. Vastaanottokeskukset ei tuota mitään. Juu viattomia pelinappuloita ovat. Sama sielu se silmissä näkyy ja lentäväthän linnutkin rajojen yli etc.Ei se 57 000 hukkaan mene... Taitaa kaiken takana olla iso bisnes ja turvapaikanhakijatkin ovat vain pelinappuloita.
Eikä tässä kaikki. Lista epäkohdista on loputon.
Vastausten perusteella esimerkiksi mediassa on paikoin rasistista piiloviestintää:
- Vuosi sitten lehdessä oli juttua polkupyöräilystä jalkakäytävällä. Jutun kuvassa oli nuori maahanmuuttajamies pyöräilemässä jalkakäytävällä. Ja toinen juttu, jossa puhuttiin ilotulitteista - siinäkin kuvassa oli maahanmuuttaja tekemässä jotain typerää.
No, viestini sanoma taisi mennä lukijoilta ohi. Vaikka en minäkään tätä vastausta ymmärtänyt..Kyllä se hukkaan menee. Vastaanottokeskukset ei tuota mitään. Juu viattomia pelinappuloita ovat. Sama sielu se silmissä näkyy ja lentäväthän linnutkin rajojen yli etc.
Siitä että ne neekeritkin on ihmisiä. Ihan samalla tavalla meillä on velvollisuus auttaa niitä, ku sulla on velvollisuus auttaa mua jos löydät mut kadulta ku oon liukastunu ja lyöny pääni
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/...htaan_ovat_kiristyneet_947029.html?origin=rss
Aivan lista epäkohdista on loputon, vuoden sisällä on ollut 2 kuvaa maahanmuuttajista tekemässä jotain hönöä, eihän tätä voi hyväksyä!!!
Niin... Se oli viimeisin. Niin kuin totesinkin. Niitä kyllä löytyy vaikka kuinka paljon, ongelma on vain se, että tämä lahko on aivan liian tyhmää sisäistämään mitään sen syvällisempää kuin "minä oon minä, neekerit vittuun!". Oikeasti, tänään taas niin käsittämätöntä paskaa ettei mitään rajaa. Olen varmasti masokisti.Huh, nyt kyllä vakuutti. Yksi lähde. Ton jälkeen sä oot kyllä vakavasti otettava keskustelija tällä palstalla. :lol2: Säälittävää.
Jup, varmasti löytyy ihan läjäpäin :lol2:Niin... Se oli viimeisin. Niin kuin totesinkin. Niitä kyllä löytyy vaikka kuinka paljon, ongelma on vain se, että tämä lahko on aivan liian tyhmää sisäistämään mitään sen syvällisempää kuin "minä oon minä, neekerit vittuun!". Oikeasti, tänään taas niin käsittämätöntä paskaa ettei mitään rajaa. Olen varmasti masokisti.
Mattih3:lle kunniamaininta asiallisesta keskustelun yrityksestä, itse olen liian pieni mies..
Edit: Niin, haluaisitko että käyn 2 minuuttia hakemassa hommalta parhaita paloja?
Joo, ei tietenkään löydy. Niin kuin ei löytynyt siinäkään vaiheessa kun väitit etten ole yhtäkään lähdettä esittänyt. Niin, ei kun, parin päivän takaa löytyi viimeisin.Jup, varmasti löytyy ihan läjäpäin :lol2:
Sulla on varmaan linkki tuohonkin lainaukseen, jota käytit tässä. Haluaisin mielelläni tietää, kuka noin on sanonut? Käsittämätöntä paskaahan tämä toki on, eikä vähiten sun ansiosta. Mut keskity sä kippaamaan sitä viinaa niin täällä voitais päästä takasin itse asiaanki.
Sä voit käydä hakemassa hommalta vaikka 3 minuuttia parhaita paloja. Sitä mä en vaan tiedä, mitä ihmeen tekemistä niillä on Pakkotoiston keskustelun kanssa.
No, se on tietenkin miten kukakin näkee.Juu niinkuin tääkin viesti niin oli taas täyttä asiaa islamiin liittyen :thumbs:Joo, ei tietenkään löydy. Niin kuin ei löytynyt siinäkään vaiheessa kun väitit etten ole yhtäkään lähdettä esittänyt. Niin, ei kun, parin päivän takaa löytyi viimeisin.
