Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Nyt Rankkuri laske sataan ennen kuin vastaat ylläolevaan, ettei lukotus iske tähänkin ketjuun. Ihan kaikesta ei nyt kannata alkaa edes vääntämään...
Meinaatko et mulla on lyhyt pinna ja nopea liipasinsormi :D

Ihan sun vuoks editoin yhden kohdan pois tosta postista :D

KEU on hyvä juttu, koska rajat on auki ja tänne pääsee vaan lisää porukkaa. Pariisin, Tukholman ja Lontoon kaduilla on mukava kävellä ja ihmetellä maailman menoa, koska ne ovat täynnä eri kulttuurin omaavia yksilöitä. Me vain asutaan niin junttimaassa, että kaikki mikä on erilaista, eri näköistä tai väristä, tai jos joidenkin puhetapa on kovaäänisempää tai on muuten vain paljon "eloisampia" kuin me, niin heti ollaan tyrmäämässä! Suomalaisten heikko itsetunto on se mikä saa pelkäämään ja sitä kautta vihaamaan muun maalaisia. Se on fakta.
[/URL]

Miksi en saisi nauttia siitä että kun kävelen helsingin kaduilla niin näkisin vain ja ainoastaan sitä suomalaista kulttuuria ja suomalaisia ihmisiä? ja ei en laske mitään toisenpolven mamuja jolla on kansalaisuus suomalaisiksi ihmisiksi. Miksi pitäisi aina ihanoida ku on niin moninaista ja erilaista ja ihanaa ja hohhoijaa, minun mielestä suomalainen kulttuuri on ihan helvetin hyvä ja en mä täällä suomessa tahdo minkään muunlaista kahtellakkaan.

EU on hyvä juttu, koska rajat on auki ja tänne pääsee vaan lisää porukkaa. Pariisin, Tukholman ja Lontoon kaduilla on mukava kävellä ja ihmetellä maailman menoa, koska ne ovat täynnä eri kulttuurin omaavia yksilöitä.

a. Yksikään aivot omaava milläänlailla koulutettu ammattilainen ei muuta selkeästi huonompiostovoimaiseen maahan. Muunkaltaisista tulijoista on vain haittaa yhteiskunnalle(=meille)
Suomessa on kovat verot, korkea sosiaaliturva, ja sosiaaliturvaa saa pakolaiset. Työtätekevät osaajat eivät tämänkaltaiseen maahan muuta, ennemmin ne muuttavat maihin jossa ei ole korkeaa sosiaaliturvaa, pakolaisia, ja verotus on keveämpää.

b. Jos kerran pariisi, tukholma tai lontoo on noin ihania paikkoja, niin rajat on auki. Muuta sinä sitten sinne.

Ihan Helsingissä asun kiitos kysymästä. On tainnut Rankkuri joskus saada turpaan musulta tai sitten sun muija on lähtenyt jonku musun matkaan, kun noin säälittävän katkera näytät olevan mamuja kohtaan. Taisit olla sinä pääosissa siinä "Sinivalkoinen Suomi" -dokumentissa. Sen verran yksinkertaiselta ja aasilta vaikutat. Loppuvedos tähän, mulle itselleni monikulttuurisuus on rikkautta. Tuo vähän väriä ja eloa tähän meidän harmaaseen ja synkkään maahan. Ja aivan sama onko irakilaisia, venäläisiä tai argentiinlaisia!

Ja vielä kertauksen vuoksi:

http://www.youtube.com/watch?v=qhxZoV3t61c

Siitä ensimmäiset 3 minuuttia. I rest my case.

Ihan Helsingissä asun kiitos kysymästä.

Ole hyvä.

On tainnut Rankkuri joskus saada turpaan musulta tai sitten sun muija on lähtenyt jonku musun matkaan, kun noin säälittävän katkera näytät olevan mamuja kohtaan.

Kumpaanki joutuu ny tuottaa pettymyksen, että ei ja ei. Katkera en ole mamuja kohtaan, vaan aavistuksen vittuuntunut sun täysin valopäisistä jutuista.

Taisit olla sinä pääosissa siinä "Sinivalkoinen Suomi" -dokumentissa.

C´mon you can do better than this.

Sen verran yksinkertaiselta ja aasilta vaikutat.

Sinä sen sijaan olet, kuten muistakin kommenteista voit huomata, antanut lähtemättömän älykkään vaikutelman.

Loppuvedos tähän, mulle itselleni monikulttuurisuus on rikkautta. Tuo vähän väriä ja eloa tähän meidän harmaaseen ja synkkään maahan. Ja aivan sama onko irakilaisia, venäläisiä tai argentiinlaisia!

Tango! Olé!

Ja vielä kertauksen vuoksi:

http://www.youtube.com/watch?v=qhxZoV3t61c

Siitä ensimmäiset 3 minuuttia. I rest my case.
Kuten yleensäkin niin jouduit turvautumaan ainoastaan mulle "vittuilemiseen", jota et sitäkään kovin hyvin tunnu hallitsevan, kun et pysty asioista argumentoimaan.

