Kumpi raiskaa enemmän ja kumpi vähemmän on aika vitun sama, kun molemmat sitä tekee.
Hetkinen? Siis jos tilanne on se, että Suomessa tapahtuu määrä x raiskauksia Suomalaisten toimesta, joita ei käytännössä voida estää, niitä voidaan ehkäistä nostamalla tuomioita yms. vastaavilla keinoilla mutta ei kokonaan poistaa, niin on aivan sama ottaa tänne mamuja, jotka tekevät niitä suhteessa perkeleesti enemmän, koska Suomalaisetkin kuitenkin raiskaavat?
Mitä vittua? Ai on sama että miten raiskataan kun kerran raiskataan? Termin "raiskaus" alle mahtuu hyvinkin erilaisia tekoja, joskin kaikki ovat sekä eettisesti että rikosoikeudellisesti helvetin väärin. Mun mielestä on aivan vitun iso ero siinä, jos aviomies kännissä "väkisinmakaa" kuin että lauma karvakäsiä joukkoraiskaa jonkun naisen ja vielä silpoo saksilla naisen sukuelimet pilalle, niin kuin se eräs keissi tässä vissiin vuos takaperin. Rankkuri varmasti muistaa ainakin ko. keissin, itse en tähän hätään uutista löytänyt. Molemmat noista teoista on väärin, mutta naiselle ei jää välttämättä kohdasta 1 mitään fyysisiä vammoja, ja tod.näköisesti toipuu tuosta henkisesti (ei tietenkään välttämättä), mutta kohdasta 2 jää elinikäiset traumat, fyysiset vammat eikä uhri toivu taatusti ikinä ennalleen.
Jos meillä on mahdollisuus estää yksikin raiskaus, varsinkin esimerkkitapaus 2 tyyppinen, se pitää käyttää. Mun mielestä selkeästi todettavissa olevaa riskiä, että tollasta tapahtuu, ei pidä ottaa minkään vitun humanitäärisen avun nojalla. Ja jos se riski otetaan, pitää mun mielestä olla paukut puuttua siihen. Ja tollasesta rikoksesta mun mielestä vois jo antaa niskalaukauksen, mutta koska se ei nykymaailmassa tule ikinä tapahtumaan, laittaa puulaatikossa takaisin sinne mistä ikinä tulikin.
Se kun on vielä todistettu, että tänne ei suinkaan tule turvapaikanhakijoiksi ne kaikista pahimmassa jamassa olevat. Vaan järjestäytyneen rikollisuuden avulla tänne "ostetaan" matka jotta päästään pois sieltä kurjasta kotimaasta. Niillä oikeasti avun tarpeessa olevilla ei ole edes mahdollisuutta päästä tänne. Voi vaan kuvitella, miten paljon tätäkin maata mainostetaan, ja millasena, kun jengi on valmis myymään omaisuutensa pääsylipusta tänne. Sitten kun otetaan vielä huomioon se, että miten mm. islam hyväksyy vääräuskoisten raiskaukset (ja käsittääkseni jopa suositteleekin sitä), en lainkaan ihmettelisi, vaikka Suomea markkinoitaisiin siellä neitsyiden paratiisina. Sielläpäin kun termit "vapaa neitsyt", "naisen suostumus seksiin" (eli jos nainen pukeutuu vaikka minihameeseen, hän suorastaan rukoilee seksiä, vaikka kieltäisikin sen) ja "vääräuskoisen ihmisarvo", ovat hieman erilaisia kuin mitä täällä.
Asut Helsingissä, etkä ole koskaan törmännyt mamuista aiheutuviin ongelmiin? Missä vitussa sä asut, Ullanlinnassa? Eirassa? Tee joskus parin päivän retki pitkin Itä-Helsingin ostareita, katsele koulun pihoille jne. niin alkaa niitä löytymään. Henk.koht mua on n. 10-12v somalipoika koittanut uhata kääntöveitsellä (en ottanut tilannetta kauhean "vakavasti", toki säikähdin hieman), jututin sitä hetken jonka jälkeen se tuli siihen tulokseen että olenkin ihan okei jätkä, voin mennä rauhassa ja suositteli vielä kuuntelemaan 50 centiä

. Kertoo siis jotain ehkä tosta kulttuurista. Olin tuolloin jotain 15-16v, jälkeenpäin olenkin harmitellut että jos olisin ollut hieman vanhempi niin olisin ettinyt käsiini ko. ostarin järkkärit ja pyytänyt heitä ottamaan kiinni ko. nulikan.
Toinen ihan mieleenpainuva esimerkki on nk. yökerhot ytimessä, tai siis tietyt niistä. Nimittäin tietyt näistä on ihan täynnä (siis ihan oikeasti täynnä) mamuja, jotka tanssilattialla käpälöivät ja kopeloivat kaikkea naispuolista väkeä. Siis aivan kaikkia. Ja tämä ei tosiaan ole mitään perseelle läpsimistä, vaan ihan suoraa tissien puristelua ja väkisin suutelemista. Mikäli haluat itse kokea ko. ilmiön, tai päästä todistamaan sitä, joku enemmän ytimen yökerhoissa viihtyvä varmasti opastaa, että mikä on tällä hetkellä mamujen menomesta.