Joo, sen myönnän kyllä auliisti että itse en varsinaisesti keskustelun tasoa kohenna, mutta väite että keskustelu lähtisi poistumiseni kautta takaisin itse asiaan on hivenen huvittavaNo, se on tietenkin miten kukakin näkee.
Sinunkin argumentaatiossasi on sen verran havaittavissa suoria lainauksia hommalta, että siinä mielessä sillä on tekemistä. Kyllä henkiset isit ovat hyvin helposti jäljitettävissä.
Joo omiakin autetaan nii hyvin että...Kyllähän Suomella taitaa olla aika vahva oikeudellinenkin velvollisuus ulkomaalaisten auttamiseen, kun ollaan sitouduttu vaikka mihin ihmisoikeussopimuksiin yms.
Kyllähän Suomella taitaa olla aika vahva oikeudellinenkin velvollisuus ulkomaalaisten auttamiseen, kun ollaan sitouduttu vaikka mihin ihmisoikeussopimuksiin yms.
Siis mikään muu kuin Geneven sopimus ei velvoita yhtään mihinkään. Geneven sopimuksessa on sovittu, että Suomi ottaa 750 kiintiöpakolaista vuosittain. Nämä ovat niitä todellisia, avuntarpeessa olevia, henkilökohtaista vainoa pakenevia pakolaisia.Ollaankos tässä edes sitouduttu muuhun kuin niiden kiintiöpakolaisten vastaanottamiseen? 750 taisi vielä olla lukema mitä niitäkin pitäisi vastaanottaa. Kehitysapua pitäisi tietysti mielellään laittaa tietty määrä menemään mutta se nyt ei auta asioita yhtään..
Rankkuri jaksaa kyllä kiitettävästi vängätä erimielisten kanssa :thumbs: Jännä miten tämä aihe menee aina hirveäksi vänkäämiseksi ja saivarteluksikin..
http://papunet.net/selko/selkouutis...a-vanhainkodeissaon-liian-vahan-hoitajia.html
Suomalaisilta vanhuksilta puuttuu tuhansia hoitajia. Varsinkin suurissa vanhainkodeissa hoitajia on liian vähän.
Tuore esimerkki ongelmasta on Tampereen Koukkuniemen vanhainkoti. Koukkuniemi on Suomen suurin vanhainkoti, siellä asuu lähes 1 000 vanhusta. Heitä hoitamassa on 436 työntekijää. Se on selvästi liian vähän, hoitajia pitäisi olla ainakin 100 enemmän.
Hoitajien liian pieni määrä tuli ilmi, kun lääninhallitus teki Koukkuniemestä selvityksen.
- Henkilökunta on vastuuntuntoista, mutta se ei ehdi käydä asiakkaiden luona riittävästi, totesi Marjatta Aittolahti Aamulehdessä. Hän työskentelee läänin sosiaalitarkastajana....
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Mielenterveyspotilaat+jäävät+kesällä+usein+hoidotta/1135247609587
Mielenterveyspotilaat jäävät kesällä usein hoidotta
Moni kunta supistaa mielenterveyspalveluja keskikesäksi. Kunnat sulkevat terveysasemia ja mielenterveyden avohoidon poliklinikoita tai lyhentävät niiden aukioloaikoja.
Masennus ja ahdistuneisuus luokitellaan kunnissa kiireettömiksi tapauksiksi, minkä vuoksi hoitoon pääsyä voi joutua odottamaan viikkoja tai pahimmillaan kuukausia
Disclaimer: olen nyt pikkaisen maistissa (Rankkuri tarttukoon tähän mallia vittuilut Porolle :whip::thumbsNo redusoidaan nyt omaan viiteryhmään kuitenkin. Emme me kuitenkaan voida kaikkia auttaa, ja oman ideologiani mukaan autetaan nyt niitä omia eka.
Ja mistä tulee velvollisuus? Me yhteiskuntana keskimäärin katsomme, että vanhuksille tarjotaan säälliset olot. Ja maksetaan siitä.
. Tupareita just vietettiin, ja oli hyvät bileet. :kippis1: