Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ja miks vitussa sitä pitää verrata Ruotsiin? Vertais vaikka Japaniin tai Australiaan.
No, ko siel o niiku hoidettu esimerkillisesti toi homma ja mahtava esimerkki siitä että suomi vois ottaa niiko ainaki nelinkertaisen määrän turvapaikanhakijoita nykyiseen verrattuna.

Eli hyvä, että myöntää, että kasvua on tullut rutkasti. Sitä en vieläkään ymmärrä, kuinka jonkun toisen maan ottamien turvapaikanhakijoiden määrä liittyy Suomeen millään tavalla?

Olis kiva nähdä myös vuoden 2008 loppuvuoden osalta samat tilastot ;)

No joko niitä toisten maiden kokemuksia ja tilastoja voidaan ottaa näihin keskusteluihin mukaan tai sitten ei voida. Niin tämä kuitenkin mielestäni toimii erittäin huonosti, että siinä vaiheessa kun ongelmista aletaan puhumaan voi huutaa : "Ruotsi!", "Malmö!", "Rosengård!", mutta sitten taas niissä yhteyksissä joissa Ruotsi tilastoineen näyttäytyy suomalaisen mamukriittisen fanaatikon mielestä epätoivottavassa valossa, keskustelu on kiellettyä..

Koita päättää. Edes omalta osaltasi johdonmukainen kanta siis..

No joko niitä toisten maiden kokemuksia ja tilastoja voidaan ottaa näihin keskusteluihin mukaan tai sitten ei voida. Niin tämä kuitenkin mielestäni toimii erittäin huonosti, että siinä vaiheessa kun ongelmista aletaan puhumaan voi huutaa : "Ruotsi!", "Malmö!", "Rosengård!", mutta sitten taas niissä yhteyksissä joissa Ruotsi tilastoineen näyttäytyy suomalaisen mamukriittisen fanaatikon mielestä epätoivottavassa valossa, keskustelu on kiellettyä..

Koita päättää. Edes omalta osaltasi johdonmukainen kanta siis..
Kyllähän sen nyt pitäisi jopa sulle olla selvää, että toiset asiat on vertailtavissa ja toiset ei. Vai onko pullo auennut taas?

Kai sä käsität, että sen valossa, mitä esim. muslimien käyttäytymisestä tiedetään euroopassa niin se on hyvin samankaltaista joka maassa, joten on melko todennäköistä, että se käytös ei tule muuttumaan vaikka kohdemaana olisi Suomi. Siksi esim. Rosengård käy hyvästä esimerkistä muslimien käytöksestä.

Sen sijaan muiden maiden ottamien turvapaikanhakijoiden määrällä ei ole mitään tekemistä Suomen kanssa. On melko selvää, että esim. Ranska, Saksa, Iso-Britannia...etc. voi ottaa helvetin paljon enemmän maahanmuuttajia kuin Suomi, koska siellä on tilaa enemmän ja ennenkaikkea siellä on hitosti enemmän veronmaksajia, jotka elättävät nämä turvapaikanhakijat.

Ymmärätkö eron. Kaikki asiat eivät ole samalla tavalla vertailtavissa vai oletko jälleen liian humalassa käsittääksesi tämän?

Poron juopunutta vastinetta odotellessa voimme jälleen kerran ihmetellä rauhanuskonto Islamin ihmisläheistä suhtautumista kanssaeläjiin:

Musliminainen saa kepiniskuja oluen juomisesta Malesiassa
HS

islam hyväksyy vääräuskoisten raiskaukset (ja käsittääkseni jopa suositteleekin sitä), en lainkaan ihmettelisi, vaikka Suomea markkinoitaisiin siellä neitsyiden paratiisina. Sielläpäin kun termit "vapaa neitsyt", "naisen suostumus seksiin" (eli jos nainen pukeutuu vaikka minihameeseen, hän suorastaan rukoilee seksiä, vaikka kieltäisikin sen) ja "vääräuskoisen ihmisarvo", ovat hieman erilaisia kuin mitä täällä.

Asut Helsingissä, etkä ole koskaan törmännyt mamuista aiheutuviin ongelmiin? Missä vitussa sä asut, Ullanlinnassa? Eirassa? Tee joskus parin päivän retki pitkin Itä-Helsingin ostareita, katsele koulun pihoille jne. niin alkaa niitä löytymään.

.

Tuohan mulle faktaa tähän, että missä kohtaa islam suosittelee "väärä"uskoisten raiskaukset?? Ja toisekseen luuletko että nämä maahamuuttajat on kaikki todella uskovaisia ja elää koraanin sääntöjen mukaan? Paskanvitut. Yhtä vähän tämä mamu nuoriso harjoittaa omaa uskontoaan, kuin suomalaiset nuoret kristinuskoa. Ja jos maahanmuuttajista osa on mätiä ykslöitä ja sattuvat tekemään rötöksiä ja raiskauksia, niin tarkoittaako se sitä, että kaikki mamut pitäisi lähettää takaisin/ei päästää tänne ollenkaan?