Trolli, ja vieläpä huono sellainen. Voit sitten illalla itkeä poikaystäväsi olkapäätä vasten, kuinka muut on taas pakkotoistolla kiusannut.

Kuten yleensäkin niin jouduit turvautumaan ainoastaan mulle "vittuilemiseen", jota et sitäkään kovin hyvin tunnu hallitsevan, kun et pysty asioista argumentoimaan.

Trolli, ja vieläpä huono sellainen. Voit sitten illalla itkeä poikaystäväsi olkapäätä vasten, kuinka muut on taas pakkotoistolla kiusannut.

Suomi suomalaisille ja so on... okei ymmärsin. Se nyt vaan on smörre bröd, kun alkaa katukuva täyttymään "tummista" ihmisistä. Mä sisälläni tavallaan nautin, kun tiedän että sekös sua vituttaa. Mutta nyt loppui provoilu ja jätän tän ketjun rauhaan. Sain sanottua sanottavani ja voit nyt jatkaa nyykyttämistä siitä, kuinka musta mies tuli ja vei sun tikkarin.

Suomi suomalaisille ja so on... okei ymmärsin. Se nyt vaan on smörre bröd, kun alkaa katukuva täyttymään "tummista" ihmisistä. Mä sisälläni tavallaan nautin, kun tiedän että sekös sua vituttaa. Mutta nyt loppui provoilu ja jätän tän ketjun rauhaan. Sain sanottua sanottavani ja voit nyt jatkaa nyykyttämistä siitä, kuinka musta mies tuli ja vei sun tikkarin.
Tästä sen hyvin näkee, että kaikkia ei vaan voi auttaa.

Aika samahan se kaikkien uskontojen kanssa. Sitä aina vähän joustetaan tarvittaessa säännöistä. Eikös kristinuskoonkin periaatteessa kuulu paastot ja aika harva niitä 10tä käskyäkään koko ikänsä noudattaa vaikka kirkkoon kuuluisikin. Ja sama myös lakien kanssa, joskus laitkin on vaan tyhmiä eikä aina edes oikeudenmukaisia vaikka hyvä tarkoitus olisikin.

Kannataisi käydä lukemassa ne käskyt uudelleen niin huomaisit ettei ne niin pöljiä ole.Eka on typerä tokaa kannattaa jo mietiskellä,mikä kullekkin on jumala tyyliin.Ja loputhan on ihan asiaa.
Niin ja niissä käskyissähän ei puhuta mitään paastoista tai sitä mitä saa syödä miten kuuluu pukeutua tai pitääkö parta ajaa,kaiken sen paskan on vallanhaluiset kusipäät keksiny.

Kannataisi käydä lukemassa ne käskyt uudelleen niin huomaisit ettei ne niin pöljiä ole.Eka on typerä tokaa kannattaa jo mietiskellä,mikä kullekkin on jumala tyyliin.Ja loputhan on ihan asiaa.
Niin ja niissä käskyissähän ei puhuta mitään paastoista tai sitä mitä saa syödä miten kuuluu pukeutua tai pitääkö parta ajaa,kaiken sen paskan on vallanhaluiset kusipäät keksiny.

Miksiköhän niitä käskyjä on juuri 10 kappaletta?

tässä pikkuisen huumoria: http://www.youtube.com/watch?v=pkRYaMiP4K8

Kumpi raiskaa enemmän ja kumpi vähemmän on aika vitun sama, kun molemmat sitä tekee.
Hetkinen? Siis jos tilanne on se, että Suomessa tapahtuu määrä x raiskauksia Suomalaisten toimesta, joita ei käytännössä voida estää, niitä voidaan ehkäistä nostamalla tuomioita yms. vastaavilla keinoilla mutta ei kokonaan poistaa, niin on aivan sama ottaa tänne mamuja, jotka tekevät niitä suhteessa perkeleesti enemmän, koska Suomalaisetkin kuitenkin raiskaavat?

Mitä vittua? Ai on sama että miten raiskataan kun kerran raiskataan? Termin "raiskaus" alle mahtuu hyvinkin erilaisia tekoja, joskin kaikki ovat sekä eettisesti että rikosoikeudellisesti helvetin väärin. Mun mielestä on aivan vitun iso ero siinä, jos aviomies kännissä "väkisinmakaa" kuin että lauma karvakäsiä joukkoraiskaa jonkun naisen ja vielä silpoo saksilla naisen sukuelimet pilalle, niin kuin se eräs keissi tässä vissiin vuos takaperin. Rankkuri varmasti muistaa ainakin ko. keissin, itse en tähän hätään uutista löytänyt. Molemmat noista teoista on väärin, mutta naiselle ei jää välttämättä kohdasta 1 mitään fyysisiä vammoja, ja tod.näköisesti toipuu tuosta henkisesti (ei tietenkään välttämättä), mutta kohdasta 2 jää elinikäiset traumat, fyysiset vammat eikä uhri toivu taatusti ikinä ennalleen.

Jos meillä on mahdollisuus estää yksikin raiskaus, varsinkin esimerkkitapaus 2 tyyppinen, se pitää käyttää. Mun mielestä selkeästi todettavissa olevaa riskiä, että tollasta tapahtuu, ei pidä ottaa minkään vitun humanitäärisen avun nojalla. Ja jos se riski otetaan, pitää mun mielestä olla paukut puuttua siihen. Ja tollasesta rikoksesta mun mielestä vois jo antaa niskalaukauksen, mutta koska se ei nykymaailmassa tule ikinä tapahtumaan, laittaa puulaatikossa takaisin sinne mistä ikinä tulikin.

Se kun on vielä todistettu, että tänne ei suinkaan tule turvapaikanhakijoiksi ne kaikista pahimmassa jamassa olevat. Vaan järjestäytyneen rikollisuuden avulla tänne "ostetaan" matka jotta päästään pois sieltä kurjasta kotimaasta. Niillä oikeasti avun tarpeessa olevilla ei ole edes mahdollisuutta päästä tänne. Voi vaan kuvitella, miten paljon tätäkin maata mainostetaan, ja millasena, kun jengi on valmis myymään omaisuutensa pääsylipusta tänne. Sitten kun otetaan vielä huomioon se, että miten mm. islam hyväksyy vääräuskoisten raiskaukset (ja käsittääkseni jopa suositteleekin sitä), en lainkaan ihmettelisi, vaikka Suomea markkinoitaisiin siellä neitsyiden paratiisina. Sielläpäin kun termit "vapaa neitsyt", "naisen suostumus seksiin" (eli jos nainen pukeutuu vaikka minihameeseen, hän suorastaan rukoilee seksiä, vaikka kieltäisikin sen) ja "vääräuskoisen ihmisarvo", ovat hieman erilaisia kuin mitä täällä.

Asut Helsingissä, etkä ole koskaan törmännyt mamuista aiheutuviin ongelmiin? Missä vitussa sä asut, Ullanlinnassa? Eirassa? Tee joskus parin päivän retki pitkin Itä-Helsingin ostareita, katsele koulun pihoille jne. niin alkaa niitä löytymään. Henk.koht mua on n. 10-12v somalipoika koittanut uhata kääntöveitsellä (en ottanut tilannetta kauhean "vakavasti", toki säikähdin hieman), jututin sitä hetken jonka jälkeen se tuli siihen tulokseen että olenkin ihan okei jätkä, voin mennä rauhassa ja suositteli vielä kuuntelemaan 50 centiä:david:. Kertoo siis jotain ehkä tosta kulttuurista. Olin tuolloin jotain 15-16v, jälkeenpäin olenkin harmitellut että jos olisin ollut hieman vanhempi niin olisin ettinyt käsiini ko. ostarin järkkärit ja pyytänyt heitä ottamaan kiinni ko. nulikan.

Toinen ihan mieleenpainuva esimerkki on nk. yökerhot ytimessä, tai siis tietyt niistä. Nimittäin tietyt näistä on ihan täynnä (siis ihan oikeasti täynnä) mamuja, jotka tanssilattialla käpälöivät ja kopeloivat kaikkea naispuolista väkeä. Siis aivan kaikkia. Ja tämä ei tosiaan ole mitään perseelle läpsimistä, vaan ihan suoraa tissien puristelua ja väkisin suutelemista. Mikäli haluat itse kokea ko. ilmiön, tai päästä todistamaan sitä, joku enemmän ytimen yökerhoissa viihtyvä varmasti opastaa, että mikä on tällä hetkellä mamujen menomesta.

No tuolta:
http://www.migri.fi/download.asp?id...9;1480;{A22DBE83-CA96-4187-993E-BBADCD7BC6C9}

voi tarkastaa, miten Irakilaisten turvapaikkahakemusten määrät ovat kehittyneet tänä vuonna. Siitä voi sitten vetää johtopäätökset niin kuin haluaa. Minä näkisin ettei Astrid ihan paskaa tuossa latele..
Asteroidi sanoo:
"Kasvua on ollut prosenteissa, mutta Ruotsiin hakee edelleen 20 000 henkeä vuosittain, meille 5 000",

Eli hyvä, että myöntää, että kasvua on tullut rutkasti. Sitä en vieläkään ymmärrä, kuinka jonkun toisen maan ottamien turvapaikanhakijoiden määrä liittyy Suomeen millään tavalla?

Olis kiva nähdä myös vuoden 2008 loppuvuoden osalta samat tilastot ;)

Back
Ylös Bottom