En asu Ullanlinnassa, enkä Eirassa. Olen käynyt peruskoulun alueella, jossa vähintääkin on yhtä paljon mamuja kuin missä vaan Itä-Helsingissä. Ja ei kertaakaan ole tullut minkäänlaisia ongelmia kenenkään kanssa. Päinvastoin olen saanut muutaman hyvän kaverinkin.

Se on vaan Suomen mentaliteetti, että ollaan näin vitun suppilonäköisiä, masentuneita ja ujoja. Itsetunto suomalaisilla on todella huono ja aina vältetään kontaktia vieraan kanssa. Jo toinen suomalainen on suomalaiselle vieras, niin mitäpä sitten toisen maalainen suomalaiselle on?? Ollaan niin vitun sisäänpäin kääntyneitä eikä tunteita uskalleta näyttää, paitsi kännissä. Näin ei ole missään muussa maassa!! EI edes Ruotsissa. Ja tämä ei ole liioiteltua. Sen verran on maailmaa tullut kierreltyä, vaikka minkälaisissa porukoissa ja fudisjengein kanssa ym, ja aina on kantaväestö ollut todella mukavaa ja avuliasta tilanteessa kuin tilanteessa.
Oslossa olin nostamassa rahaa automaatilta ja mukana oli samasta joukkueesta pari mamu kaveria. Eräs norjalainen mummeli näki, että meillä oli ongelma eikä osattu oikein nostaa rahaa ( koska se oli joku outo yksityisen pankin automaatti jossa ei englannin kieltä saanut valittua yms...), niin hän kysymättä tuli auttamaan meitä. Ehdottipa jopa, että missä voisi syödä mukavan aamiaisen Oslon keskustassa. Tämä esimerkkinä vaan siitä, kuinka avoimempia muualla ollaan.

Tuohan mulle faktaa tähän, että missä kohtaa islam suosittelee "väärä"uskoisten raiskaukset??

"...muslimien on pakko alistaa oman yhteisönsä sisällä asuvat ei-muslimit halveksituiksi toisen luokan kansalaisiksi, dhimmeiksi, mikäli nämä eivät vapaaehtoisesti suostu kääntymään islamiin... Dhimmit eivät saa ohittaa muslimia oikealta puolelta...Dhimmien talot eivät saa olla yhtä korkeita tai korkeampia kuin muslimien talot. Dhimmeillä ei saa olla työtehtäviä, joissa he olisivat muslimien esimiehinä...Dhimmien tulee käyttää erityistä vaatetusta, josta heidät tunnistaa heidän kävellessään kadulla...Dhimmit eivät saa todistaa oikeudessa muslimeja vastaan. Muslimia ei tulisi rangaista teloittamalla ei-muslimien tappamisesta (Sahih Bukhari). ...Jos dhimmi rikkoo mitä tahansa näistä säännöistä, hänet voidaan ottaa orjaksi, vangita tai teloittaa, ja hänen vaimonsa otetaan jalkavaimoksi ja lapset orjiksi."

Lähdeviitteineen:
http://aikapommi.wordpress.com/#_9

Ja toisekseen luuletko että nämä maahamuuttajat on kaikki todella uskovaisia ja elää koraanin sääntöjen mukaan? Paskanvitut.

Elä niinkuin saarnaat ensimmäisessä lauseessasi. If you gonna call bullshit, post a link to prove it.

Yhtä vähän tämä mamu nuoriso harjoittaa omaa uskontoaan, kuin suomalaiset nuoret kristinuskoa.

Elä niinkuin saarnaat ensimmäisessä lauseessasi. If you gonna call bullshit, post a link to prove it.

Ja jos maahanmuuttajista osa on mätiä ykslöitä ja sattuvat tekemään rötöksiä ja raiskauksia, niin tarkoittaako se sitä, että kaikki mamut pitäisi lähettää takaisin/ei päästää tänne ollenkaan?

Rikoksia tehneet mamut välittömästi takaisin.

En asu Ullanlinnassa, enkä Eirassa. Olen käynyt peruskoulun alueella, jossa vähintääkin on yhtä paljon mamuja kuin missä vaan Itä-Helsingissä. Ja ei kertaakaan ole tullut minkäänlaisia ongelmia kenenkään kanssa. Päinvastoin olen saanut muutaman hyvän kaverinkin.
Hei, mahtavaa.

Hei, mahtavaa.

Niin?

Edelleen.. suurin osa mamunuorisosta ei todellakaan elä islamin tapojen mukaisesti. Syövät sikaa niin kuin muutkin, :pano: ennen avioliittoa niin kuin muutkin ja dokaavat niin kuin muutkin. Vaikka kaikki nämä ovat kiellettyä Koraanin mukaan.

Ja kun kerran toit noin mukavan "uutisen" Malesian laista, niin eikö tämä ole sairasta?

http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/kolmekymppiselle-tuomio-16-vuotiaan-raiskauksesta/295973

Wikipedia: "Raiskauksesta tuomittiin Suomessa vuonna 2002 yksittäisrikoksena 23 tapausta. Näistä 11 (48 %) sai ehdollisen tuomion ja 12 (52 %) ehdottoman. Ehdollisten keskipituus oli 16,2 kuukautta ja ehdottomien 18,8 kuukautta."

http://fi.wikinews.org/wiki/Koulupoika_ehdolliseen_8-vuotiaan_raiskauksesta

ILTALEHTI:
Poliisimiehen raiskaustuomio lieveni tuntuvasti hovissa
Tiistai 30.6.2009 klo 12.00

Itä-Suomen hovioikeus lievensi tuntuvasti alaikäisen raiskauksesta tuomitun, vuonna 1954 syntyneen suonenjokelaisen poliisimiehen rangaistusta.
Kuopion käräjäoikeus oli tuominnut ylikonstaapelin kahden ja puolen vuoden vankeuteen raiskauksesta ja lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Hovioikeus katsoi oikeudenmukaiseksi rangaistukseksi vuosi ja 10 kuukautta vankeutta ehdollisena. Uhri oli 15 -vuotias.

..ja näitä riittää!

Niin?

Edelleen.. suurin osa mamunuorisosta ei todellakaan elä islamin tapojen mukaisesti. Syövät sikaa niin kuin muutkin, :pano: ennen avioliittoa niin kuin muutkin ja dokaavat niin kuin muutkin. Vaikka kaikki nämä ovat kiellettyä Koraanin mukaan.

Ja kun kerran toit noin mukavan "uutisen" Malesian laista, niin eikö tämä ole sairasta?

http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/kolmekymppiselle-tuomio-16-vuotiaan-raiskauksesta/295973

Wikipedia: "Raiskauksesta tuomittiin Suomessa vuonna 2002 yksittäisrikoksena 23 tapausta. Näistä 11 (48 %) sai ehdollisen tuomion ja 12 (52 %) ehdottoman. Ehdollisten keskipituus oli 16,2 kuukautta ja ehdottomien 18,8 kuukautta."

http://fi.wikinews.org/wiki/Koulupoika_ehdolliseen_8-vuotiaan_raiskauksesta

ILTALEHTI:
Poliisimiehen raiskaustuomio lieveni tuntuvasti hovissa
Tiistai 30.6.2009 klo 12.00

Itä-Suomen hovioikeus lievensi tuntuvasti alaikäisen raiskauksesta tuomitun, vuonna 1954 syntyneen suonenjokelaisen poliisimiehen rangaistusta.
Kuopion käräjäoikeus oli tuominnut ylikonstaapelin kahden ja puolen vuoden vankeuteen raiskauksesta ja lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Hovioikeus katsoi oikeudenmukaiseksi rangaistukseksi vuosi ja 10 kuukautta vankeutta ehdollisena. Uhri oli 15 -vuotias.

..ja näitä riittää!
Sä se et vaan millään tunnu käsittävän yhtäkään vastausta, mitä sulle laitetaan. Miten noi sun esimerkkis liittyy millään tavalla tähän aiheeseen? Mä voin vastata sun puolesta, koska sä et tapas mukaan joko halua vastata tai et tajua kysymystä: ei mitenkään.

Ja ihan vinkkivinkkinä sulle: kaikkien ei tarvitse olla "kunnon" muslimeja, jotta ongelmia syntyy, vain osan.

Mut ethän sä raukka tälläkään kerralla keksiny mitään aiheeseen liittyvää vastinetta. Koita pysyä aiheessa.

Seuraavassa postissasi varmaan tuot esille ne linkit, joissa todistat edellisessä viestissäsi paskapuheeksi leimaamasi asiat. Ja otat kantaa tuohon dhimmi-asiaan.

Ja ei kertaakaan ole tullut minkäänlaisia ongelmia kenenkään kanssa. Päinvastoin olen saanut muutaman hyvän kaverinkin.
Ja tämä on mielestäsi aukoton perustelu maahanmuuton kasvattamiselle? Tai sille että ongelmia ei ole? Herää ny jo koomasta.

Sä se et vaan millään tunnu käsittävän yhtäkään vastausta, mitä sulle laitetaan. Miten noi sun esimerkkis liittyy millään tavalla tähän aiheeseen? Mä voin vastata sun puolesta, koska sä et tapas mukaan joko halua vastata tai et tajua kysymystä: ei mitenkään.

Ja ihan vinkkivinkkinä sulle: kaikkien ei tarvitse olla "kunnon" muslimeja, jotta ongelmia syntyy, vain osan.

Mut ethän sä raukka tälläkään kerralla keksiny mitään aiheeseen liittyvää vastinetta. Koita pysyä aiheessa.

Seuraavassa postissasi varmaan tuot esille ne linkit, joissa todistat edellisessä viestissäsi paskapuheeksi leimaamasi asiat. Ja otat kantaa tuohon dhimmi-asiaan.

Ja tämä on mielestäsi aukoton perustelu maahanmuuton kasvattamiselle? Tai sille että ongelmia ei ole? Herää ny jo koomasta.

Postasin vain pari linkkiä vastineeksi, sille kun itse postasit aikaisemmin uutisen Malesian lakisäädännöstä. Mutta turha tässä kai aasille vääntää, lue pari postia ylemmän postin viimeinen kappale. Siinä minun mielipide asiaan. Ajattelutavat ja mielipiteet, kun on näköjään makuasioita.

Ehkä omahyväinen ajattelutapa, mutta niin kauan mulle, ystävilleni tai perheelleni ei mamuista ole ollut haittaa, vaan jopa hyötyä, niin kyllä tämä aukoton peruste maahanmuuton kasvattamiselle.

Postasin vain pari linkkiä vastineeksi, sille kun itse postasit aikaisemmin uutisen Malesian lakisäädännöstä. Mutta turha tässä kai aasille vääntää, lue pari postia ylemmän postin viimeinen kappale. Siinä minun mielipide asiaan. Ajattelutavat ja mielipiteet, kun on näköjään makuasioita.
Miten kantaväestön raiskaukset etc. liittyy islamiin? Postasin uutisen sen takia, koska se oli jälleen hieno osoitus islamin vaikutuksesta. Kuten tiedät sharia-tuomioistuimet kuuluvat islamiin. Suomalaisten tekemiset eivät liity islamiin.

Tässä asiassa mielipiteet eivät todellakaan ole makuasioita. Jotkut ovat valmiita näkemään kaiken sen skeidan mitä islam ja muslimit tuovat mukanaan ja toiset (kuten sinä) täysin ilman perusteluita pidät kiinni jostain ihmeellisestä satufantasiasta, jossa kaikilla on kivaa ja kaikki on kivan eksoottista.

Ehkä omahyväinen ajattelutapa, mutta niin kauan mulle, ystävilleni tai perheelleni ei mamuista ole ollut haittaa, vaan jopa hyötyä, niin kyllä tämä aukoton peruste maahanmuuton kasvattamiselle.
:lol2: :thumbs:

Mites sitten uusnatsit, pitäiskö heitä saada lisää tänne, kun heistä ei ole ollu minulle mitään haittaa? Tai aids, ei mitään haittaa ollu mulle. Tai huumeita, ei mitään haittaa mulle. Hitto miksei samalla myös sikainfluenssaa ja ebolaakin, ei oo mitään haittaa ollu mulle...

Että sä oot säälittävän lapsellinen.

:lol2: :thumbs:

Mites sitten uusnatsit, pitäiskö heitä saada lisää tänne, kun heistä ei ole ollu minulle mitään haittaa? Tai aids, ei mitään haittaa ollu mulle. Tai huumeita, ei mitään haittaa mulle. Hitto miksei samalla myös sikainfluenssaa ja ebolaakin, ei oo mitään haittaa ollu mulle...

Että sä oot säälittävän lapsellinen.

Eli sä vertaat lähi-idän maista tulleita ihmisiä aidsiin, uusnatseihin, huumeisiin, sikainfluenssaan ja ebolaan?

Eli sä vertaat lähi-idän maista tulleita ihmisiä aidsiin, uusnatseihin, huumeisiin, sikainfluenssaan ja ebolaan?
Miksei niitäkin voi olla enemmän täälläkin, ku ei niistä oo ollu mitään haittaa mulle?

Ja kun et näytä ymmärtävän niin en vertaa näitä asioita keskenään vaan sovellan sun ajatustapaas muihin asioihin, joissa sen lapsellisuus näyttäytyy ehkä jopa sinulle.

Ja toisekseen: kuinka paljon mielestäsi uusnatsit ja äärimuslimit eroavat toisistaan? Paitsi siten, että uusnatsit eivät räjäyttele toisia ilmaan...

No sitten ne ilmeisesti on hyviä tyyppejä eikä siinä pitäisi olla sun tai sun mamukavereidesi kannalta mitään ongelmaa, jos puskaraiskauksia ja -ryöstöjä harrastavat "yksittäistapaukset" lähetettäisiin välittömästi rahtikoneella sinne, mistä ovat tulleetkin?

Back
Ylös Bottom